آموزشگاه موسيقي منظومه

آموزشگاه موسيقي منظومه


درباره آموزشگاه موسیقی منظومه

آموزشگاه موسیقی منظومه در تهران در محدوده یوسف آباد با هدف ارتقا سطح فرهنگ موسیقی کشور و ارائه خدمات برتر به هنر جویان علاقه مند و مستعد این مرز و بوم تاسیس گردیده است.
آموزشگاه موسیقی منظومه در راستای این هدف با انتخاب اساتید مجرب و متخصص موسیقی کشور تلاش کرده تا بهترین فضای آموزشی را ایجاد نماید، که علاوه بر آموزش آکادمیک موسیقی به هنر آموزان راه را برای ادامه این تلاش هموار سازد.

برای رسیدن به این مهم آموزشگاه این امکان را برای هنر آموزان فراهم نموده تا بعد از هر دوره ی با نظر اساتید مربوطه وارد کلاسهای گروه نوازی شده و علاوه بر آن با گذراندن دوره های تئوری موسیقی نزد اساتید این آموزشگاه بتوانند به دوره های بعدی راه یابند.

آموزشگاه سعی بر آن داشته تا آموزش کلیه سازهای معمول ایرانی و کلاسیک را فراهم آوریم از این رو اساتید در روزهای هفته برای آموزش در تمامی سبک ها آماده مشاوره و آموزش می باشند و شما عزیزان می توانید جدای از ثبت نام یا آموزش، از مشورت اساتید نیز بهره ببرید.

خدمات ویژه آموزشگاه منظومه

آموزشگاه موسیقی منظومه برای هر چه بهتر نمودن آموزش و در راستای آموزش بر پایه استعداد و روحیه هنر آموز و همگام با اصول فراگیری جهانی و شاگرد محوری برای اولین بار در این عرصه این امکان را برای هنر آموزان فراهم نموده تا در پایان هر ترم درسی با دیدن اجرای هنرجویان هر استاد و آشنایی با اساتید دیگر هر ساز استاد خود را خود انتخاب کنند، در این زمینه هنرجویان یا والدین می توانند از مشاورین آموزشگاه نیز که دائماً و به طور رایگان آماده مشاوره هستند کمک بگیرند.

افتخار داریم که با اساتید مجرب در حوزه موسیقی کلاسیک و ایرانی همراهتان هستیم و سعی کرده ایم با ارائه شیوه های جدید آموزشی در ایجاد انگیزه و یادگیری پایدار موثر باشیم.

راه های ارتباطی

__________

آدرس ما: تهران خیابان سید جمال الدین اسدآبادی ( یوسف آباد ) بین خیابان ۱۹ و ۲۱ پلاک ۲۰۷

تلفن: ۸۸۷۰۳۱۶۵ – ۸۸۷۱۵۳۴۰ – ۸۸۷۱۵۵۴۲

همواره برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزشگاه ها میتوانید به بخش مقالات و اخبار مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *