آموزشگاه هنرهای تجسمی ماهتاب

آموزشگاه هنرهای تجسمی ماهتاب

گاهی زبان انسان در انتقال احساسات عاجز است، اما همان احساسات توسط یک اثر هنری مانند یک نقاشی، مجسمه یا یک عکس، به بهترین شکل به افراد منتقل می‌شوند. بسیاری از افراد به‌خصوص هنرمندان معتقدند آثار هنری جان و احساس دارند و با انسان‌ها صحبت می‌کنند‌. این آثار هنری پتانسیل تأثیرگذاری بر تمام جوانب زندگی انسان‌ها را دارند. رشته‌های گوناگون هنرهای تجسمی عامل وجود بسیاری از این آثار هنری دوست‌داشتنی هستند.

مفهوم و ارزش هنرهای تجسمی

به ‌طور کلی هنرهای تجسمی همان هنرهایی است که با حس بینایی انسان در تعامل هستند. این هنرها حوزه گسترده‌ای را در بر می‌گیرند‌. برای مثال نقاشی، مجسمه‌سازی، خوشنویسی، عکاسی، گرافیک، طراحی، معماری، طراحی داخلی و صنعتی و… همگی نمونه‌هایی از هنرهای تجسمی هستند.

هنرمندان فعال در عرصه هنرهای تجسمی با ایده‌ها و تفکرات بکر و خلاق خود می‌توانند تأثیرات اجتماعی مفیدی را بر روی جامعه داشته باشند. تأثیراتی که این هنرمندان به‌واسطه هنرهای تجسمی خلق می‌کنند، می‌تواند به‌مراتب بیشتر از تأثیرات رهبران تجاری، اقتصاددانان و حتی سیاستمداران باشد‌.

مجموعه عوامل ذکر شده از ارزش و اهمیت هنرهای تجسمی حکایت می‌کند و این اهمیت، به انسان‌های علاقه‌مند برای آموزش هنرهای تجسمی و رشد و پیشرفت در این زمینه با چاشنی استعداد، انگیزه لازم را می‌دهد. آموزشگاه هنرهای تجسمی ماهتاب با آموزش‌های اصولی خود، واسطه‌ای است که افراد علاقه‌مند به هنرهای تجسمی را به هدف خود می‌رساند.

معرفی آموزشگاه هنرهای تجسمی ماهتاب

آموزشگاه ماهتاب فعالیت‌های خود را با هدف تربیت و آموزش افراد با‌استعداد و علاقه‌مند به هنرهای تجسمی تنظیم کرده است. این آموزشگاه با اساتید خبره و مجرب خود آموزش‌های اصولی را در رشته‌های گوناگون هنرهای تجسمی اعم از طراحی، نقاشی تمام سبک‌ها، خوشنویسی، طراحی سنتی، نگارگری، تذهیب، گل و مرغ، نقاشی موزاییک، حجم، نقاشی دیجیتال، طراحی گرافیک، عکاسی و … را به افراد علاقه‌مند ارائه می‌دهد.

این آموزشگاه دارای مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و تحت مدیریت خانم مهتاب رضایی، با روش‌های آموزشی کارآمد و نوین اقدام به تربیت افراد علاقه‌مند به هنرهای تجسمی کرده است. این افراد بر اساس آموزش‌های صحیح و کارآمد آموزشگاه مهتاب می‌توانند مسیر رشد و پیشرفت خود را در عرصه هنرهای تجسمی زمینه‌سازی کرده و به هنرمندان مشهور آینده کشورمان تبدیل شوند.

فعالیت‌های آموزشگاه هنرهای تجسمی ماهتاب

فعالیت‌های آموزشی آموزشگاه هنرهای تجسمی ماهتاب به شرح زیر است.

  • آموزشگاه ماهتاب ارائه‌دهنده آموزش‌های اصولی انواع رشته‌های هنرهای تجسمی مانند طراحی، نقاشی تمام رشته‌ها و سبک‌ها، کلوپ طراحی، نقاشی کودک و خلاقیت در نقاشی کودک، خوشنویسی، طراحی سنتی، نگارگری، تذهیب، گل و مرغ، نقاشی موزاییک، حجم، نقاشی دیجیتال، طراحی گرافیک، عکاسی، کاریکاتور، ویترای، پتینه و رزین است.
  • مبانی نظری شامل مبانی هنرهای تجسمی ۱ و ۲، مبانی رنگ‌شناسی، تجزیه‌وتحلیل آثار هنری، تاریخ هنر، فلسفه هنر. مبانی نظری همان تئوری‌ها، مدل‌ها و مفاهیم علمی هستند که آموزش داده می‌شوند. مبانی نظری از لازمه‌های خلق آثار هنری است. علاوه بر این بسیاری از مفاهیم مطرح در مبانی نظری منطبق بر مطالبی هستند که دانستن آنها برای موفقیت در کنکور رشته هنر لازم است. از این رو این آموزش‌ها در زمینه موفقیت تحصیلی در رشته هنر نیز مؤثر هستند‌.
  • نقاشی کودک، خلاقیت در نقاشی کودک، تلفیق نقاشی و موسیقی کودک نیز از آموزش‌های مهمی هستند که توسط آموزشگاه هنرهای تجسمی ماهتاب ارائه می‌شوند‌. افرادی با‌استعدادی که قصد دارند به‌عنوان مربی نقاشی کودک فعالیت کنند، لازم است از این آموزش‌ها برخوردار شوند‌. افراد طی این آموزش‌ها با نحوه تدریس نقاشی به کودکان آشنا می‌شوند. همچنین اطلاعاتی که به افراد ارائه می‌شود، آنها را از نظر شخصیت و مهارت، آماده مربیگری نقاشی می‌کند.
  • آموزشگاه هنرهای تجسمی ماهتاب در دوره‌های زمانی مختلف اقدام به برگزاری ورکشاپ‌ها و کارگاه‌های تخصصی نقاشی و طراحی، طراحی گرافیک و … برای علاقه‌مندان می‌نماید‌. این ورکشاپ‌ها از مهم‌ترین منابع آموزشی و رشد و پیشرفت افراد با‌استعداد هستند.

اطلاعات تماس آموزشگاه

  • نوع مجوز: با مجوز رسمی
  • نام مدیریت: مهتاب رضائی
  • آدرس وبسایت:
  • آدرس اینستاگرام:
  • تلفن تماس: ۰۷۱۳۶۳۴۱۸۳۲
  • تلفن واتساپ: ۰۹۹۳۴۴۸۸۵۱۸
  • آدرس آموزشگاه: شیراز بلوار معالی آباد روبروی خیابان دوستان جنب داروخانه دکتر معتمدی ساختمان قصر یک طبقه سوم واحد ۱۲

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *