آموزشگاه طراحی و نقاشی ارژنگ

معرفی آموزشگاه طراحی و نقاشی ارژنگ

آموزشگاه طراحی و نقاشی ارژنگ در شیراز اولین مرکز درجه یک کشوری با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور و با آموزش رشته‌های عکاسی دیجیتال و کلیه تکنیک‌های نقاشی و خوشنویسی با تدریس بانوی اول طراحی و نقاشی ایران در سال ۹۵ خانم استاد مریم ابراهیمی جزو بهترین مراکز فنی و حرفه‌ای شیراز می‌باشد.

مجموعه با اعطای گواهینامه بین المللی در ۲۰ رشته طراحی و نقاشی ویژه خواهران و برادران زمینه مهاجرت، اشتغال و تحصیل را فراهم مینماید.

همچنین در آموزشگاه نقاشی ارژنگ شیراز کلاس های خلاقیت و آموزش نقاشی به کودکان برگزار می گردد.

آموزشگاه هنرهای تجسمی ارژنگ با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور مشغول به فعالیت می باشد و در همین راستا در پایان دوره به هنرجوهای خود مدرک رسمی و معتبر اعطا مینماید.

دوره های آموزشی آموزشگاه ارژنگ

رشته‌های آموزشی: طراحی، نقاشی، سبک شناسی، کاریکاتور، گرافیک، طراحی چهره، نگارگری، کلاژ، دکوپاژ، ویترای با تکنیک‌های: مداد‌رنگی، گواش، رنگ روغن، پاستل، اکولین، اکرولیک، آبرنگ، ترکیب مواد خلاقیت، روش‌های مختلف سیاه قلم.

آموزشگاه با اعطای گواهینامه بین المللی هنرهای تجسمی فنی و حرفه‌ای در انتهای دوره آموزش و اعطای تسهیلات بانکی برای هنرآموختگان، مسیر خود اشتغالی و پیشرفت را برای آنها هموارتر می‌نماید.

آموزشگاه برای حمایت از بانوان گواهینامه مهارت فنی ویژه خواهران را هم اعطا می‌نماید. (همکار طرح ایران مهارت ویژه دانش آموزان متوسطه)

آموزش مبتدی تا پیشرفته در تمام سنین و قبول سفارش طراحی حرفه‌ای

اطلاعات تماس آموزشگاه

  • نوع مجوز: با مجوز رسمی
  • نام مدیریت: سرکار خانم مریم ابراهیمی نژاد
  • آدرس وبسایت:
  • آدرس اینستاگرام:
  • تلفن تماس: ۰۷۱۳۲۳۲۳۵۴۲
  • آدرس آموزشگاه: شیراز، خیابان نادر، چهار راه گمرک، ساختمان پارس، طبقه اول، واحد ۱

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *