بهترین مدل کاشت ناخن برای انواع دست

کاشت ناخن باید متناسب با ویژگی‌های دست و ناخن انجام شود

چرا باید بهترین مدل کاشت ناخن برای انواع دست را بشناسیم؟ زمانی که شما ناخن‌هایتان را مانیکور می‌کنید باید در انتخاب مدل ناخن دقت کنید. اما آیا می‌دانید که بهترین مدل برای انگشتان شما کدام است؟ دقیقا به همان اندازه که رنگ و طرح ناخن در کاشت ناخن اهمیت دارد، فرم ناخن‌ها نیز باید متناسب با انگشتانتان باشد.

اگر به این موضوع توجه نکنید زیبایی مورد نظر شما ایجاد نمی‌شود. در این مطلب به بررسی بهترین مدل‌های کاشت ناخن برای انواع دست می‌پردازیم.

مطالب مفید:

 

کاشت ناخن

دلایل کاشت ناخن چیست؟

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن را انجام می‌دهند. برخی از بانوان صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان به سراغ کاشت ناخن می‌روند. استفاده از این ناخن‌ها برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است چون مانع انجام این کار می‌شود.

این ناخن‌های مصنوعی در اندازه‌های گوناگون و در رنگ‌های طبیعی و متنوعی موجود می‌باشند. برای عمل کاشت ناخن می‌بایست موارد زیادی را رعایت کرد، ابزار و مواد کاشت ناخن را شناخت و در صورت تصمیم برای انجام این کار، کاشت ناخن را زیر نظر متخصصین این حوزه از زیبایی انجام داد.

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست کشیده

در این قسمت از بحث بهترین مدل کاشت ناخن برای انواع دست به بررسی فرم ناخن برای انگشتان کشیده می‌پردازیم. مدل ناخن بادامی طرفداران زیادی دارد و در قسمت بالای خود باریک‌تر می شود. ناخن‌های بادامی برای انگشتان باریک و بلند مناسب است. اما برای ناخن‌های کوتاه مناسب نیست. به همین دلیل اگر انگشتانی باریک و بلند دارید، حتما آن را امتحان کنید. این مدل ناخن خود را با لاک هایی به رنگ های خنثی یا کمرنگ با طرح‌های هنری آرایش کنید.

ما در مطلب ” بهترین مدل کاشت ناخن برای دست های کشیده ” بصورت کامل درباره آن صحبت کردیم.

 

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست کشیده

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست تپل

در این قسمت از شناخت بهترین مدل کاشت ناخن برای انواع دست به فرم ناخن برای انگشتان تپل می‌پردازیم. اغلب خانم هایی که دستانی تپل دارند تمایل دارند ناخن‌هایشان را به صورتی دیزاین نمایند که انگشتان آن ها کشیده‌تر و دست‌هایشان نیز خوش فرم و لاغرتر به نظر برسد. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید بهتر است از انواع مدل‌های مناسب ناخن برای دستان تپل الگوبرداری کنید تا بتوانید ناخن‌هایی خوش فرم و جذاب‌تر داشته باشید.

اگر دست های شما تپل است و تمایل دارید ناخن هایتان را کوتاه نگه دارید بهتر است از مدل ناخن گرد برای فرم دادن به ناخن هایتان استفاده نمایید زیرا این مدل ناخن طبیعی و کوتاه است و باعث می‌شود تا انگشتان شما باریک و خوش فرم تر به نظر برسند. ناخن گرد جزء مدل ناخن های کوتاه می‌باشد. بنابراین اگر شما شاغل هستید بهتر است برای داشتن احساس راحتی بیشتر در محیط کارتان ناخن‌هایتان را به صورت گرد فرم دهید. برای دیزاین ناخن گرد می‌توانید از همه رنگ‌های لاک استفاده نمایید و در انتخاب رنگ لاک برای این فرم ناخن ها محدودیت زیادی نخواهید داشت.

ما در مطلب ” بهترین مدل کاشت ناخن برای دست های تپل ” بصورت کامل درباره آن صحبت کردیم.

 

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست تپل

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست پهن

در شناخت بهترین مدل کاشت ناخن برای انواع دست باید به بهترین مدل کاشت ناخن برای دست پهن هم اشاره کنیم. زیرا جزو یکی از جذاب‌ترین مدل‌های کاشت ناخن به شمار می‌آید. اما فرم ناخن برای انگشتان پهن چگونه است؟ مدل ناخن بیضی تیز تقریبا شبیع به مدل بادامی است. با این تفاوت که باید قسمت‌های بالایی آن را پهن‌تر سوهان بکشید. مدل بیضی تیز علاوه بر انگشتان پهن برای انگشتان کوتاه هم مناسب می‌باشد. لاک‌هایی که برای این ناخن‌ها اسفاده می‌شود عمدتا لاک‌هایی با رنگ‌های پاستیلی و همچنین طرح‌های هنری است.

ما در مطلب ” بهترین مدل کاشت ناخن برای دست های پهن ” بصورت کامل درباره آن صحبت کردیم.

 

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست پهن

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست کوتاه

فرم ناخن برای انگشتان کوتاه چگونه است؟ مدل ناخن بادامی تیز برای ناخن‌های کوتاه و انگشنان لاغر مناسب است و در میان سلبریتی‌هایی مانند همچون فرگی و لیدی گاگا محبوبیت زیادی دارد. برای اینکه ناخنی به این مدل داشته باشید بهتر است اضلاع ناخن خود را مساوی و موازی سوهان کنید و کم کم نوک آن را باریک کنید تا به اندازه دلخواه برسد.

مدل گرد بهترین انتخاب برای افرادی است که دوست دارند ناخن هایشان کوتاه و طبیعی دیده شود. این مدل ناخن های شما را باریک و بلندتر نشان خواهد داد بنابراین برای افرادی که انگشتان کوتاه و پهنی دارند، مناسب است اما برای افرادی که دارای انگشتان آن‌ها باریک هستند مناسب نیست. این مدل ناخن برای خانم‌های شاغل که وقت کمی برای گذراندن در آرایشگاه دارند مناسب است. همچنین این مدل ناخن به دلیل کوتاهی احتیاج به مراقبت کمی دارد. شما هیچ محدودیتی در انتخاب لاک خود ندارید و هر رنگی را می توانید انتخاب نمایید چرا که هر رنگ لاکی با این طرح ناخن جور در می‌آید.

ما در مطلب ” بهترین مدل کاشت ناخن برای دست های کوتاه ” بصورت کامل درباره آن صحبت کردیم.

 

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست کوتاه

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست دختر جوان

آشنایی با بهترین مدل کاشت ناخن برای انواع دست مخصوصا برای دختران جوان از اهمیت فراوانی برخوردار است. اما فرم ناخن برای انگشتان دختر جوان چگونه است؟ مدل بیضی مربعی یکی از ظریف‌ترین اشکال ناخن است که با سمباده ناخن‌های بلند و با ادغام مدل شیک بیضی و مدل مربع به دست می‌آید. این مدل ناخن برای دختران جوانی که ناخن های بلند و باریک دارند بهترین انتخاب است.

برای اینکه ناخن‌هایتان را شببه به این مدل در آورید ابتدا ناخن خود را به شکل مربع کامل درآورید و اضلاع جانبی آن را صاف و موازی کنید. در گام بعدی باید زوایای تیز را سنباده بکشید تا گرد و منحنی شود. به شما توصیه می‌کنیم ناخن‌های خود را طوری گرد نکنید که از مدل مربعی بیفتد. هر رنگ لاکی، از رنگ‌های کمرنگ و ملایم گرفته تا رنگ های جیغ و پر رنگ برای این مدل از ناخن زیبا است.

ما در مطلب ” بهترین مدل کاشت ناخن برای دست های دختر ” بصورت کامل درباره آن صحبت کردیم.

 

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست سن بالا

برای خانم‌های میانسال و مسن آشنایی با بهترین مدل کاشت ناخن برای انواع دست بسیار مهم است. اما فرم ناخن برای انگشتان سن بالا چگونه است؟ مدل ناخن مربع برای دست سن بالا بهترین گزینه است. این مدل ناخن استقامت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارد و به سختی می‌شکند بانوانی که احساس قدرتمندی دارند و به اشیاء گران بها علاقه‌مند هستند می‌توانند از این مدل کاشت ناخن استفاده کنند. برای بدست آوردن این مدل، دو ضلع جانبی ناخن را موازی و صاف سوهان کنید. حتما توجه داشته باشید که لبه آزاد ناخن باید بر این دو ضلع عمود باشد. بعد از ایجاد مربع با سوهان ناخن دو گوشه تیز ناخن را کمی انحنا دهید.

ما در مطلب ” بهترین مدل کاشت ناخن برای دست های سن بالا ” بصورت کامل درباره آن صحبت کردیم.

 

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست سن بالا

نکات مهمی که باید بعد از کاشت ناخن به آن‌ها توجه کنید

بعد از اینکه بهترین مدل کاشت ناخن برای انواع دست را شناختید نوبت به بررسی نکات مهمی می‌رسد که باید بعد از کاشت ناخن به آن‌ها توجه کنید. در زمان کاشت ناخن باید مراقب آلرژی باشید. هیچ تفاوتی در نوع کاشت ناخن شما وجود ندارد. تنها ممکن است میزان این حساسیت در افراد مختلف متفاوت باشد. از بروز مشکلات بیشتر پیشگیری کنید.

کاشت ناخن به بانوانی که بیماری‌های عفونی و قارچی دارند توصیه نمی‌شود

به کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه می‌شود که کاشت انجام ندهند، چون این کار باعث می‌شود فرد پیشرفت بیماری خود را متوجه نشود. افرادی هم هستند که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند  با این کار بیماری را تسریع می‌کنند.

به طور کلی ناخن‌ها‌ی پا آسیب‌پذیری زیادی دارند. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن‌شان عیب دارد.

مقایسه‌ای میان انواع روش‌های کاشت ناخن

روش کاشت پودری روشی است که در ۸۰ درصد موارد انجام می‌شود. همینطور روش کاشت ژله‌ای ۱۵درصد و روش‌های کاشت‌ دیگر تنها ۵ درصد مخاطب دارند. روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و در بیشتر موارد با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد. البته دوام هر روش کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد. روش کاشت ژله‌ای ناخن روش کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی تا یک ماه دوام می‌آورد.

افزایش زیبایی با هماهنگی مدل کاشت ناخن با ویژگی‌های دست شما

جدا از اینکه برای دستانتان از چه مدل ناخنی استفاده می‌کنید، نگهداری و رسیدگی به دست‌ها و ناخن‌ها اهمیت بالایی دارد. مانیکور مرتب، استفاده از کرم‌های مرطوب کننده و روغن‌های مراقبتی دست و ناخن را باید در اولویت قرار دهید. برای انتخاب بهترین مدل کاشت ناخن برای انواع دست همچنین باید شکل انگشت، اندازه‌ صدف ناخن و بلندی آن را در نظر بگیرید.

 

سوالات متداول

دلایل کاشت ناخن چیست؟

استفاده از این ناخن‌ها برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است چون مانع انجام این کار می‌شود.

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست سن بالا چیست؟

مدل ناخن مربع برای دست سن بالا بهترین گزینه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *