آموزشگاه طراحی لباس و دوخت شهرتاش

آموزشگاه طراحی لباس و دوخت شهرتاش


معرفی آموزشگاه طراحی لباس و دوخت شهرتاش

آموزشگاه طراحی لباس و دوخت شهرتاش بهترین آموزشگاه تخصصی دوره های آمادگی کنکور در تهران | قبولی ۱۰۰٪ دانشجویان کارشناسی ارشد طراحی پارچه و لباس آموزشگاه شهرتاش در کنکور سال ۹۶

طراح لباس مانند معماران ساخت بنا میباشند هردو ابتدا نقشه ای دو بعدی را ترسیم کرده و بعد برای ساختن آن اقدام میکنند. یک طراح لباس کار خود را با لباس هایی شروع میکند که گسترده نام دارد. (fashion flat)

رسم گسترده لباس یک مهارت کلیدی برای طراح لباسی است که میخواهد در رشته خود استاد شود نمونه های گسترده لباس ابزاری هستند برای کمک به طراح لباس تا بتواند گسترده های دقیق و صحیحی برای طرح خود بکشد.

طرح لباس روی فیگور (کروکی) نیز اجرا میشود ولی برای درک درست طرح توسط الگوساز گسترده آن نیز رسم میشود. به این صورت هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی میشود چرا که درصد خطا کمتر میشود. در واقع گسترده زمانی ترسیم میشود که طراح لباس اتود یا اسکچ اولیه را زده و موقع اجرای دوخت لباس فرا رسیده است به عبارتی میتوان گفت ترسیم گسترده لباس بخش فنی کار است.

همچنین ترسیم گسترده لباس زمانی اهمیت می یابد که طراح لباس مشتری داشته باشد و بخواهد طراحی لباس را به او نشان دهد.

آموزشگاه طراحی لباس و دوخت شهرتاش با بهترین اساتید دانشگاهی و برترین متد آموزشی در کنار شما هنرجویان عزیز برای بدل شدن به برترین طراحان لباس و موفقترین کار آفرینان کشور خواهد بود.

ما باور داریم که یک طراحی لباس زیبا میتواند بازگو کننده فرهنگ غنی ایران اسلامی عزیز باشد.

باورها همیشه با ایده های نوین در مد تغییر میکنند.

بازاریابی نوین را در آموزشگاه طراحی لباس شهرتاش با برترین اساتید کشور بیاموزید با ارایه مدرک معتبر…

آدرس آموزشگاه تخصصی طراحی لباس و دوخت شهرتاش: تهران، فاز ۲ اکباتان، بالاتر از مترو، خیابان محقق، مجتمع تجاری گلهای جنوبی، واحد ۲۰۲

تلفن همراه: ۲-۰۹۲۱۲۴۷۶۸۴۱ تلفن۴۴۶۶۸۸۱۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *