آموزش بهداشت کار ناخن مردانه

دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه + معرفی آموزشگاه بهداشت کار ناخن مردانه

طی سال‌های اخیر آقایان اهمیت بسیار بیشتری به زیبایی و بهداشت ناخن‌های خود می‌دهند. به همین خاطر رشته بهداشت کار ناخن مردانه به یکی از رشته‌های محبوب و درآمدزا تبدیل شده است. افراد با شرکت در دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه می‌توانند تمام مباحث اصلی ناخن کاری آقایان را آموزش ببینند. شرکت در این دوره می‌تواند باعث افزایش شدید درآمد افراد شود. دوره آموزش بهداشت کار ناخن آقایان از دوره‌های حرفه‌ای است که افراد با شرکت در آن می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک بهداشت کار ناخن تبدیل شوند. در این مطلب با شرایط و هزینه‌های این دوره پول‌ساز آشنا می‌شویم.

سرفصل‌های آموزش بهداشت کار ناخن مردانه:

  • آشنایی با از بین بردن آلودگی‌های ناخن آقایان
  • آموزش روش‌های مشاوره به مشتری قبل از انجام ناخن کاری
  • آموزش مراقبت از ناخن دست و پا و پوست آن
  • روش‌های پیرایش و تمیز کردن ناخن‌های دست وپا
  • آموزش فرم دهی اصولی به ناخن آقایان
برای مشاهده کلیک کنیدصفحه را جمع کنید
_

هزینه دوره بهداشت کار ناخن مردانه

از آن‌جایی که دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه یکی از درآمدزاترین رشته‌های پیرایشگری آقایان است، شاید هزینه این دوره برای افراد اهمیت زیادی نداشته باشد. چرا که آن‌ها می‌توانند با شرکت در این دوره، درآمد آینده خود را تضمین کنند. هزینه دوره آموزش بهداشت کار ناخن آقایان به عوامل زیادی مانند شرایط آموزشگاه‌ها، تعداد جلسات دوره و کیفیت خدمات آن بستگی دارد. باید اشاره داشت که این دوره فقط در یک آموزشگاه برگزار نمی‌شود و به همین خاطر نمی‌توان عدد مشخصی را برای این هزینه این دوره بیان کرد. با این حال عموما هزینه این دوره از ۲۱۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

نوع دوره  هزینه دوره
دوره عمومی ۱.۵۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
دوره خصوصی و نیمه خصوصی حرفه ای از ۳۰۰۰۰۰۰ تومان تا ۳۵۰۰۰۰۰ تومان
دوره خصوصی و نیمه خصوصی مبتدی از ۲۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۲۷۰۰۰۰۰ تومان

بهترین آموزشگاه بهداشت کار ناخن مردانه در تهران کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های بهداشت کار ناخن مردانه وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آموزش آرایشگری در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های بهداشت کار ناخن مردانه پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی آموزشگاه معتبر برای بهداشت کار ناخن مردانه تهران و ایران:

وارد مطلب زیر شوید

_

آموزش دوره بهداشت کار ناخن مردانه

شرکت در دوره‌های مختلف و یادگیری رشته‌های گوناگون یک سرمایه‌گذاری است. افراد با شرکت در دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای اندک، یکی از درآمدزاترین رشته‌های پیرایشگری و مراقبت از پوست را یاد بگیرند. از طرف دیگر با شرکت در دوره آموزش بهداشت کار ناخن آقایان، افراد می‌توانند در این رشته فعالیت داشته باشند و درآمد خود را به‌شدت افزایش دهند. در این دوره کاربردی انواع روش‌های بهداشت ناخن و مراقبت‌های آن به کارآموزان آموزش داده می‌شود. سرفصل‌های این دوره بسیار گسترده هستند و افراد به‌صورت اصولی بهداشت کار ناخن مردانه می‌شوند.

_

مراحل آموزش دوره بهداشت کار ناخن مردانه

دوره آموزش بهداشت کار ناخن آقایان بسته به آموزشگاه در یک الی دو ماه برگزار می‌شود. جلسات این دوره نیز به‌طور روزانه و با زمان دو الی سه ساعت برگزار می‌شود. در این دوره، در ابتدا افراد با ساختمان ناخن آشنا می‌شوند و سپس به‌مرورزمان روش‌های تمیز کردن ناخن و فرم دهی به کارآموزان آموزش داده می‌شود. به همین خاطر می‌توان گفت که دوره آموزش بهداشت کار ناخن آقایان یک دوره کامل است که تمام مباحث این رشته پیرایشگری به‌خوبی در آن تدریس می‌شوند.

روی مطلب زیر کلیک کنید

_

لوازم مورد نیاز برای دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه

به‌طور کلی لوازم مورد نیاز برای بهداشت کار ناخن مردانه تنوع بسیار زیادی دارند اما برای آموزش این رشته شما به لوازم خاصی نیاز ندارید. چرا که عموما آموزشگاه‌ها این لوازم را در اختیار هنرجویان خود قرار می‌دهند. بااین‌حال شما برای شرکت در آزمون عملی و پایانی این دوره، به لوازم ناخن کاری مانند سوهان ناخن و ناخن‌گیر نیاز دارید.

توانایی شما پس از دوره بهداشت کار ناخن مردانه

افراد پس از شرکت در دوره آموزشی بهداشت کار ناخن مردانه می‌توانند به‌صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت داشته باشند و کسب درآمد کنند. به همین خاطر می‌توان گفت که این دوره، یک دوره حرفه‌ای و پیشرفته به‌شمار می‌آید که افراد با شرکت در آن می‌توانند به‌سرعت وارد بازار کار شوند و از مهارت‌های خود درآمد بسیار خوبی کسب کنند.

اعتبار مدرک دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه

افراد با شرکت در دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه می‌توانند مدرک معتبر و رسمی پایان این دوره را از آموزشگاه خود دریافت نمایند. این امر ازآن‌جهت اهمیت دارد که افراد بعد از دریافت این مدرک می‌توانند با استفاده از آن در مراکز زیبایی معتبر و لوکس مخصوص به آقایان مشغول به‌کار شوند. باید اشاره داشت که کارآموزان برای دریافت این مدرک در ابتدا باید در آزمون پایانی کتبی و عملی این دوره شرکت کنند تا در صورت دریافت نمره قبولی، مدرک برای آن‌ها صادر شود.

مدت زمان دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه

مدت زمان دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه ۴ تا ۶ جلسه است. در این مدت شما با ساختار ناخن، نحوه از بین بردن کوتیکول‌های اضافی، سوهان زدن ناخن، از بین بردن چربی‌های روی ناخن و فرم دهی اصولی ناخن‌ها آموزش داده می‌شود. دوره بهداشت ناخن مردانه به‌صورت عادی و فشرده برگزار می‌شود که مدت زمان دوره فشرده نسبت به دوره عادی بهداشت ناخن مردانه کمتر است.

تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس بهداشت کار ناخن آقایان

تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس بهداشت کار ناخن آقایان متناسب با نوع دوره است. این دوره به سه صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار می‌شود که تعداد شرکت‌کنندگان در آنها بین ۱ تا ۸ نفر است. شما به هنگام ثبت‌نام در کلاس‌های بهداشت ناخن مردان می‌توانید نوع کلاس و همچنین تعداد شرکت‌کنندگان آن را انتخاب کنید.

بازار کار بهداشت کار ناخن مردان

ناخن‌ها نیز مانند هر بخش از بدن نیاز به ترمیم و زیباسازی دارند. مردان به این دلیل که تایم زیادی را کار می‌کنند، احتمال آسیب و شکستگی در ناخن‌های آنها وجود دارد. مانیکور کردن ناخن‌ها کمک می‌کند تا آنها ترمیم شده و زیبایی خود را به دست آورند.

لاین ناخن در آرایشگاه‌های مردانه امروزه به یکی از لاین‌های پرطرف‌دار آرایشگری تبدیل شده و بسیاری از آقایان برای انجام خدمات ناخن به آرایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند؛ بنابراین بازار کار لاین ناخن رو به پیشرفت بوده و درآمد آنها بین ۵ تا ۱۵ میلیون در ماه است.

درآمد بهداشت ناخن آقایان بسته به عوامل زیادی چون محل قرارگیری آرایشگاه، تبلیغات آرایشگاه و همچنین تعداد مشتریان دارد. آرایشگاه‌های مردانه که در شمال تهران قرار دارند معمولاً درآمد بیشتری از فعالیت‌های آرایشگری خود کسب می‌کنند.

نحوه دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای بهداشت کار ناخن مردان

مدرک فنی و حرفه‌ای بهداشت کار ناخن مردان را می‌توان یکی مدارک معتبر در ایران به شمار آورد. این مدرک از طرف سازمان فنی و حرفه‌ای کشور صادر می‌شود و دارندگان مدرک بهداشت کار ناخن مردان می‌توانند از مزیت‌های آن استفاده کنند.

این مدرک علاوه بر اینکه در کشور ایران دارای اعتبار است قابل ترجمه بوده و می‌توان از آن برای اخذ ویزای کاری و تحصیلی در بیش از ۱۸۰ کشور جهان استفاده کرد. نحوه دریافت این مدرک به‌صورت زیر است:

  • انتخاب بهترین آموزشگاه بهداشت کار ناخن مردانه: با وجود تعداد زیادی آموزشگاه برای گذراندن دوره آموزشی باید بهترین آموزشگاه که مجوزهای قانونی فعالیت را دارد انتخاب کنید.
  • شرکت در دوره آموزشی بهداشت کار ناخن مردانه: شما باید در یکی از دوره‌های خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی ثبت‌نام کرده و آموزش‌های آن را طی کنید.
  • شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای و دریافت مدرک: پس از اتمام دوره بهداشت کار ناخن آقایان شما باید در آزمون فنی و حرفه‌ای شرکت کرده و در صورت قبولی مدرک آن را بگیرید.

مزایای شرکت در دوره آموزش کاشت ناخن مردانه

دوره آموزش کاشت ناخن مردانه ویژه علاقمندان به این رشته برگزار می‌شود و مزایای متعددی برای هنرجویان دارد. هدف از برگزاری این دوره آموزش هنرجویان مبتدی و پیشرفته است. شرکت در این دوره چند مزیت مهم برای هنرجویان دارد که از جمله آنها شامل موارد زیر می‌شود.

  • آموزش تخصصی خدمات ناخن مردانه
  • استفاده از تخصص و تجربیات اساتید
  • دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای خدمات ناخن مردانه
  • ورود آسان‌تر به بازار کار
  • کسب درآمد بالا

نحوه برگزاری کلاس‌ها در بهترین مرکز کاشت ناخن پسرانه

کلاس‌ها در بهترین مرکز کاشت ناخن پسرانه به‌صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار می‌شود. سرفصل‌هایی که در این دوره‌ها تدریس می‌شود دقیقاً مشابه هم هستند اما از نظر تعداد هنرجویان و هزینه‌ای که بابت آموزش دریافت می‌شود با هم تفاوت دارند. در واقع دوره خصوصی بهداشت کار ناخن مردانه در اکثر آموزشگاه‌ها با تعداد هنرجویان کمتر و هزینه بیشتر نسبت به سایر دوره‌ها برگزار می‌شود. شما بسته به شرایط و علاقه خود می‌توانید در هریک از این دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنید.

کلاس آنلاین کاشت ناخن برای مردان

کلاس آنلاین کاشت ناخن برای مردان یک فرصت عالی است تا هنرجویانی که نمی‌توانند در دوره حضوری شرکت کنند با ثبت‌نام در این دوره به‌صورت تخصصی آموزش ببیند. سرفصل‌های این دوره دقیقاً مشابه دوره حضوری بهداشت کار ناخن مردان است. این دوره نسبت به دوره حضوری چند مزیت عمده دارد که از جمله آنها انعطاف‌پذیری در زمان برگزاری کلاس‌ها، هزینه کمتر آموزش، عدم نیاز به رفت و آمد در آموزشگاه و امکان استفاده از کلیپ‌های ضبط شده آموزشی است.

هزینه دوره آنلاین بهداشت کار ناخن مردان چقدر است؟

هزینه دوره آنلاین بهداشت کار ناخن مردان نسبت به دوره حضوری کمتر است و همین موضوع نیز باعث شده تا تعداد زیادی از هنرجویان در این دوره ثبت‌نام کنند. هزینه این دوره در آموزشگاه‌های مختلف متفاوت بوده و بسته به اعتبار آموزشگاه، تعداد هنرجویان، نوع دوره، تجربه و تخصص اساتید و سرفصل‌های آموزشی بین ۸۰۰ هزار تومان تا ۱.۷۰۰ میلیون تومان است.

_

کلاس بهداشت کار ناخن مردانه در تهران

_

گالری تصاویر رشته

_

سوالات متداول دوره بهداشت کار ناخن مردانه

_
مدت و هزینه دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه چقدر است؟

هزینه دوره اموزش بهداشت کار ناخن مردانه بنا به دوره خصوصی یا عمومی در مراکز مختلف از ۲۱۰۰۰۰۰ هزارتومان تا ۳۵۰۰۰۰۰ هزار تومان است.

برای شرکت در دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه نیاز به چه وسایلی است؟

ابزار مورد نیاز برای شرکت در دوره های اموزش بهداشت کار ناخن مردانه می‌توان به مواردی همچون: سوهان ناخن و ناخن گیر و ..اشاره کرد.

در آموزشگاه بهداشت کار ناخن مردانه بدن، چه مهارت هایی آموزش داده می شود؟

افراد پس از شرکت در دوره آموزشی بهداشت کار ناخن مردانه می‌توانند به‌صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت داشته باشند و کسب درآمد کنند.

در دوره بهداشت کار ناخن مردانه ، انجام بهداشت کار ناخن مردانه روی چه نقاطی از بدن آموزش داده می شود؟

در کلاس بهداشت کار ناخن مردانه نحوه ایجاد بهداشت کار ناخن مردانه روی  ناخن داده می شود.

آیا برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه پیش نیاز خاصی لازم است؟

شما برای ثبت نام در آموزشگاه بهداشت کار ناخن مردانه به پیش نیاز خاصی نیاز نخواهید داشت.

آیا در کلاس بهداشت کار ناخن مردانه ، روش های بهداشتی مراقبت از ناخن مردانه نیز آموزش داده می شود؟

در مباحث تئوری دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه ، روش های بهداشتی مراقبت از ناخن بعد از بهداشت کار ناخن مردانه نیز آموزش داده می شود.

آیا برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای دوره بهداشت کار ناخن مردانه بدن، باید سطح تحصیلی خاصی داشته باشیم؟

برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه نیاز به داشتن سطح تحصیلی خاصی نیست. شما با هر سطح از تحصیل می توانید در این دوره شرکت کرده و مدرک خود را اخذ کنید.

تفاوت دوره خصوصی بهداشت کار ناخن مردانه ، با دوره نیمه خصوصی در چیست؟

لازم است بدانید مربی در دوره های خصوصی آموزشگاه بهداشت کار ناخن مردانه به دلیل داشتن تعداد کمتر هنرجو، تمرکز و وقت بیشتری صرف آموزش می کند. پس کیفیت دوره خصوصی بهداشت کار ناخن مردانه از دوره های نیمه خصوصی بالاتر است.

بازار کار دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه چگونه است؟

بازار کار دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه از رونق خوبی برخوردار است. چرا که در سالهای اخیر و با توجه به مد روز، استفاده از بهداشت کار ناخن مردانه بسیار مرسوم شده است.

آیا آموزش بهداشت کار ناخن مردانه در موارد ممنوعه هم آموزش داده میشود؟

طبق چارت آموزش سازمانی فقط بهداشت کار ناخن مردانه موارد مجاز انجام میشود اما ممکن است در برخی مراکز انتقال تجربیات آموزشی بصورت تجربی صورت گیرد.

۸ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *