بهترین مدل کاشت ناخن برای دست کشیده

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست کشیده را می‌دانید؟

انتخاب نوع ناخن متناسب با فرم دست‌ها، عامل مهمی در افزایش زیبایی دستان خانم‌ها به‌شمار می‌رود. نوع فرم ناخن انتخابی برای افرادی با دست‌های تپل یا کشیده‌، با نوع ناخن انتخابی برای افراد دارای انگشتان کوتاه متفاوت می‌باشد. به همین دلیل لازم است خانم‌ها مدل مناسب کاشت ناخن خود را با توجه به فرم دست‌های خود انتخاب کنند. در این مطلب با معرفی چند نمونه از فرم‌های ناخن، به بهترین مدل کاشت ناخن برای دست‌ کشیده می‌پردازیم.

مطالب مفید:

بهترین مدل کاشت ناخن

 انواع فرم‌های ناخن که دستان کشیده شما را زیبا می‌کنند

متناسب با فرم دست‌ها و اندازه انگشتان، فرم‌های مختلفی برای مانیکور ناخن‌ها وجود دارد. انتخاب فرم مناسب ناخن، علاوه بر زیبایی و تناسب در آرایش دست‌ها، به کوچک نشان دادن آن‌ها کمک کرده و وقار دست‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین انتخاب فرم مناسب ناخن متناسب با اندازه دست‌ها، عامل مهمی در مقاومت و افزایش طول ناخن‌ها به‌شمار می‌رود.

انواع مختلف فرم‌های ناخن عبارتند از:

  • ناخن گرد (Rounded Nails)
  • ناخن مربعی (Square Nails)
  • ناخن مربعی-گرد (Rounded Square Nails)
  • ناخن بیضی (Oval Nails)
  • ناخن بیضی- مربعی (Squoval Nails)
  • ناخن دشنه‌ای (Stiletto Nails)
  • ناخن دشنه‌ای-مربعی (‌Squared Stiletto Nails)
  • ناخن بالرین / تابوتی (Ballerina/Coffin)
  • ناخن بادامی (Almond Nails)
  • ناخن شیب‌دار (Edge Nails)
  • ناخن رژ لب شکل (Lipstick Nails)
  • ناخن ذوزنقه‌ای (Flare/Trapeze Nails)

فرم‌های ناخن دستان کشیده

انواع فرم ناخن برای انگشتان کشیده

در میان انواع مدل‌های ناخن، تنها چند مدل از آن‌های برا انگشتان کشیده مناسب هستند. البته این حرف به این معنا نیست که نمی‌توان از سایر فرم‌های ناخن برای انگشتان کشیده استفاده کرد، اما بهترین مدل کاشت ناخن برای دست کشیده، مدلی است که ظاهری شیک و جذاب را به دست‌های شما هدیه بدهد. در ادامه به معرفی انواع فرم ناخن برای انگشتان کشیده می‌پردازیم.

ناخن مربعی کوتاه؛ بهترین مدل کاشت ناخن برای انگشتان کشیده

ناخن‌های مربعی  (Square Nails)به افراد دارای انگشتان کشیده و دست‌های لاغر وقار خاصی می‌بخشد. طراحی این فرم از ناخن، به زیبایی و شیک بودن دست‌ها می‎افزاید. این ناخن با قد کوتاه، لبه‌های صاف و نوک مربعی شکل خود، از استحکام بالایی برخوردار است. ناخن‌های مربعی بهترین مدل کاشت ناخن برای دست کشیده آن‌ها است.

فرم ناخن برای انگشتان کشیده

ناخن گرد؛ ساده‌ترین فرم ناخن برای دست کشیده

بهترین فرم ناخن برای علاقه‌مندان به سادگی، فرم ناخن گرد (Rounded Nails) است. ناخن‌های گرد با ظاهر زنانه خود، طرفداران زیادی در بین خانم‌ها دارند. راحتی در نگهداری این ناخن‌ها و زیبایی خاص آن‌ها، ناخن گرد را به بهترین مدل کاشت ناخن برای دست کشیده خانم‌های علاقه‌مند به سادگی تبدیل می‌کند.

ناخن بیضی؛ فرمی مناسب برای دست کشیده خانم‌ها

یکی از انواع ناخن‌های مناسب برای هر دو نوع دست کشیده و تپل، ناخن بیضی (Oval Nails) است. کشیدن سوهان منظم در این نوع از فرم ناخن برای انگشتان کشیده و ایجاد تقارن در آن، فرم مناسب ناخن دلخواه را در اختیار خانم‌ها قرار می‌دهد. این مدل برای خانم‌های با سلیقه که زمان زیادی را برای سوهان کشیدن صرف می‌کنند، بهترین مدل کاشت ناخن برای دست کشیده آن‌ها به‌شمار می‌رود. اگرچه مدل بیضی برای هر دو نوع دست به کار می‌رود اما در دست‌های تپل کاربرد بیشتری دارد.

فرم ناخن بادامی؛ مخروط زیبای انگشتان کشیده

مدل بادامی (Almond) ناخن برای ناخن‌های بلند بسیار جذاب و شیک به‌نظر می‌رسد. این فرم با کناره‌های باریک خود، در انتهای بیرون ناخن شکل مخروطی به خود گرفته و نوک آن به‌صورت گرد دیده می‌شود. به دلیل شکل کشیده مدل بادامی، این فرم از ناخن برای افرادی که دست کشیده و ظریفی دارند، انتخاب مناسبی است.

ساده‌ترین فرم ناخن برای دست کشیده

فرم ناخن بالرین؛ عامل زیبایی انگشتان کشیده

مدرن‌ترین فرم ناخن، متعلق به ناخن بالرین یا تابوتی (Ballerina/Coffin) است. این مدل پرطرفدار، برای ناخن‌های مستحکم و قوی انتخاب مناسبی به‌شمار می‌رود و فرم منحصر‌به‌فرد آن امکان طراحی‌های مختلف با اکلیل را برای طراحان فراهم می‌کند.

 فرم مربعی – گرد ناخن؛ کلاسیک‌ترین مدل ناخن برای خانم‌هایی با دست کشیده

ترکیب طراحی فرم مربعی و سادگی مدل گرد ناخن، برای علاقه‌مندان به مدل‌های کلاسیک، انتخاب مناسبی است. فرم مربعی – گرد (Rounded Square Nails) برای انگشتان کشیده با ناخن‌های بلند بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. این مدل ناخن از جمله مدل‌های پرطرفدار در بین دختران جوان به‌شمار می‌رود که طراحی شکل زیبا و استحکام بالای آن، فرم مربعی – گرد را به بهترین مدل کاشت ناخن برای دست کشیده خانم‌هایی با ناخن‌های بلند تبدیل می‌کند.

برای انتخاب نوع ناخن خود به فرم دست‌ها توجه کنید

انتخاب فرم ناخن به سلیقه افراد بستگی دارد. اما برای دست‌های کشیده عموما ناخن‌های مربعی، گرد و مربعی – گرد بهترین هستند. با این حال، فرم‌های دیگر ناخن که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد، در هر دو نوع دست کشیده و پهن کاربرد دارند و متناسب با سلیقه افراد از آن‌ها استفاده می‌شود. آن چه برای انتخاب بهترین مدل کاشت ناخن اهمیت دارد، توجه به فرم دست‌ و انگشتان و کوتاهی یا بلندی ناخن‌ها است.

ما در مطلب ” بهترین مدل کاشت ناخن برای انواع دست ” بصورت کامل درباره انواع کاشت ناخن برای دست های مختلف صحبت کردیم.

سوالات متداول

انواع فرم ناخن برای انگشتان کشیده چیست؟

متناسب با فرم دست‌ها و اندازه انگشتان، فرم‌های مختلفی برای مانیکور ناخن‌ها وجود دارد، مثل مدل گرد و مدل مربعی و…

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست کشیده چیست؟

نوع فرم ناخن انتخابی برای افرادی با دست‌های تپل یا کشیده‌، با نوع ناخن انتخابی برای افراد دارای انگشتان کوتاه متفاوت می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *