سلب مسئولیت مطالب سایت ایران آموزشگاه

مقالات و آگهی ها و جداول معرفی آموزشگاه های سایت ایران آموزشگاه برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران و کمک به بیشتر دیده شدن مراکز آموزشی گردآوری شده است و صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارند.

سایت ایران آموزشگاه، همیشه در تلاش بوده است که محتوایی دقیق و صحیح منتشر کند؛ با این حال هیچ‌گاه توصیه‌ نمی‌کند که بدون اطلاع به مرکزی مراجعه کنید و حتما بعد از مراجعه اطلاعات و مجوزهای رسمی مرکز را روئیت کنید. همینطور در مورد ثبت نام حتما قبل از ثبت نام اطلاعات کامل دوره ها و هزینه آن را بپرسید

آدرس و شماره های تماس گذاشته شده مراکز از آخرین اطلاعات مراکز از سایت، اینستاگرام، گوگل مپ آنها گردآوری شده است و در صورت تغییر بهتر است اطلاعات را از اطلاعات شهری یا ۱۱۸ دریافت نمایید.

درنهایت وب‌سایت ایران آموزشگاه مسئولیت هرگونه استفاده از مطالب موجود در این وب سایت یا هر اقدامی که با تکیه بر مطالب این سایت صورت گرفته و منجر به آزاد دیگران شود را از خود سلب می‌کند.

سلب مسئولیت رپورتاژها و لینک‌های خارجی

لینک های خارجی و رپورتاژهای آگهی صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارند.

وب‌سایت ایران آموزشگاه در نگارش مقالات خود به وب‌سایت‌های مختلفی لینک داده است که برخی آگهی تبلیغاتی (رپورتاژ آگهی) و برخی صرفا لینک‌ برای ارجاع دادن به صفحه‌ای دیگر (برای اطلاعات بیشتر و…) هستند. این به معنای تایید استفاده از خدمات و محصولات این وب‌سایت‌ها توسط ایران آموزشگاه نیست و مسئولیت استفاده از این خدمات/محصولات برعهده کاربر و سایت ارائه‌دهنده محصول/خدمت است.

همچنین مسئولیت محتوای ارائه شده در رپورتاژها تماما بر عهده شخص آگهی‌دهنده است.

نکته: دقت کنید که نام نویسنده رپورتاژهای آگهی «نویسنده ایران آموزشگاه» ثبت شده است و این مطالب با دسته‌بندی «رپورتاژها» از مطالب دیگر تفکیک شده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *