آموزشگاه آنلاین موسیقی رهاوی

آموزشگاه آنلاین موسیقی رهاوی | آموزشگاه موسیقی


آموزشگاه آنلاین موسیقی رهاوی

آموزشگاه آنلاین موسیقی رهاوی آموزش آنلاین صدا‌سازی و پروش صدای خواننده، مجری و صدا پیشگان بصورت مجازی فعالیت دارد و از طریق آنلاین (واتساپ) در سراسر کشور در تمام سبکها فعالیت آموزشی دارد.

آموزشگاه فعال گسترده‌ای در فضای مجازی داشته و با وبسایت‌های مطرح.

شهریه دو جلسه در ماه فقط ۹۰ تومان تا پایان محرم و چهار جلسه ۱۷۰ تومان به صورت خصوصی مدرس شاهین شمس، آموزشگاه رهاوی زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای از آموزشگاه موسیقی رهاوی.

آموزشگاه شاهین شمس جهت کمک به هنرجویانی که بدلیل مشکلات مالی امکان ثبت نام در آموزشگاه را به هر دلیلی ندارند به عنوان هدیه جلسات رایگان در اینستاگرام را در نظر گرفته تا در پیشبرد و ارتقا سطح هنر موسیقی ایران زمین سهیم باشد.

خدمات آموزشگاه آنلاین موسیقی رهاوی:

ارائه جزوه شناخت و پروش صدا: نکاتی که باید در مورد صدا بدانیم، ویژه تمام صدا پیشگان، خوانندگان، مداحان و فروشندگان سخنرانان مجریان؛ ارسال به تمام نقاط کشور زیر نظر سایت بزرگ و معتبر میفا.

مدرس آواز شاهین شمس نویسنده و مدرس شاهین شمس با ۲۳ سال سابقه در دبی ترکیه و اجراهای هر شب با بزرگان موسیقی نظیر جهان حبیب اجراهای طولانی با محمد خردادیان، عارف، ایرج مهدیان، سامان و بیشتر هنرمندان نامی و ساخت آهنگ و اشعار زیاد با ایرج مهدیان، شروین و دو البوم سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ با کمپانیهای رسمی امارات فعالیت با مدرسن اروپایی آفریقای و بسیاری فعالیت های دیگر در خدمت هنرجویان عزیز می‌باشد.

جهت سفارش آهنگ و وقت آموزش به اینستاگرام و واتساپ ۰۹۳۵۴۰۹۰۷۵۷ تا دو ماه نصف قیمت با اعطای مدرک پایان دوره به هنرجویان عزیز و ساخت آهنگ برای هنرجویان آموزشگاه بصورت نیم بها.

استدیو شاهین شمس:

همکاری با استدیو شاهین شمس برای ساخت، تنظیم، شعر، آهنگ و انتشار در سایت‌های مجاز با همکاری آموزشگاه آنلاین موسیقی رهاوی و سایت بزرگ میفا استدیو و تمام امور موسیقی زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

آدرس آموزشگاه: شیراز، کوی زهرا، جنب زینبیه لپوی، خیابان گلستان

شماره واتساپ: ۰۹۳۵۴۰۹۰۷۵۷

__________

همواره برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزشگاه‌ها و اطلاع از نوع فعالیت‌ها میتوانید به بخش مقالات و اطلاعیه‌های آموزشی مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *