آموزشگاه برق فن آموزان

آموزشگاه برق فن آموزان


آموزشگاه برق فن آموزان

آموزشگاه برق فن آموزان تهران در سال ۱۳۸۹ با فعالیت شبانه روزی و زحمات آقای محسن سالار رضایی و تعدادی از مهندسین دانشگاه صنعتی شریف شروع به فعالیت نمود و در سال ۱۳۹۴ با کسب مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور به صورت رسمی فعالیت خود را ادامه داده است.

این موسسه با بکارگیری اساتید بنام و مجرب که سابقه فعالیت زیادی در صنعت برق داشته اند بر این هدف است تا مفاهیم صنعتی دانش برق را به صورت عملی به کارآموزان علاقه مند به رشته برق انتقال دهد تا با کسب مهارت لازم در این آموزشگاه بتوانند وارد بازار کار و صنعت شوند. امید بر این داریم که بتوانیم جوانه ای بر درخت بیکران علم باشیم.

دوره های آموزش تخصصی برق، الکترونیک و ابزار دقیق فنی و حرفه ای

یکی از مشکلات عمده در بازار تجهیزات برق و الکترونیکی نبود یک مرکز تخصصی جهت آموزش کاربردی و صنعتی برای بازار کار است که بتواند آموزش تعمیرات، نصب و راه اندازی آنها را به صورت علمی ارائه نماید. از این رو آموزشگاه فن آموزان با تکیه بر توانمندی های متخصصین و اساتید باتجربه خود این افتخار را دارد تا تمامی خدمات مورد نیاز در حوزه های مشاغل فنی رشته برق، الکترونیک و ابزار دقیق را به بهترین نحو ممکن ارائه نماید.

تمامی فراگیران پس از دریافت گواهینامه عضو باشگاه مشتریان فن آموزان خواهند شد و این آموزشگاه در تمامی مراحل، در کنار آنها خواهد بود و آنها می توانند از پشتیبانی آموزشگاه جهت راه اندازی مشاغل پایدار و مستقل بهره مند گردند. امید است این مجموعه اقدامات و خدمات آموزشگاه فن آموزان گامی در جهت اعتلای خدمت رسانی در کشور باشد.

آینده نگری در آموزشگاه فن آموزان در رشته های برق و الکترونیک

آموزش برق، الکترونیک و ابزار دقیق در آموزشگاه فن آموزان با توجه به شرایط بازار کار کشور تدوین و آموزش داده می شود زیرا که مجموعه آموزش این آموزشگاه موفقیت و پیشرفت خود را در قبال موفقیت و پیشرفت فن آموزان محترم میداند و بر این اصل پافشاری دارد که پیشرفت مداوم گروه آموزشی فن آموزان مستلزم پیشرفت کار آموزان خواهد بود. بنابراین این مجموعه با دانش روز آموزش و استفاده از ابزار های روز بازار کار خود را تعیین و نسبت به آموزش افراد اقدام می نماید. امید بر آن داریم که سهمی هر چند ناچیز در آموزش تخصصی مردم عزیزمان داشته باشیم.

خدمات آموزشی آموزشگاه برق فن آموزان

دوره های مهارتی برق

دوره های تعمیرات 

دوره های تخصصی برق

ارتباط با ما

  • آدرس: تهران – میدان انقلاب – روبروی درب غربی مترو انقلاب (کوچه جنتی) – پلاک ۲ طبقه ۲ واحد ۷
  • آدرس خوابگاه: تهران – میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، کوچه جنتی، اقامتگاه آرین
  • نحوه تردد تا خوابگاه: به علت فاصله کم(۱۵متر) خوابگاه با آموزشگاه کارآموزان می توانند این مسیر را پیاده طی نموده و هزینه ای بابت تردد نپردازند.
  • امکانات خوابگاه: ساختمان خوابگاه در قالب اتاق های ۱ و ۲ و ۳ نفره می باشد و خوابگاه دارای امکانات اینترنت پرسرعت WIFI، اجاق گاز برای پخت غذا، تلویزیون و… می باشد.
  • تلفن: ۰۲۱۶۶۵۷۷۳۸۵

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *