بهترین مدل کاشت ناخن برای دست سن بالا

چگونگی انتخاب بهترین مدل کاشت ناخن برای دست سن بالا

داشتن ناخن‌هایی زیبا برای بانوان میانسال و مسن که در موقعیت‌های اجتماعی مختلف حضور دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع دستان شما پیش از آنکه شما شروع به صحبت کنید به جای شما صحبت می‌کنند. به همین دلیل هم باید علاوه بر شناخت فرم ناخن برای انگشتان سن بالا، زمانی را هم برای رسیدگی به آن‌ها در نظر بگیرید. شکل مناسب ناخن به طور کلی نقش موثری در فرم‌دهی کلی به دستان شما دارد. در نتیجه نباید به سادگی از انتخاب مناسب‌ترین شکل ناخن برای دست‌های خود به سادگی بگذرید. در این مطلب با بهترین مدل کاشت ناخن برای دست سن بالا آشنا می‌شویم.

انتخاب بهترین مدل کاشت ناخن برای دست سن بالا

مدل ناخن گرد بهترین مدل کاشت ناخن برای دست سن بالا است

چرا مدل ناخن گرد بهترین مدل کاشت ناخن برای دست سن بالا است؟ ناخن‌های گرد در واقع از یکی از ساده‌ترین و کلاسیک‌ترین مدل‌های ناخن به شمار می‌آیند. اگر دوست دارید ناخن‌هایی بلند داشته باشید اما قد ناخن‌هایتان کوتاه بماند این فرم ناخن برای شما بهترین انتخاب است. ناخن‌های گرد که دارای طولی کوتاه با لبه‌هایی گرد هستند، برای انگشتان پهن و کوتاه بهترین گزینه‌ به حساب می‌آیند. این مدل کمک می‌کند تا صدف ناخن انگشتانی که پهن هستند ظریف و کشیده به نظر برسد.

اگر صدف ناخنتان باریکی دارید مدل گرد انتخابی مناسب برای شما است

اگر شما از افرادی هستید که صدف ناخن باریکی دارید این مدل ناخن را از لیست خود حذف نکنید. همانطور که گفتیم این مدل بسیار ساده و کلاسیک بوده و به دستان سن بالا زیبایی خاصی می‌بخشد. به علاوه اینکه نگهداری و آراستگی این نوع مدل از ناخن در خانه بسیار راحت است و ظاهر نرم و گرد، آنها را برای هر رنگ لاکی مناسب می‌کند.

مدل ناخن گرد بهترین مدل کاشت ناخن

از چه رنگ لاکی برای مدل گرد ناخن استفاده کنیم

می‌توانید با توجه سلیقه و استایل خود از بین رنگ‌های خنثی و نود، تا رنگ‌های جیغ و هیجان‌ انگیز برای لاک زدن این مدل ناخن استفاده کنید. بنابراین اگر این مدل را انتخاب کردید و قصد نگه‌داری و رسیدگی به آن را در خانه دارید پیشنهاد می‌کنیم از محلول‌های تقویتی برای مراقبت از ناخن‌های خود استفاده کنید.

چرا مدل ناخن مربع را برای دست سن بالا به شما پیشنهاد می‌کنیم

مدل ناخن مربع بهترین مدل کاشت ناخن برای دست سن بالا است. این مدل از ناخن‌ها نیز مانند شکل گرد بسیار مناسب افرادی است که می‌خواهند قد ناخن‌های خود را کوتاه نگه دارند. انواع مدل های مربعی جزو مدل کاشت ناخن کوتاه و شیک هستند. مدل ناخن مربعی، با لبه‌هایی صاف و نوک مربعی شکل بسیار مرتب و شیک به نظر می‌رسند.

مدل ناخن مربع را برای دست سن بالا

فرم مربعی برای چه نوع دست‎‌هایی پیشنهاد می‌شود

فرم مربعی برای ناخن را برخلاف کسانی که ناخن‌های بلند دارند، به کسانی پیشنهاد می‌دهیم که به دنبال ناخنی کوتاه با ظاهری شیک و زیبا هستند. مدل ناخن‌ مربعی شکل بر روی دستانی که ظریف و لاغر هستند و انگشتانی کشیده دارند، بسیار زیبا و خاص جلوه می‌کند. اگر این نوع مدل دست و انگشت را دارید و یا صدف ناخن‌هایتان بلند و کشیده است حتما در مراجعه‌ی بعدی‌تان به سالن زیبایی این مدل را امتحان کنید.

انتخاب مدل بادامی به عنوان بهترین مدل کاشت ناخن برای دست سن بالا

مدل بادامی دارای کناره‌های باریک است و به سمت انتها و بیرونی ناخن شکل مخروطی به خود می‌گیرد و نوک آن گرد است. با وجود اینکه این مدل برای ناخن‌های کوتاه، جذاب و شیک به نظر نمی‌رسد، اما در عوض بر روی ناخن‌های بلند بسیار جذاب و زیبا است. این مدل به دلیل شکل کشیده‌اش بیشتر مناسب افرادی است که صدف ناخن دست بلند و ظریفی دارند.

ناخن‌های بادامی برای باریک جلوه دادن ناخن‌های پهن و دستان سن بالا بسیار ایده‌آل است و ظاهر دست را باریک نشان می‌دهد. به لطف همین شکل ظاهری، خانم‌های مسنی که انگشتان کوتاهی دارند نیز می‌توانند از این مدل برای شکل دادن به ناخن‌های خود استفاده کنند. زیرا ظاهری کشیده به دستانشان می‌دهد.

مدل‌های کاشت ناخن مخصوص بانوان سن بالا

دستانی زیبا با برترین مدل‌های کاشت ناخن مخصوص بانوان سن بالا

به منظور انتخاب مدل مناسب جهت آراستگی ناخن‌هایتان باید شکل انگشت، اندازه‌ صدف ناخن و همچنین بلندی آن را در نظر بگیرید. اگر ناخن‌هایتان را کوتاه نگه می‌دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از بین مدل‌های مربع و گرد انتخاب کنید و در صورتی هم که اندازه ناخن‌هایتان متوسط و بلند است می‌توانید از مدل‌های گرد، بالرین و بادامی برای شکل دادن به ناخن‌های خود استفاده کنید.

همچنین کسانی که انگشتانی کوتاه و پهن دارند باید از میان مدل ناخن‌هایی که ظاهر انگشتان را کشیده و باریک نشان می‌دهند مانند بادامی، بالرین و بیضی انتخاب کنند. اگر ناخن‌هایتان به طور طبیعی بلند و باریک است حتما برای شکل دادن به آن‌ها به سراغ مدل مربعی بروید.

ما در مطلب ” بهترین مدل کاشت ناخن برای انواع دست ” بصورت کامل درباره انواع کاشت ناخن برای دست های مختلف صحبت کردیم.

سوالات متداول

چرا مدل ناخن مربع را برای دست سن بالا به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

این مدل از ناخن‌ها نیز مانند شکل گرد بسیار مناسب افرادی است که می‌خواهند قد ناخن‌های خود را کوتاه نگه دارند.

انتخاب مدل بادامی برای دست سن بالا چطور است؟

این مدل برای ناخن‌های کوتاه، جذاب و شیک به نظر نمی‌رسد، اما در عوض بر روی ناخن‌های بلند بسیار جذاب و زیبا است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *