آموزشگاه موسیقی چهارفصل | مجازی

آموزشگاه موسیقی چهار فصل اولین آموزشگاه موسیقی مجازی دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، زیر نظر اساتید برجسته موسیقی، با رویکرد آموزش “درستِ” موسیقی مشغول به فعالیت مستمر می باشد.

مجموعه آموزشی چهار فصل، با بهره گیری از اساتید متخصص موسیقی، در جهت آموزش “درست و اصولی” موسیقی به علاقه مندان، فعالیت خود را در پاییز ٩۵ و در حوزه آموزش مجازی موسیقی آغاز کرد و در زمستان ٩۶ موفق به اخذ مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید. همچنین در زمینه ی آموزش حضوری نیز هم اینک در خدمت علاقه مندان میباشد.

در مجموعه ی آموزشی چهار فصل، شما میتوانید بصورت مجازی و از راه دور ( از طریق وبسایت چهار فصل )، با بالاترین کیفیت آموزش ببینید و یا در صورت تمایل بصورت حضوری از کلاس ها استفاده نمایید.

ویدیوهای آموزشی

با ثبت نام و آغاز مراحل آموزشی، اساتید هر هفته به بررسی تمرینات شما ( در جهت رفع ایرادات احتمالی و ارائه نکات تکمیلی ) میپردازند. همچنین با توجه به نیاز شما، اقدام به ارسال ویدیوهای با کیفیت بالای آموزشی، در جهت درک بهتر مطالب آموزشی میکنند.

تعیین سطح و پشتیبانی

در بخش پشتیبانی، با ارسال “تیکت” میتوانید سوالات و یا ابهامات خود را مطرح نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

ضمنا آن دسته از عزیزانی که تمایل به تعیین سطح برای آغاز دوره ی آموزشی خود دارند میتوانند با ارسال یک ویدیوی تصویری از نوازندگی خود از راهنمایی اساتید جهت آغاز دوره ی آموزشی خود بهره مند شوند.

تخفیف ثبت نام “ترم بهار” برای شرکت در دوره های آموزشی

آموزش انواع ساز در آموزشگاه چهارفصل:

آموزش پیانو، گیتار، ویلن، سازدهنی، کیبورد، فلوت، سنتور، تنبک، دف، تار، سه تار، نی، تنبور، دوتار، و …. | آموزش تخصصی موسیقی کودک | آموزش آواز پاپ و سنتی | آموزش دروس نظری و تئوری

آموزشگاه موسیقی چهار فصل (مجازی | حضوری)

تلفن: ۴۴۰۴۴۴۹۷ – ۴۴۰۴۳۹۶۳

آدرس: بزرگراه ستاری، روبروی مجتمع کوروش، نبش خیابان پیامبر غربی، ساختمان گلستان

تمایز در آموزش را با ما تجربه کنید …

__________

همواره برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزشگاه ها میتوانید به بخش مقالات و اخبار مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *