آموزشگاه موسیقی گلشن

آموزشگاه موسیقی گلشن


آموزشگاه موسیقی گلشن در گیلان

آموزشگاه موسیقی گلشن در مرکز گیلان رشت در سال ۹۳ فعالیت خود را در زمینه تدریس موسیقی آغاز کرد و میتوان گفت یکی از اصلی‌ترین مراکز تجمع و گردهمایی‌های نوازندگان و گروه‌های موسیقی رشت می‌باشد. در این مجموعه، موسیقی به روش‌های جهانی و سنتی، به علاقمندان رشته‌های مختلف انتقال داده می‌شود. هدف همۀ ما در این خانۀ موسیقی این است که در آینده‌ای نه چندان دور، آوای موسیقی اصیل از گوشه و کنار این مرز و بوم به گوش رسد.

برنامه های آموزشگاه

در حال حاضر کلاس‌های موسیقی مادر و کودک، برای کودکان دو تا چهار سال همراه با مادران برگزار می‌شود و طرح کلی آن به این شکل است که در هر جلسه روندی داستانی را دنبال کرده و تمامی بازی ها و مفاهیم آموزشی حول محور آن داستان می‌چرخد.

اهداف اموزشگاه موسیقی گلشن

  •  رشد حواس کودک با کمک مفاهیم موسیقی و تمرکز روی حس شنوایی، لامسه و بینایی
  • شروع کارمشارکتی با طراحی بازی های گروهی
  • ستفاده از آواز برای کمک به رشد کلامی کودک و تشویق مادر به خواندن برای کودک
  • دنبال کردن روند داستانی که به انسجام فکر و نظم بخشیدن به ذهن کودک کمک می کند
  • مهمترین هدف این کارگاه: گشودن راه های مختلف در ذهن مادر برای کار با کودک در محیط منزل

از دیگر فعالیت‌های آموزشگاه، برگزاری کلاس های رایگان آموزش موسیقی در سطح گروه کُر می باشد که در روزهای سه شنبه بصورت گروهی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند پس از آزمون در سطح مورد نظر شرکت کرده و در کلاس ها حضور بهم رسانند.

اموزشگاه موسیقی گلشن برای هر چه بالاتر بردن سطح موسیقیایی جامعه، در روزهای پنج شنبه برنامه‌ای به نام “با هم بشنویم” برگزار می‌کند که هر هفته با موضوعی خاص در مورد سبک یا دوره‌های موسیقی ایرانی و جهانی صحبت شده و بزرگان موسیقی را معرفی می‌کنند.

پل ارتباطی

  • آموزشگاه موسیقی گلشن: گیلان، رشت، گلسار، خیابان ۱۰۷، پلاک ۱۵
  • تلفن: ۰۱۳۳۲۱۲۹۶۶۶

__________

همواره برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزشگاه ها میتوانید به بخش مقالات و اخبار مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

  • سلام خسته نباشید خواستم بگم که رپ فارسی کلا بدون سازم میتونم یاد بگیرم ببینید من شعر رپ فارسی کلا ۱۵تا یا۱۶ تا دارم تکستای دیگه رپ فارسی ام میخوام اضافه کنم ببینید الان رپر های زیادی هستن مثل امیر تتلو رضا پیشرو سروش هیچکس اینا از ساز استفاده نمی کنن اینا خودشون شعر رپ فارسی می نویسن خودشونم ترانه هاشونه ضبط میکنن توی شهر ایران یا هر جایی بعد میان توی خارج از کشور ترانه هاشون میخونن ادامه میدن و ترانه های خودشون میزارن توی سایت های مختلف و طرفدار پیدا میشه واسشون رضا پیشرو خودش ساز استفاده نمی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *