مراحل کاشت ناخن با ژل

صفر تا ۱۰۰ مراحل کاشت ناخن با ژل

کاشت ناخن امروزه به یکی از روش‌های مرسوم برای زیبایی ناخن‌ها تبدیل شده یکی از رایج‌ترین آن، کاشت ناخن با ژل یا ژله‌ای است. اگر به یاد بیاورید در گذشته بانوان برای زیبایی ناخن‌های خود به سوهان و لاک زدن اکتفا می‌کردند. این کار تنها کمی باعث مرتب شدن ناخن‌ها و تغییر رنگ آنها می‌شد. اما نمی‌توانست در فرم آنها تغییراتی ایجاد کند.

کاشت ناخن ژله‌ای یکی روش‌های جدید است که علاوه بر مرتب کردن تغییر رنگ ناخن‌ها، شکل ظاهری آنها را نیز به‌صورت کلی تغییر می‌دهد و مزایای زیاد دیگری نیز دارد. همچنین با توجه به اینکه کاشت ناخن‌ها متقاضیان زیاد و درآمد بالایی دارد، شما با آموزش در دوره‌های مربوطه می‌توانید مدرک آن را اخذ کرده و شروع به کار کنید.

آموزش پر بازدید: مراحل کاشت ناخن با پودر

 

کاشت ناخن با ژل به چه مدل کاشت ناخنی گفته می‌شود؟

کاشت ناخن با ژل به چه مدل کاشت ناخنی گفته می‌شود؟

در کاشت ناخن با ژل، مواد مورد استفاده بر پایه ژل هستند. در واقع انواع ژل‌ها برای کاشت ناخن وجود دارد که در این روش از آنها استفاده می‌شود. در این نوع از کاشت به این دلیل که ژل‌ها به‌راحتی در هوای آزاد خشک نمی‌شوند، باید از دستگاه UV برای خشک‌کردن آن استفاده نمود. در دوره کاشت ناخن نحوه کاشت ناخن ژله‌ای، استحکام ناخن و طراحی روی آن آموزش داده می‌شود.

 

آموزش کاشت ناخن با ژل در مراکز کاشت ناخن

امروزه کاشت ناخن به یکی از پردرآمدترین شغل‌ها برای بانوان تبدیل شده است. اگر شما هم قصد دارید در این شغل مشغول به کار شوید، تنها لازم است تا به مراکز آموزشی مراجعه کرده و پس از گذراندن دوره کاشت ناخن در آزمون‌های فنی و حرفه ای مربوطه شرکت کنید و مدرک آن را اخذ نمایید. در آموزشگاه‌های آرایشگری تهران، انواع روش‌های کاشت ناخن آموزش داده می‌شود.

در مراکز ناخن تهران کلاس‌های آموزشی زیر نظر اساتید مجرب برگزار می‌شود. این دوره‌های آموزشی به‌صورت خصوصی و نیمه‌خصوصی، فشرده و نیمه فشرده بوده که هزینه هر یک از آنها نیز متفاوت است. شما می‌توانید صفر تا صد کاشت ناخن با ژل و دیگر روش‌ها را با آموزش در سالن زیبایی یا آموزشگاه آرایشگری فرا گرفته و وارد بازار کار شوید.

معرفی مراکز آموزش کاشت تهران

معرفی مراکز آموزش کاشت تهران

آموزش کاشت ناخن ژل در بسیاری از مراکز آموزش داده میشود. بعنوان مثال از طریق آموزش های آنلاین، یا سالن های زیبایی و آرایشگاه ها و یا آموزشگاه های آرایشگری زنانه.

هر یک از این مراکز ویژگی های خود را دارند که تفاوت آن را در مطلب” تفاوت آموزش آرایشگری در سالن با آموزشگاه آرایشگری ” گفته ایم، اما در مطالب زیر به معرفی مراکزی میپردازیم که بصورت تخصصی اقدام به آموزش مینمایند.

 

مزایا و معایب کاشت ناخن با ژل نسبت به باقی روش‌ها

مزایا و معایب کاشت ناخن با ژل نسبت به باقی روش‌ها، سبب تمایز آنها از یکدیگر شده است. اگر شما قصد کاشت ناخن ژله‌ای را دارید باید از این مزایا و معایب اطلاع داشته باشید که در ادامه به آن پرداخته شده است.

مزایا کاشت ناخن با ژل

  • ژل مورد استفاده در این روش، غیرسمی بوده و معایب کاشت پودری را ندارد.
  • این روش برای افرادی که نسبت به بوی مواد حساسیت دارند، مناسب است.
  • شکل ناخن با کاشت ژل طبیعی‌تر است.
  • کاشت ناخن ژله‌ای به ترمیم کمتری نسبت به باقی روش‌های کاشت نیاز دارد.
  • استحکام و انعطاف‌پذیری این نوع کاشت بیشتر از روش‌های دیگر است.

معایب کاشت ناخن با ژل

  • ریموو کردن کاشت ناخن ژله‌ای در خانه سخت بوده و باید به آرایشگاه‌ها مراجعه کرد.
  • کاشت ژل نسبت به روش‌های دیگر کاشت زمان بیشتری را صرف می‌کند.
  • استفاده مدام از دستگاه UV به دلیل داشتن اشعه فرابنفش به مرور زمان باعث ایجاد لکه در دست می‌شود.

 

 هزینه کاشت ناخن با ژل چقدر است؟

ابزار مورد استفاده برای کاشت ناخن با ژل

در کاشت ناخن ژله‌ای، ابزار خاصی مورد نیاز است. برخی از این ابزارها با روش قبل مشابه بوده و برخی دیگر متفاوت است. ابزار مورد استفاده برای کاشت ناخن با ژل شامل موارد زیر است:

  • ژل اصلی کاشت
  • ضدقارچ
  • باندر ژل
  • تاپ کات
  • بیس کات
  • سوهان برقی ناخن
  • دستگاه یووی
  • قلم کاشت ژل
  • کاتر
  • چسب ناخن
  • کاسه مانیکور

مراحل آموزش کاشت ناخن با ژل

مراحل آموزش کاشت ناخن با ژل

مراحل آموزش کاشت ناخن با ژل ۵ مرحله اصلی وجود دارد. برای اینکه نتیجه کار ایده‌آل باشد، لازم است تا این مراحل با دقت بالایی انجام شود. این مراحل به‌صورت زیر است.

مرحله ۱: آماده‌سازی

در انواع کاشت ناخن‌ها این مرحله مشترک است. در واقع لازم است تا ناخن‌ها تمیز و مرتب شده و برای مراحل بعدی آماده شود. در این مرحله از مانیکور خشک، مواد ضدقارچ، سوهان‌کشی و از بین برنده‌های کوتیکول استفاده می‌شود.

مرحله ۲: نصب فرمر

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، معمولاً فرمرها، قالب‌هایی کاغذی هستند که برای تنظیم صدف ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرند. پس از نصب فرمر، بیس کات روی ناخن کشیده می‌شود. همچنین می‌توان بیس کات را قبل از نصب فرمر روی ناخن‌ها زد. سپس ناخن‌ها در دستگاه یووی قرار می‌گیرد.

مرحله ۳: صدف سازی ناخن

در این مرحله صدف ناخن با شکل نهایی با استفاده از ژل ساخته می‌شود. فرم صدف بسته به سلیقه مشتری می‌تواند به‌صورت مربعی، گرد، گلدانی و نوک‌تیز باشد. بعد از فرم دهی و اندازه صدف به‌وسیله ژل، ناخن‌ها حدود ۶۰ ثانیه در دستگاه UV قرار می‌گیرند.

مرحله ۴: مواد گذاری

در این مرحله، پس از خشک‌شدن و فرم‌ گیری ناخن، مواد گذاری انجام می‌شود. در این مرحله ژل از ریشه ناخن به‌آرامی کشیده شده و نباید هیچ‌گونه حبابی در آن ایجاد شود. در صورت وجود حباب باید با استفاده از قلم آن را از بین برد. نکته قابل توجه این است که اگر ماده سفت بود می‌توان از کلینزر برای نرم‌تر شدن آن به کار برد.

مرحله ۵: سوهان‌کشی و دورگیری

در صورت وجود ژل در اطراف ناخن لازم است تا ابتدا به‌وسیله سوهان دستی، برطرف شود. پس از این کار، از سوهان برقی برای هموار کردن سطح مواد خشک شده استفاده می‌شود. دورگیری یکی دیگر از این مراحل است که اگر ژل به‌درستی روی ناخن قرار گرفته باشد، ضروری نیست. در آخر یک لایه تاپ شاین روی سطح ناخن قرار می‌گیرد.

انواع ژل برای کاشت ناخن با ژل

انواع ژل برای کاشت ناخن با ژل

انواع ژل برای کاشت ناخن با ژل موجود است که هر یک از آنها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. شناخت انواع ژل‌ها باعث می‌شود تا برای کاشت از ژل مناسب مورد استفاده قرار گیرد. در زیر دسته‌بندی کلی انواع ژل و سپس توضیح هر یک از آنها بیان می‌شود.

هارد ژل

هارد ژل یا ژل سخت، از استحکام بالایی برخوردار بوده، انعطاف‌پذیری کمی دارد و برای کاشت با افزایش طول ناخن استفاده می‌شود. برای ریموو کردن این نوع کاشت باید حتماً به آرایشگاه‌ها مراجعه کنید. هارد ژل‌ها شامل پلی ژل‌ها می‌شود که در زیر آن را توضیح داده‌ایم.

  1. پلی ژل: پلی ژل که در دسته هارد ژل‌ها قرار می‌گیرد و برای کاشت ژورنالی و کاشت فانتزی از این نوع ژل استفاده می‌شود. پلی ژل‌ها معمولاً به‌صورت تیوپی در بازار موجود هستند.

سافت ژل‌ها

سافت ژل‌ها یا ژل‌های نرم برخلاف هارد ژل‌ها استحکام کم و انعطاف‌پذیری بالایی دارند. کاشت با سافت ژل‌ها به‌راحتی با استون ریموو می‌شوند. معمولاً از سافت ژل‌ها برای استحکام بیشتر ناخن‌ها استفاده می‌شود. سافت ژل‌ها به سه دسته مونوژل، رابربیس و بیلدرژل تقسیم می‌شود که در زیر به بررسی آنها پرداخته‌ایم.

  1. مونوژل: مونوژل یا لمینت، ژل‌های رقیقی هستند که معمولاً برای استحکام بیشتر ناخن‌ها و همچنین از بین بردن ناهمواری‌های آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع ژل به‌صورت لاکی در بازار موجود است.
  2. رابربیس: رابربیس‌ها یکی دیگر از ژل‌های نرم هستند که به آنها لمینت نیز گفته می‌شود و انعطاف‌پذیری بالایی دارند. رابربیس به دلیل نرم بودن بالا، برای افزایش طول ناخن‌ها مناسب نیستند. رابربیس‌ها به‌صورت لاکی هستند.
  3. بیلدرژل: بیلدرژل‌ها برای فرم دهی، ایجاد قوس و استحکام‌بخشی به ناخن‌های بلند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیلدرژل‌ها به دو صورت کاسه‌ای و ژلی موجود هستند.

لاک ژل‌ها یا ژلیش

لاک ژل یا ژلیش به لاک‌های معمولی شباهت زیادی دارند با این تفاوت که ماندگاری ژلیش بیشتر است. ژلیش طی سه مرحله روی ناخن قرار می‌گیرد که در هر یک از مراحل از دستگاه UV استفاده می‌شود. از لاک ژل‌ها می‌توان روی کاشت یا ناخن‌های طبیعی استفاده کرد که سبب افزایش مقاومت آنها در برابر شکنندگی می‌شود.

ژل‌های طراحی

ژل‌های طراحی همان‌طور که از نام آنها مشخص است برای طراحی روی ناخن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ژل‌های طراحی تنوع بالایی دارند و به ناخن کاران این امکان را می‌دهند تا طرح‌های متفاوتی را خلق کنند. ژل‌های طراحی به نسبت لاک ژل‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند و به دو دسته بلومینگ ژل و ژل کاسه‌ای تقسیم می‌شوند.

  1. بلومینگ ژل: بلومینگ ژل‌ها که به آنها ژل خیس در خیس نیز گفته می‌شود، برای طراحی روی ناخن استفاده می‌شود. در واقع این ژل‌ها خاصیت پخش‌شوندگی در لاک‌ها را داشته و غلیظ هستند.
  2. ژل کاسه‌ای: ژل‌های کاسه‌ای دسته‌ای دیگر از لاک‌های طراحی بوده که به‌صورت کاسه‌ای در بازار موجود هستند. از ژل‌های کاسه‌ای برای طراحی روی ناخن‌ها استفاده می‌شود.

بیس ژل

بیس ژل‌ها جزو ژل‌های اصلی هستند که معمولاً در انواع کاشت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع پس از مانیکور ناخن‌ها، بیس ژل روی صدف ناخن قرار می‌گیرد. این نوع ژل مانع از ورود مواد مضر به درون صدف ناخن می‌شود و بدین صورت از ناخن‌ها محافظت می‌کند.

تاپ شاین

تاپ شاین باعث ایجاد سطح براقی در ناخن‌ها می‌شود به همین دلیل زیبایی کاشت را دوچندان می‌کند. استفاده از تاپ شاین‌ها روی ناخن‌ها با سطح ناهموار باعث ترک‌خوردگی آن می‌شود. به همین دلیل لازم است تا قبل از زدن تاپ شاین سطح ناخن با سوهان کاملاً صاف شود.

 

 هزینه کاشت ناخن با ژل چقدر است؟

 هزینه کاشت ناخن با ژل چقدر است؟

هزینه کاشت ناخن با ژل به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. یکی از این فاکتورها، مواد مورد استفاده در کاشت ناخن است. درصورتی‌که از مواد با کیفیت بالا استفاده شود هزینه کاشت افزایش خواهد یافت. علاوه بر این خدمات کاشت و محل سالن نیز در قیمت کاشت ناخن ژله‌ای مؤثر است. این قیمت در شهر تهران معمولاً بیشتر از سایر شهرها است. هزینه کاشت ژله‌ای در زیر بیان شده است.

قیمت کاشت ناخن در کرج چقدر است؟

نوع خدمات ناخن
قیمت خدمات ناخن
مانیکور ۸۰.۰۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰ تومان
پدیکور ۱۰۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
کاشت پودر ۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۵۰.۰۰۰ تومان
کاشت ناخن پا ۱۰۰.۰۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰ تومان
ژلیش ناخن  ۹۰.۰۰۰ تا ۲۵۰.۰۰۰ تومان
لاک ژل روی کاشت ۸۰ تا ۱۰۰ تومان
کاور ناخن ۱۲۰.۰۰۰ تا ۱۸۰.۰۰۰ تومان
نرمیم کاشت ژل یا همان ژلیش ۵۰.۰۰۰ تا ۱۴۰.۰۰۰ تومان
ترمیم پودر ۸۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ تومان
کاشت فیبر ۳۰.۰۰۰ تا ۸۰.۰۰۰ تومان
ترمیم فیبر ۸۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
کاشت گریم ۳۵۰ تومان
کاشت فرنچ ثابت ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومان
کاشت بیبی بومر ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومان
کاشت قالبی پودر ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومان
کاشت لمینت ۱۴۰ تا ۲۰۰ تومان
ترمیم لمینت ۸۰ تا ۱۰۰ تومان
کاور پودر ۲۰۰ تا ۲۵۰ تومان
کاور با ژل ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومان
مانیکور vip ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان
پدیکور ساده ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومان
پدیکور vip ۲۰۰ تا ۳۰۰
ریموور ژلیش ۶۰ تا ۱۰۰ تومان
ریموور کاشت ۵۰ تومان
پارافین تراپی دست ۱۲۰ تومان
لاک ساده ۲۰ تومان
لاک ساده + ناخن مصنوعی ۵۰ تومان تا ۱۰۰ تومان
کروم هر انگشت ۲۰ تومان
کروم کل دست ۷۰ تومان
شوگر هر انگشت ۲۰ تومان
شوگر کل دست ۷۰ تومان
فرنچ ساده با لاک ژل ۹۰ تا ۱۰۰ تومان

قیمت برخی مراکز معتبر کاشت ناخن

  • کاشت ساده: ۳۰۰.۰۰۰
  • ترمیم ساده: ۵۰.۰۰۰
  • ترمیم ناخن بلند: ۱۷۰.۰۰۰
  • کاور ۲۵۰.۰۰۰
  • ناخن شکسته: ۲۰.۰۰۰
  • اصلاح فرم: ۳۰.۰۰۰
  • تغییر فرم ۲۰.۰۰۰ الی ۳۰.۰۰۰
  • لاکژلساده: ۸۰.۰۰۰
  • فرنچ ساده: ۱۰۰.۰۰۰
  • بیبی بومر: ۱۰۰.۰۰۰
  • کروم، شوگر، آیس، دیسکو، داستر و ..: ۱۲۰.۰۰۰
  • کاشت پا: ۱۴۰.۰۰۰
  • ترمیم پا: ۱۰۰.۰۰۰
  • پدیکور کفسابی vip: 300.000
  • ژلیش ناخن طبیعی: ۱۲۰.۰۰۰
  • کاشت اسپایکی: ۴۵۰.۰۰۰
  • ترمیم: ۲۵۰.۰۰۰
  • کاشت والیوم: ۵۵۰.۰۰۰
  • ترمیم والیوم: ۳۰۰.۰۰۰
  • کاشت مگاوالیوم: ۶۵۰.۰۰۰
  • ترمیم مگاوالیوم: ۳۵۰.۰۰۰
  • کاشت مگاوالیوم استایل m : 700.000
  • ترمیم مگاوالیوم استایل: ۴۰۰.۰۰۰
  • کاشت پودر: ۱۸۵.۰۰۰
  • کاشت فرمر: ۲۴۰.۰۰۰
  • کاشت بیبلی بومر: ۲۷۰.۰۰۰
  • ترمیم بیبی بومر: ۱۷۰.۰۰۰
  • ژلیش ناخن پا با مرتب سازی: ۸۰.۰۰۰
  • لاک ژل رنگی ساده: ۶۰.۰۰۰
  • ژلیش ناخن طبیعی دست همراه با مانیکور: ۸۰.۰۰۰
  • طراحی هر انگشت: ۱۰.۰۰۰
  • کروم، شوگر، داستر کل دست: ۸۰.۰۰۰
  • کاور ژل ساده: ۳۰.۰۰۰
  • کاشت لمینت: ۱۵۰.۰۰۰
  • کاشت پلی ژل: ۳۲۰.۰۰۰
  • کاشت ناخن طبیعی دست: ۱۴۵.۰۰۰
  • کاشت گریم از: ۳۵۰.۰۰۰
  • کاشت دیپینگ: ۲۲۰.۰۰۰
  • کاشت اج: ۴۲۰.۰۰۰
  • کاشت سی کرو: ۲۷۰.۰۰۰
  • کاشت دوتا شصت پا: ۸۰.۰۰۰
  • کاشت کل پا: ۱۰۰.۰۰۰
  • ترمیم پودر: ۸۵.۰۰۰
  • پدیکور ساده (کوکتل – کف سابی): ۲۰۰.۰۰۰
  • پدیکور vip (کوکتل – کف سابی – اسکراب – تیغ – کلیس ریمور – ماساژ – پارافین تراپی – پدی ژل – شیر – گل – میئه) ۳۰۰.۰۰۰
  • پارافین تراپی پا: ۱۰۰.۰۰۰
  • پارافین تراپی دست: ۹۰.۰۰۰

نحوه دریافت مدرک کاشت ناخن با ژل

مدرک کاشت ناخن یکی از مدارک آرایشگری است که به شما پس از اتمام دوره آموزش کاشت ناخن داده می‌شود. این مدرک نشان می‌دهد که شما در این دوره شرکت کرده و به‌صورت حرفه‌ای مهارت کاشت ناخن را یاد گرفته‌اید. در آموزشگاه‌های کاشت ناخن معتبر، مدرک کاشت ناخن از طرف سازمان فنی و حرفه‌ای کشور صادر می‌شود. برای دریافت مدرک کاشت ناخن باید مراحل زیر را طی کنید.

  1. انتخاب آموزشگاه کاشت ناخن: در قدم اول لازم است تا یک آموزشگاه مناسب برای کاشت ناخن پیدا کنید. آموزشگاه باید مجوزهای لازم برای فعالیت را داشته و همچنین پس از اتمام دوره به هنرجویان مدرک معتبر بدهد.
  2. ثبت‌نام در کلاس کاشت ناخن: کلاس‌های کاشت ناخن به‌صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی و همچنین آنلاین و حضوری برگزار می‌شود. شما بسته به شرایط خود می‌توانید در دوره‌های آموزشی کاشت ناخن شرکت کنید.
  3. آموزش تئوری کاشت ناخن با ژل: در کلاس کاشت ناخن ابتدا مفاهیم آموزشی به‌صورت تئوری بیان می‌شود. مباحث آموزشی در این کلاس‌ها شامل آشنایی با انواع لوازم کاشت ناخن با ژل، انواع ژل و انواع کاشت ناخن است.
  4. آموزش عملی کاشت ناخن با ژل: در این مرحله از آموزش، شما با نحوه کاشت ناخن به‌صورت عملی آشنا می‌شوید. پس از پایان آموزش شما می‌توانید انواع کاشت ناخن با ژل را اجرا کنید.
  5. شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن با ژل: پس از اتمام دوره شما می‌توانید در آزمون فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن شرکت کنید. این آزمون شامل بخش کتبی و عملی شده و داوطلبان باید حداقل ۷۰ درصد از نمره را کسب کنند.
  6. دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن: در صورت قبولی در آزمون فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن شما می‌توانید مدرک آن را دریافت کنید.

توانایی هنرجویان پس از شرکت در دوره آموزش کاشت ناخن با ژل

در دوره آموزش کاشت ناخن با ژل مباحث پایه تا پیشرفته کاشت ناخن آموزش داده می‌شود. به همین دلیل نیز افراد در سطح مبتدی و حرفه‌ای می‌توانند در این دوره شرکت کنند. کلاس کاشت ناخن با ژل به هنرجویان کمک می‌کند تا نحوه مانیکور ناخن، نحوه کاشت ناخن، ریموو ناخن و ترمیم ناخن را به‌صورت حرفه‌ای یاد بگیرند.

هنرجویان پس از پایان دوره کاشت ناخن با ژل می‌توانند با شرکت در آزمون و دریافت مدرک آن وارد بازار کار شوند و از این طریق درآمد کسب کنند.

درآمد رشته کاشت ناخن با ژل

درآمد رشته کاشت ناخن با ژل در ایران متغیر است و به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی‌توان یک مقدار ثابت را برای آن در نظر گرفت. درآمد ناخنکارها با توجه به اینکه رقابت نیز بین آنها زیاد شده است به مهارت آنها بستگی دارد. به طور کلی درآمد یک ناخنکار با ۳۰ مشتری حدود ۹ میلیون تومان است. در زیر به برخی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند بر درآمد ناخنکارها اثرگذار باشد، پرداخته شده است.

  • مهارت ناخنکار؛ هرچه مهارت یک ناخنکار بیشتر باشد و بتواند کار خود را به نحو بهتری انجام دهد می‌تواند مشتریان بیشتری جذب کرده و از این طریق درآمد بالایی داشته باشد.
  • ارتباط خوب با مشتریان؛ علاوه بر داشتن مهارت و تجربه در کاشت ناخن، اخلاق حرفه‌ای نیز می‌تواند باعث کسب درآمد بالاتری شود. زیرا ناخنکارها با اخلاق خوب می‌توانند رضایت مشتریان بیشتری را جلب کنند.
  • محل قرارگیری سالن کاشت ناخن؛ محل کاشت ناخن اگر در مناطق مرکزی شهر که رفت‌وآمد در آن بیشتر است، باشد می‌تواند به کسب درآمد بالاتری کمک کند. همچنین سالن‌های ناخن که در شهرهای مرکزی و شمال شهرهایی مثل تهران قرار دارد، درآمد بیشتری نیز کسب می‌کنند.
  • تبلیغات مناسب و بازاریابی؛ داشتن مهارت در زمینه تبلیغات و بازاریابی نیز می‌تواند در جذب مشتریان و درآمد بیشتر کمک کند. برای این شما می‌توانید از فضای مجازی و بنر تبلیغاتی استفاده کنید.

سؤالات متداول

کاشت ناخن با ژل به چه صورت است؟

در این نوع کاشت از ژل استفاده می‌شود.

برای آموزش کاشت ناخن ژله‌ای به کجا مراجعه کنیم؟

برای آموزش کاشت ژله‌ای می‌توانید به مراکز آموزش کاشت یا آموزشگاه آرایشگری مراجعه کنید.

هزینه کاشت ناخن ژله‌ای چقدر است؟

هزینه کاشت بسته به عوامل متعدد بین ۶۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.

۸ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *