آزمون ارزیابی کلاسی پلکان

چگونه آزمون ارزیابی کلاسی در زمان کوتاه بسازیم؟

طراحی آزمون تستی و تشریحی در کوتاه‌ترین زمان ممکن همیشه یکی از دغدغه‌های مهم و اولویت‌دار همه دبیران، معلمان و مدرسان بوده است. در ادامه همراه ایران آموزشگاه باشید.

برگزاری آزمون و طراحی سوالات مناسب در یک آزمون برای سنجش پیشرفت افراد، یکی از دغدغه‌های همیشگی مدارس و آموزشگاه‌هایی است که کیفیت آموزش و در نظر گرفتن استانداردها برایشان مهم است.

از این رو، پیدا کردن راه‌حل‌های ساده و استاندارد همچون ساخت آزمون آنلاین تستی و تشریحی از طریق ابزارهای مناسب و هوشمند می‌تواند این فرآیند را برای این دسته از افراد، تسهیل کند.

همچنین برای دانش آموزان نیز تجربه منحصربه‌فردی را رقم بزند تا از نتایج آمادگی و سطح دانش خود اطلاع یابند.

پلکان یادگیری بهترین ابزار آزمون ساز

آزمون ساز آنلاین؛ شیوه‌ای نو در طراحی و برگزاری آزمون

به گزارش پلکان یادگیری، طراحی یک آزمون استاندارد نیازمند صرف زمان و انرژی زیاد است. زیرا باید سطح دانش همه دانش آموزان را در نظر گرفت. همچنین به حجم زیادی از سوالات تستی یا تشریحی دسترسی داشت، تا بتوان از بین سوالات استاندارد و طبقه بندی شده آزمون را انتخاب کرد.

از این رو، اگر تعداد برگزاری آزمون توسط یک مدرس و آموزشگاه زیاد باشد، استفاده از یک ابزار آزمون ساز آنلاین یا ساخت آزمون با موبایل همچون سایت آزمون ساز پلکان می‌تواند راهگشا و سرعت‌بخش فرآیند برگزاری آزمون در هر سطح و با هر ساختاری باشد.

همچنین چنین ابزاری به برگزارکننده این امکان را می‌دهد تا علاوه بر طراحی آزمون تستی و تشریحی، با در اختیار داشتن گزارش و ارزیابی‌های آنلاین، به صورت لحظه به لحظه از پیشرفت دانش‌آموزان خود اطلاعات کاملی داشته باشند.

قابلیت‌ها و مزایای ابزار آزمون ساز آنلاین

یکی از بدیهی‌ترین و ساده‌ترین امکانات یک ابزار آزمون ساز دسترسی به بانک سوالات متنوع در سطوح مختلف دشواری است.

همچنین باید طوری باشد که هم امکان ساخت آزمون تستی و هم ساخت آزمون تشریحی را داشته باشد. در اصل امکان طراحی آزمون تستی و تشریحی مهم‌ترین دغدغه و انتظار کسانی است که دوست دارند در کمترین زمان ممکن یک آزمون آنلاین و حتی حضوری برگزار کنند.

ساخت آزمون تستی و تشریحی از این طریق حتی به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که بدون محدودیت زمانی و مکانی از طریق تلفن همراه خود یا لپ‌تاپ و تبلت در هر آزمونی شرکت کنند.

ساخت آزمون با پلکاناز طریق آزمون ساز آنلاین پلکان امکان برگزاری آزمون حضوری هم وجود دارد. چراکه بعد از طراحی سوالات شما می‌توانید آزمون طراحی‌شده را به صورت خروجی پی‌دی‌اف (PDF) نیز دریافت کنید.

علاوه بر امکان برگزاری آزمون به صورت آنلاین و حضوری، آنلاین ساز پلکان این امکان را هم برای معلم یا مدرس و حتی مراکز علمی کنکوری فراهم می‌کند تا بتواند هم به صورت تک درس و هم جامع به ساخت آزمون تستی یا ساخت آزمون تشریحی در کمترین زمان ممکن اقدام کند.

ساخت آزمون تک درس و جامع، هم به صورت انتخابی و هم به روش هوشمند انجام می‌شود. در نتیجه می‌توان قابلیت این آزمون ساز آنلاین را به طور خلاصه، شامل موارد زیر داشت:

  • برگزاری آزمون به صورت آنلاین و آفلاین (حضوری)
  • طراحی و ساخت آزمون به سه روش تک درس، ترکیبی و جامع (از طریق دو روش انتخابی و هوشمند)
  • آگاهی دبیر از بررسی و چگونگی عملکرد دانش‌آموزان در هر آزمون با هر سطح
  • دسترسی دبیران و مدارس به بانک سوالات استاندارد و شناسنامه‌دار
  • دسترسی دانش‌آموزان و حضور در آزمون از طریق گوشی و لوازم الکترونیک
  • طراحی و ساخت آزمون تستی و تشریحی در کمترین زمان ممکن
  • بانک سوالات مرتبط با هر درس و مبحث از منابع مهم و شناخته‌شده‌ای همچون آزمون‌های کنکور سراسری، قلم‌چی، تیزهوشان، گاج و… .

سخن پایانی

لازم به ذکر است که برای آزمون و خطای طراحی آزمون تستی و تشریحی و آشنایی با این ابزار امکان استفاده از نسخه دموی آزمون ساز آنلاین به صورت رایگان برای ۷ روز فراهم شده است تا افراد علاقه‌مند به بهره‌مندی از امکانات و قابلیت های آزمون‌ساز پلکان به‌خوبی با نحوه کار و مزیت‌های این ابزار کاربردی آشنا شوند.

برای استفاد از پلکان یادگیری میتوانید از آدرس وب سایت peleyad.com استفاده کنید. یا با شماره تماس ۰۲۱۹۱۳۱۴۰۷۰ داخلی ۱ تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *