آموزشگاه طراحی و نقاشی هنرمند

آموزشگاه طراحی و نقاشی هنرمند

هنر نزد ایرانیان است و بس ! این ضرب المثل معروف همیشه ورد زبان افرادی بوده است که عاشق هنر و هنرمند بوده‌اند ، هنگامی که وارد حیطه هنر می‌شوید و با هنرمندان ارتباط برقرار می‌کنید بیشتر متوجه درخشش هنرمندان و جلوه‌گری هنر بین ایرانیان می‌شوید.

آکادمی تخصصی هنرمند به مدیریت استاد ایمان سعید دارنده افتخارات متعدد و ارزشمند استانی و کشوری به همراه کادر مشاورین مجرب تحت مدیریت خود در راستای استعدادیابی هنردوستان و آموزش خصوصی هنرجویان و پرورش هنرمندان طراح و نقاش درجه یک و نخبه کشور میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

معرفی آکادمی هنرمند

آکادمی هنرمند با حدود ۳ دهه تجربه و فعالیت درخشان خود در عرصه هنر توانسته است به عنوان یکی از پرافتخارترین و سرشناس‌ترین آموزشگاه‌های کشور فعالیت داشته باشد و بخشی از افتخارات ارزشمند استاد ایمان سعید مدیریت مجموعه هنرمند مزید بر علت شده تا بتوانند نه تنها در مشهد بلکه از سایر شهرها و استانها و حتی دیگر کشورها نیز متقاضیان جویای هنر را مجذوب شرکت در دوره‌های آموزشی خود نمایند که در این قسمت مروری بر افتخارات مجموعه خواهیم داشت.

  • افتخار کسب رتبه اول استانی در رشته هنر طراحی و نقاشی
  • مفتخر به کسب مدال طلا و رتبه اول المپیاد هنر در کلیه رشته‌های هنری در ایران
  • برگزیده و نماینده پرچمدار کشور ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی در کشور سوئیس
  • کسب رتبه برتر در رقابت با برجسته‌ترین هنرمندان منتخب ۳۱ استان در کل کشور

لازم به ذکر است که این مجموعه شاخص و نام آور پیرو سیاستهای مشتری مداری و آموزش و پرورش هوشمندانه و منحصر به فرد خود در فضای فول امکانات و لوکس تاکنون توانسته هنرجویان درجه یک و اساتید برجسته و مستقلی را به عرصه هنر طراحی و نقاشی وارد کند و اینک مفتخر است تا به صورت تخصصی در امر آموزش و پرورش هنردوستان و هنرجویان محترم برابر استانداردهای آکادمی‌های معتبر جهانی ، فعالیتی گسترده داشته باشد تا بدین صورت نقشی مؤثر و سازنده را در آینده شغلی هنردوستان و دستیابی به درجات عالی هنری و کسب درآمد چشم گیر آنان را ایفا نماید.

ارائه تنوع و پکیج‌های آموزشی آکادمی هنرمند

دوره‌های آموزشی حضوری در غالب تنوع تعدادی پکیج و پذیرش از گروه سنی ۱۴ الی ۸۰ سال به صورت تفکیکی با حق انتخاب (اختصاصی، نیمه خصوصی ، عمومی) اجرائیست که شرحی از خلاصه وضعیت پکیج‌ها ارائه می‌گردد.

پکیج اول: آموزش مبانی هنرهای تجسمی با رویکرد آکادمیک و اصولی از ترم‌های مقدماتی تا پیشرفته ، هر ترم ۱ ماه ، ۲ جلسه در هفته ، هر جلسه ۲ ساعت ، نحوه پرداخت شهریه ترم به ترم.

پکیج دوم: (مختص به متقاضیان مهمان از دیگر کشورها و دیگر شهرهای ایران و یا متقاضیانی با سطح انتظار فوق حرفه‌ای) آموزش مبانی هنرهای تجسمی بصورت فشرده و کسب تجربه چند رشته همزمان که غالباً توصیه این پکیج براساس بررسی استاد بر روی بیوگرافی و سوابق و توانایی‌های فردی هنرجو صورت می‌پذیرد و به متقاضی محترم پیشنهاد می‌گردد و قابل اجراست، تعداد ترم پیشنهادی نامعلوم بسته به نظر استاد … نحوه پرداخت شهریه کلی.

پکیج سوم: (برگزاری جلسات اختصاصی) آموزش و نگرش تخصصی مبانی هنرهای تجسمی پیرو جلساتی با حضور ۳ نفر هم رشته در هر جلسه به هدف خلق آثاری شگفت‌انگیز ارزشمند (هایپررئال) که همواره مدلهای منتخب دارای پیچیدگی منحصر به فردی خواهد بود که خلق این‌گونه آثار در توان اکثر هنرمندان کشور نخواهد بود ، هر ترم ۴ جلسه ، هر جلسه ۲ ساعت ، نحوه شهریه ترم به ترم.

جهت بهره‌برداری از خدمات آکادمی طراحی و نقاشی هنرمند چه باید کرد ؟

علاقه‌مندان و هنردوستان گرامی در ابتدا می‌توانند جهت تنظیم وقت مشاوره با شماره‌های روابط عمومی مجموعه ارتباط برقرار نمایند و سپس جهت مشاوره رایگان توسط مشاورین مجرب و بررسی استاندارد فضای آموزشی و سطح کیفی خلق آثار و هنرجویان مراجعه حضوری داشته باشند که در پایان چلسه مشاوره و ثبت بیوگرافی و درخواست متقاضیان محترم، تعیین سطح پکیج آموزشی مناسب ، پیرو اظهارنظر مستقیم استاد ایمان سعید انجام می‌گیرد.

اطلاعات تماس آموزشگاه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *