آموزشگاه بافت فرش قالینگ

آموزشگاه بافت فرش قالینگ | آموزشگاه بافت فرش


آموزشگاه بافت فرش در غرب تهران محدوده شهریار معتبرترین و با سابقه‌ترین آموزشگاه بافت فرش در غرب تهران، آموزشگاه بافت تابلوفرش، آموزشگاه بافت گلیم، آموزشگاه بافت گبه، آموزشگاه بافت فرش دست بافت و آموزش ساخت انواع صنایع دستی برای آمادگی آزمون‌های سازمان فنی و حرفه‌ای و یا راه اندازی کارگاه بافت فرش بطور کامل در محدوده شهریار و کرج می‌باشد.

معرفی آموزشگاه بافت فرش در غرب تهران

مجموعه آموزشگاه فرش قالینگ منتخب جوان‌ترین کارآفرین سال ۱۳۹۳ در استان تهران شناخته شده و مجموعه همواره سعی در ارتقا و اشاعه هنر اصیل ایرانی و کمک به سرپست خانوارها می‌باشد.

رسانه آموزشی قالینگ

آموزش ویدیویی رایگان بافت فرش دستبافت، رفوگری فرش دستبافت، بافت تابلوفرش دستبافت، رنگرزی، پرداخت فرش دستبافت، نحوه فروش فرش دستبافت، نحوه فروش و نگه داری تابلو فرش دستبافت، نحوه فروش نخ و نقشه، معرفی ابزار بافت فرش، معرفی ابزار رفوگری فرش و انواع فرش دست بافت و… در رسانه آموزشی قالینگ بطور کاما آموزش داده می‌شود.

خدمات دیگر آموزشگاه بافت فرش در غرب تهران

فروش انواع نخ و نقشه و نخ و پود خام پشمی و ابریشم و ابزار بافت فرش و رفوگری نیز یکی از فعالیت های دیگر آموزشگاه بافت فرش قالینگ می‌باشد که در وبسایت اینترنتی www.ghaling.com صورت میپذیرد.

آموزش آنلاین بافت فرش در آموزشگاه بافت فرش در غرب تهران در رسانه قالینگ از طریق وبسایت آموزشگاه انجام می‌شود که شامل ویدیو‌های آموزشی و مقالات علمی در حوزه فرش و کارآفرینی می‌باشد.

خرید و فروش فرش و صنایع دستی و نخ و نقشه و سفارش نقاشی و فرش و تابلو فرش پذیرفته می‌شود.

اطلاعات تماس آموزشگاه

۳ دیدگاه

  • سلام در تهران آموزشگاهی جهت آموزش قالی بافی، تابلو فرش بافی و رفو گری اما خدایی و شما رو قسم به این شب های قدر قالی بافی، تابلو فرش بافی و رفوگری رو خدایی در حد درجه یک بمن بیاموزید. من معلول و مددجوی بهزیستی هستم اما مشکل مغزی برای یادگیری ندارم و زمان آموزش را تا حد امکان کوتاه کنید چرا که شاید برای خودتان پس از یاد گیری کار کنم و مدرک فنی حرفه ای آنرا هم زود یاد بگیرم. در پناه حق

    • راستی آموزش را جهت قالی بافی ، تابلو فرش و رفو گری رو جهت اخذ مدرک از اموزشگاه فنی و حرفه ای درجه رو از آموزشگاه فنی و حرفه ایران رو جهت استفاده از مرایای بهزیستی فوری بعد از یادگیری ماهرانه خدایی بدون اتلاف زمان و به کمک شما اساتید محترم مدرک درجه یک رو زود یاد بگیرم حتی میخوام بیمه هم بشم .

      • درود بر شما و آرزوی موفقیت روز افزون برای شما
        در تهران آموزشگاهی مورد نظر نیست اما اگر امکان حضور سمت شهریار را دارید آموزشگاه و فروشگاه قالینگ بهترین آموزشگاه در زمینه آموزش بافت فرش و انواع آن در غرب تهران میباشد که بنا به شرایط خاص شما امکان هماهنگی برای مساعدت در آموزش و هزینه ها امکان پذیر هست. با شماره تماس آموزشگاه تماس گرفته و وضعیت خود را شرح دهید تا هماهنگی های بیشتر توسط مجموعه ایران آموزشگاه صورت گیرد.
        معلولیت محدودیت نیست.
        با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *