صفر تا 100 مراحل کاشت ناخن دیپینگ

صفر تا ۱۰۰ مراحل کاشت ناخن دیپینگ + معرفی مراکز آموزش کاشت دیپینگ

کاشت ناخن تغییرات زیادی در دست‌ها ایجاد کرده و زیبایی چشم نوازی به آنها می‌بخشد، به همین دلیل نیز طرفداران زیادی دارد. روش‌های زیادی برای کاشت ناخن وجود داشته و بانوان می‌توانند مطابق با سلیقه و نوع ناخن خود یکی از آنها را برای ناخن‌های خود انتخاب کنند.

کاشت ناخن دیپینگ یکی از روش‌های جدید است که با دیگر روش‌های کاشت ناخن تفاوت قابل توجهی دارد. این نوع کاشت بسیار پرکاربرد بوده و جذابیت ناخن‌ها را دوچندان می‌کند. کاشت دیپینگ باعث بلندتر دیده شدن ناخن‌ها، تغییر رنگ، تغییر شکل و رفع مشکل‌های ظاهری آنها می‌شوند. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این نوع کاشت خواهیم پرداخت با ایران آموزشگاه همراه باشید.

کاشت ناخن دیپینگ به چه مدل کاشت ناخنی گفته می‌شود؟

کاشت ناخن دیپینگ با استفاده از پودر دیپینگ و پرایمر، بدون قلم و لیکوئید انجام می‌شود. با توجه به اینکه در این روش از لیکوئید استفاده نمی‌شود، برای بانوانی که به این ماده حساسیت دارند و همچنین مادران باردار مناسب است.

برخی افراد به مایع لیکوئید آلرژی داشته و کاشت ناخن با این مواد بروز مشکلاتی چون خارش، التهاب، قرمز و … می‌شود. کاشت ناخن با پودر دیپینگ بافت سبکی داشته و حالت طبیعی به دست‌ها می‌بخشد. در دوره کاشت ناخن اصول کاشت دیپینگ و سایر کاشت‌ها به همراه دیگر خدمات ناخن آموزش داده می‌شود.

آموزش کاشت ناخن دیپینگ در مراکز کاشت ناخن

برای آموزش کاشت ناخن دیپینگ و سایر روش‌های کاشت می‌توان به مراکز آموزشی مراجعه کرد که در مقاله مراکز ناخن تهران، معتبرترین، مراکز کاشت معرفی شده‌اند. آموزش کاشت ناخن به علاقه‌مندان این حوزه کمک می‌کند تا پس از یادگیری بتوانند وارد بازار کار شده و این حرفه را ادامه دهند. در این مراکز سرفصل‌های مختلفی از کاشت ناخن توسط اساتید مجرب و حرفه‌ای آموزش داده می‌شود.

آموزشگاه‌های آرایشگری تهران یکی از مکان‌ها برای یادگیری و طی کردن دوره‌های کاشت ناخن است. هدف این آموزشگاه‌ها تربیت افراد حرفه‌ای برای ورود به بازار کار است. در واقع مشتریان زیادی برای کاشت وجود دارند، و همین موضوع سبب شده تا این رشته جزو مشاغل پردرآمد شناخته شود.

سالن‌های زیبایی یکی دیگر از مکان‌ها برای یادگیری کاشت ناخن است که متقاضیان آموزش این حرفه می‌توانند به این سالن‌ها یا آموزشگاه‌ها مراجعه کنند. آموزش‌های کاشت در سالن‌ ها و آموزشگاه‌ها شباهت و تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند و افرادی که قصد شرکت در دوره‌های آموزشی را دارند، بهتر است درمورد هر یک از آنها اطلاعاتی داشته باشند. در مقاله آموزش در سالن زیبایی یا آموزشگاه آرایشگری، ویژگی‌های آموزشی در این مکان‌ها توضیح داده شده است. اگر ساکن تهران هسنید می توانید برای با رجوع به بهترین سالن کاشت ناخن تهران اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مزایا و معایب کاشت ناخن با دیپینگ نسبت به باقی روش‌ها

انواع کاشت برای ناخن‌ها وجود دارد که هریک از آنها مزایا و معایبی دارند. در واقع ویژگی‌ها، روش و مواد مورد استفاده در کاشت‌ها باعث تمایز آنها شده است. همان‌طور که گفته شد، کاشت ناخن با روش دیپینگ نیز یکی از انواع کاشت‌های ناخن است. در این بخش به بررسی مزایا و معایب کاشت ناخن دیپینگ نسبت به باقی روش‌ها پرداخته شده است.

مزایای کاشت با پودر دیپینگ

  • این نوع کاشت بافت سبک‌تری نسبت به دیگر روش‌های کاشت دارد.
  • کاشت با روش دیپینگ باعث شکل طبیعی در ناخن‌ها می‌شود.
  • با توجه به اینکه در روش دیپینگ از لیکویید استفاده می‌شود، برای افرادی که حساسیت دارند و خانم‌های باردار مناسب است.
  • با این روش می‌توان هر نوع فرمی در ناخن‌ها ایجاد کرد.
  • باعث ظرافت، تمیزی و آراستگی بیشتر دست‌ها می‌شود.

معایب کاشت با پودر دیپینگ

  • استفاده مداوم از این نوع کاشت باعث آسیب به صدف ناخن می‌شود.
  • ریموو کاشت با روش دیپینگ سخت و زمان‌بر است. به همین دلیل نمی‌توان به‌راحتی آن را در خانه انجام داد.

 ابزار مورد استفاده برای کاشت ناخن دیپینگ

برای کاشت ناخن دیپینگ از ابزارهای مختلفی استفاده می‌شود. هر چه ابزارها کیفیت بهتری داشته باشند، کاشت ناخن تمیزتر و ظرافت بیشتری خواهد داشت. ابزار مورد استفاده برای کاشت دیپینگ شامل موارد زیر است.

  • پودر دیپینگ
  • پرایمر
  • عقب زن
  • کوتیکول
  • ضدقارچ
  • بیس کت
  • تاپ کت
  • دستگاه UV
  • سوهان دستی
  • سوهان برقی
  • تیپ ناخن
  • چسب

مراحل آموزش کاشت ناخن دیپینگ

کاشت با روش دیپینگ از جمله کاشت‌هایی است که می‌توان آن را با چندین روش انجام داد. این نوع کاشت روی ناخن طبیعی و همچنین روی ناخن‌های تیپ گذاری شده انجام می‌شود.

درصورتی‌که ناخن‌ها حالت طبیعی خوبی داشته باشند و اندازه آنها متناسب باشد به تیپ گذاری نیازی نیست. اما در غیر این صورت لازم است تا تیپ گذاری انجام شود. سایر مراحل کاشت در این دو روش مشابه یکدیگر است. در این قسمت مراحل کاشت ناخن دیپینگ با استفاده از تیپ بیان می‌شود.

مرحله اول: زیرسازی

مانیکور یا زیرسازی ناخن‌ها اولین مرحله مهم در کاشت با روش دیپینگ و سایر روش‌های کاشت است. در این مرحله ابتدا کوتیکول‌های ناخن با استفاده از عقب زن و نیپر جدا شده تا بستر مناسب برای کاشت فراهم شود. سپس سوهان برقی روی ناخن کشیده می‌شود تا چربی‌های آن از بین رفته و سطح ناخن هموار شود. سپس ضدقارچ روی ناخن زده تا از بروز عفونت و قارچ جلوگیری شود.

مرحله دوم: تیپ گذاری

تیپ‌ها برای بلندتر شدن ناخن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها سایز مختلفی دارند که برای کاشت باید از تیپ متناسب با سایز ناخن استفاده شود. در واقع تیپ‌ها همانند ناخن‌های مصنوعی هستند با این تفاوت که تیپ روی لبه خارجی ناخن قرار می‌گیرد.

برای تیپ گذاری ابتدا روی لبه ناخن در قسمت خارجی، چسب کشیده شده و سپس تیپ قرار داده می‌شود. فرم تیپ بسته به نظر مشتری می‌تواند گرد، مربع، بادامی، نوک‌تیز و … باشد که فرم دهی به‌وسیله سوهان انجام می‌شود.

مرحله سوم: مواد گذاری

مواد گذاری در این نوع کاشت با روش‌های دیگر متفاوت است. در روش‌های دیگر از قلم و مایع استفاده می‌شود. درحالی‌که در کاشت دیپینگ به قلم نیازی است. در این مرحله یک لایه بیس کت روی ناخن کشیده می‌شود، البته می‌توان قبل از بیس کت، یک لایه پرایمر روی ناخن استفاده کرد.

 قبل از اینکه تاپ کت خشک شود، ناخن با زاویه ۴۵ درجه در ماده دیپ قرار می‌گیرد. سپس با کمک یک براش اطراف ناخن تمیز می‌شود. بعد از آن یک لایه تاپ کت روی ناخن‌ها کشیده شده و در دستگاه یووی قرار داده شده تا کاملاً خشک شود. این مرحله چندین بار تکرار می‌شود تا مواد با استحکام بیشتر روی ناخن قرار گیرد.

مرحله چهارم: سوهانکشی

برای اینکه ناخن‌ها سطح هموارتری داشته باشند باید روی آنها سوهان کشیده شود. هر چه مواد گذاری با دقت بیشتری انجام شده باشد، این مرحله در مدت‌زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود. سوهانکشی بسیار مهم است و باید فشار دست به حدی باشد تا سبب گودی ناخن نشود.

هزینه کاشت ناخن دیپینگ چقدر است؟

هزینه کاشت ناخن‌ها و همچنین کاشت دیپینگ به عوامل متعددی بستگی دارد. در این نوع کاشت از پودر دیپینگ استفاده می‌شود که قیمت بالاتری نسبت به دیگر پودرها دارد. این نوع پودر به مقدار کمی وارد کشور می‌شود و همین موضوع سبب افزایش قیمت بیشتر آن شده است. در جدول زیر هزینه کاشت ناخن دیپینگ بیان شده است.

خدمات کاشت ناخن با روش دیپینگ هزینه کاشت ناخن با روش دیپینگ
مانیکور دست ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان
کاشت ناخن با دیپینگ ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
تاپ شاین ۶۰ تا ۹۰ هزار تومان
ریموو کاشت ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان
ترمیم کاشت ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان

سؤالات متداول

کاشت دیپینگ به چه نوع کاشتی گفته می‌شود؟

این نوع کاشت با استفاده از پودر دیپینگ انجام می‌شود.

مزایای کاشت با روش دیپینگ چیست؟

این نوع کاشت بافت سبکی داشته و حالت طبیعی در دست‌ها ایجاد می‌کند.

هزینه کاشت یا دیپینگ چقدر است؟

هزینه این کاشت بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *