مراحل کاشت ناخن با پودر

صفر تا ۱۰۰ مراحل کاشت ناخن با پودر + معرفی مراکز آموزش کاشت با پودر

اگر به سالن‌های آرایشگری برای کاشت ناخن مراجعه کنید، می‌بینید که از روش‌های مختلفی برای کاشت ناخن‌ها استفاده می‌شود. هر یک از این روش‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که باعث شده برای نوع خاصی از ناخن مناسب باشند. یکی از این روش‌ها، کاشت ناخن با پودر است.

کاشت ناخن با پودر یکی از روش‌های اصلی و قدیمی کاشت است و بسیاری از ناخن کارها کاشت ناخن پودری را با عنوان کاشت مادر نیز می‌شناسند. در این روش از انواع پودرها برای کاشت استفاده می‌شود. در ادامه این آموزش با این نوع کاشت بیشتر آشنا خواهید شد. با ایران آموزشگاه همراه باشید.

کاشت ناخن با پودر به چه مدل کاشت ناخنی گفته می‌شود؟

کاشت ناخن با پودر یا کاشت پودری، نوعی کاشت ناخن است که در آن از پودر و ماده لیکوئید استفاده می‌شود. کاشت پودری اساس بسیاری از روش‌های کاشت ناخن است و در واقع برخی روش‌های دیگر از این روش مشتق شده‌اند که در دوره کاشت ناخن، انواع آنها بیان می‌شود.

مطلب مرتبط: معرفی کامل دوره کاشت ناخن

در کاشت ناخن پودری، قلم آغشته به لیکوئید، درون پودر قرار گرفته و سپس روی صدف ناخن قرار می‌گیرد. این روش در بسیاری از سالن‌های زیبایی استفاده شده و آن را به‌عنوان یک روش سریع می‌شناسند. منظور از سریع بودن روش کاشت پودری این است که مواد کاشت در معرض هوا و در مدت‌زمان کوتاهی خشک می‌شود.

آموزش کاشت ناخن با پودر در مراکز کاشت ناخن

یادگیری کاشت ناخن با توجه به تعداد زیاد مشتریان آن، می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد. آموزش اصولی کاشت ناخن می‌تواند کیفیت کار را افزایش دهد. همچنین با توجه به اینکه کاشت پودری ناخن، جزو روش‌های اصلی کاشت بوده و طرفداران زیادی هم دارد، آموزش آن می‌تواند زمینه یادگیری روش‌های دیگر را نیز آسان‌تر کند.

شما برای آموزش کاشت ناخن با پودر می‌توانید به مراکز آموزشی مراجعه کنید و به‌صورت فشرده و نیمه فشرده آموزش ببینید. همچنین در این مراکز صفر تا صد کاشت ناخن توسط اساتید حرفه‌ای آموزش داده می‌شود. در مقاله آموزش در سالن زیبایی یا آموزشگاه آرایشگری شما اطلاعات بیشتری درخصوص بهترین روش‌های آموزش کاشت ناخن به دست می‌آورید.

آموزشگاه‌های آرایشگری تهران، دوره‌های آموزش کاشت ناخن پودری را در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار می‌کند. شما می‌توانید متناسب با شرایط خود در این دوره‌ها شرکت کنید. برای انتخاب بهترین مکان آموزش کاشت ناخن می‌توانید مقاله مراکز ناخن تهران را مطالعه کنید.

مزایا و معایب کاشت ناخن با پودر نسبت به باقی روش‌ها

کاشت ناخن باعث زیبایی ناخن و دست‌ها را دوچندان می‌کند و از این رو طرفداران زیادی هم دارد. کاشت ناخن با پودر یکی از روش‌های سریع و راحت است که با روش‌های مختلف از جمله تیپ گذاری، فرمر، فیبر و قالب انجام می‌شود. این روش کاشت با روش‌های دیگر متفاوت بوده و در ادامه مزایا و معایب کاشت ناخن با پودر نسبت به باقی روش‌ها را بررسی می‌کنیم.

مزایا

  • دوام و مقاومت بالایی نسبت به دیگر روش‌ها دارد.
  • کاشت با پودر ارزان‌تر است.
  • در این روش برای خشک‌شدن مواد به دستگاه یو وی نیاز نیست.
  • ظرافت بیشتری در دست‌ها ایجاد می‌کند.

معایب

  • کار طولانی‌مدت با پودرها باعث آسیب به ریه می‌شود.
  • سبب تشدید بیشتر حساسیت و اگزما می‌شود.
  • کاشت با پودر سریع خشک شده و برای اصلاح کار نیاز به مهارت بالایی دارد.
  • ترمیم آن زمان‌بر است.

ابزار مورد استفاده برای کاشت ناخن با پودر

برای اینکه ناخن‌ها دائماً به ترمیم نیاز نداشته باشند، لازم است تا از ابزار مناسبی استفاده شود. این ابزارها کمک می‌کنند تا ناخن پس از کاشت فرم ایده‌آلی داشته باشد. از جمله ابزارهای مورد نیاز کاشت ناخن پودری، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مایع یا لیکوئید اکریلیک
  • پمپ لیکوئید
  • پودر اکریلیک
  • ظرف کوچک برای مایع اکریلیک
  • قلم‌مو
  • ضدقارچ
  • کاتر سر گرد یا صاف
  • سوهان برقی و دستی
  • تاپ کت
  • پرایمر
  • فرمر یا قالب
  • لاک مانیکور
  • پوشر کوتیکول

مراحل آموزش کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری شامل چند مرحله است. برای نتیجه ایده‌آل، بسیار مهم است که عمل کاشت به‌صورت کاملاً اصولی انجام شود. به همین منظور در این بخش به مهم‌ترین مراحل کاشت ناخن‌ها می‌پردازیم.

مرحله ۱: آماده‌سازی ناخن

ناخن‌ها باید پیش از کاشت، مرتب بوده و تا حد امکان، ناهمواری نداشته باشند. از پوشر کوتیکول جهت عقب بردن کوتیکول‌های ناخن کاربرد دارد. این کار باعث می‌شود تا صدف ناخن زیباتر نشان داده شود. همچنین برای رفع ناهمواری‌های سطح ناخن می‌توان از سوهان برقی استفاده کرد.

مرحله ۲: استفاده از فرمر

برخی ناخن‌ها دارای فرم‌هایی هستند که به هنگام کاشت لازم است تیپ ‌گذاری شوند. این کار به‌وسیله قالب‌هایی که به آنها فرمر گفته می‌شود، صورت می‌گیرد. فرمرها، باعث ایجاد ناخن‌هایی با فرم بهتر و مقاوم‌تر می‌شوند و برای ناخن‌های شکسته، صدف کوچک، شیشه‌ای، آسیب‌دیده و خمیده مناسب است.

مرحله ۳: مواد گذاری

این مرحله از حساسیت بالایی برخوردار است. در واقع نتیجه نهایی کار تا حد زیادی به نحوه مواد گذاری وابسته است. برای این کار ابتدا قلم‌مو در مواد اکریلیک قرار گرفته و پس از چند لحظه، زمانی که مواد جذب قلم‌مو شد، برداشته می‌شود. مواد اضافی قلم‌مو با فشار دادن، گرفته شده، سپس مواد روی ناخن قرار می‌گیرد. پس از چند لحظه قلم‌مو را در پودر اکریلیک گذاشته و روی سطح ناخن کشیده می‌شود.

مرحله ۴: جداسازی فرمر

در این مرحله، زمانی که ماده خشک شد، فرمر از ناخن جدا می‌شود. در واقع فرمرها دارای چسب‌هایی هستند که به ناخن متصل شده و سپس به‌راحتی جدا می‌شوند. در ادامه اقدامات سوهان‌کشی و فرم دهی به ناخن‌ها متناسب با سلیقه مشتری انجام و باعث شفافیت کاشت خواهد شد.

مرحله ۵: مواد گذاری مجدد

ناخن‌ها برای اینکه پس از کاشت از مقاومت بیشتری برخوردار باشند به مواد گذاری مجدد نیاز دارند. در این مرحله پودر اکریلیک مانند مرحله قبل، دوباره روی ناخن‌ها کشیده می‌شود. همچنین سوهان‌کشی نهایی و زدن تاپ کت نیز در این مرحله انجام شده و کاشت ناخن‌ها به اتمام می‌رسد.

انواع پودر برای کاشت ناخن پودری

انواع پودرها با ویژگی‌های مختلف برای کاشت پودری، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زیر به بررسی هر یک از این پودرها می‌پردازیم.

  1. پودر کریستالی

این پودر حالت خشک و رنگی سفید دارد. پودر کریستالی با مواد کاشت ترکیب شده و باعث ایجاد سطحی شفاف می‌شود. این پودر اغلب زمانی استفاده می‌شود که هدف نشان‌دادن جزئیات ناخن باشد.

  1. پودر کاور

این پودر در سه رنگ هلویی، صورتی و کرم موجود است. پودر کاور پس از ترکیب با لیکوئید، غیرشفاف بوده و برای پوشاندن سطح ناخن و ایجاد صدف استفاده می‌شود.

  1. پودر پینک یا صورتی

پودر پینک یا صورتی حالت خشک داشته و پس از ترکیب با لیکوئید، کاور شفافی را ایجاد می‌کند. این کاور رنگ صورتی ملایمی داشته و برای کاشت‌های ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  1. پودر رنگی

این دسته از پودرها در انواع رنگ و تناژ در بازار موجود است. استفاده از این نوع پودر باعث می‌شود که ناخن‌ها به دیزاین نیاز نداشته باشند، زیرا آنها ماهیتی مشابه پودر اکریلیک دارند.

هزینه کاشت ناخن با پودر چقدر است؟

هزینه کاشت ناخن با پودر، به‌وسیله عوامل مختلف تعیین می‌شود و به همین دلیل ممکن است در سالن‌های آرایشی، متفاوت باشد. مهارت ناخن کار، محل سالن و مواد مصرفی از جمله عواملی است که سبب تغییر قیمت کاشت ناخن پودری می‌شود. در جدول زیر هزینه برخی از خدمات کاشت ناخن با پودر آورده شده است.

خدمات کاشت ناخن هزینه کاشت ناخن
کاشت پودر ۱۵۰ هزار تومان
ترمیم کاشت پودری ۶۰ هزار تومان
کاشت پودری با قالب ۱۵۰ هزار تومان
کاور کردن پودر ۱۵۰ هزار تومان
ریموو کاشت ۵۰ هزار تومان

بهترین سالن زیبایی برای کاشت ناخن پودری کجاست؟

سالن های زیبایی زیادی مشغول به ارائه خدمات ناخن هستند اما کدام آرایشگاه کیفیت بالایی دارند؟ در صفحه زیر تعدادی از سالن های کاشت ناخن با کیفیت تهران و کرج را معرفی نمودیم.

پرسش و پاسخ

  • کاشت ناخن پودری چیست؟
  • کاشت ناخن با پودر یا کاشت پودری، نوعی کاشت ناخن است که در آن از پودر و ماده لیکوئید استفاده می‌شود.
  • مراحل آموزش کاشت ناخن پودری چیست؟
  • تمام ۵ مرحله کاشت ناخن پودری را بصورت کامل در مطلب توضیح دادیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *