آموزشگاه آموزش کاشت ناخن در کرج کاشت ناخن کرج

_

معرفی مراکز آموزش کاشت ناخن خوب در کرج

دوره آموزش کاشت ناخن در کرج

در این صفحه از سایت ایران آموزشگاه می‌توانید مشخصات بهترین مراکز آموزش کاشت ناخن در کرج را بدست آورید. آموزش کاشت ناخن در کرج یکی از دوره های آرایشگری زنانه است که می‌توان در آموزشگاه‌های مراقبت و زیبایی در کرج در این دوره‌ها شرکت کرد. دوره آموزش کاشت ناخن در کرج از دو سطح مقدماتی و پیشرفته تشکیل شده است. در این دوره‌ها موضوعات مختلفی آموزش داده می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به اکسپرس مانیکور و سوهان کشی سرعتی اشاره کرد.

دوره آموزش کاشت ناخن در کرج

برای آشنایی با کاشت ناخن روی مطلب زیر کلیک کنید.

آموزشگاه مراقبت و زیبایی در کرج

مرکز خدمات کاشت ناخن در کرج

_

کلاس آموزش کاشت ناخن در کرج

دوره کاشت ناخن

سرفصل های دوره آموزش کاشت ناخن

اگر قصد شرکت در دوره آمو‌زش کا‌شت نا‌خن را دارید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که این دوره از دو بخش مقدماتی و پیشرفته تشکیل شده است. اگر آشنایی کافی با این هنر را ندارید، باید ابتدا از دوره مقدماتی شروع کنید. در غیر این صورت، دوره پیشرفته می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

۱. سرفصل‌های دوره مقدماتی

در هرکدام از دوره‌های آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه‌های کرج سرفصل‌های مختلفی آموزش داده می‌شوند. نکته‌ای که در رابطه با سرفصل‌های دوره آموزش کاشت ناخن وجود دارد این است که ممکن است این سرفصل‌ها در آموزشگاه‌های مختلف متفاوت باشند. از این رو، انتظار نداشته باشید که دوره مورد نظر در آموزشگاه دلخواه شما دقیقا همین سرفصل‌ها را داشته باشد.

برخی از سرفصل‌های ابتدایی دوره آمو‌زش کا‌شت نا‌خن در بخش مقدماتی عبارت‌اند از: معارفه و آشنایی با ساختمان ناخن، مانیکور و پدیکور خشک و تر، اکسپرس مانیکور (سالنی)، اسمارت مانیکور و ایجاد قاب، ژل و پولیش ناخن طبیعی (ژلیش)، نحوه صحیح تیپ‌گذاری و آماده‌سازی بدون آسیب به ناخن طبیعی، موادگذاری انواع کاشت (طبیعی، هلویی، میکس، کاور)، سوهانکشی سرعتی و اصولی، و ایجاد قاب برای ناخن و لاک ژل زدن از زیر کوتیکول. در ادامه هم لیستی از برخی دیگر سرفصل‌های دیگر این دوره وجود دارد:

  • اینتریور دیزاین (گل خشک، مرمریت، سیلک، آکریل، تور، گرانیتی، پولک)
  • ترمیم، شناخت عوامل لیفت مواد و ترمیم شکستگی ناخن
  • کاشت بدون سوهان کشی (قالبی و دوآل سیستم)
  • اصول اجرای انواع فرم (ربع (اسکوئر) نرم و زاویه دار، گرد (رَوند)، بیضی (اُوال)، بادامی (آلموند)، گلدانی (بالرین و کافین))
  • طراحی پایه (نحوه ساخت آیس تاپ، طراحی با کروم، شاترکروم، کهکشانی آیس ژل، آمبره رنگ و آکریل، نگین‌گذاری، شبنم‌گذاری، اسپایدر، طلاکوب، ماربل)

دوره کاشت ناخن

۲. سرفصل‌های دوره آمو‌زش کا‌شت نا‌خن به صورت پیشرفته

اگر از دانش نسبی نسبت به دوره آمو‌زش کا‌شت نا‌خن مبتدی برخوردار هستید، احتمالا شرکت در دوره پیشرفته انتخاب مناسبی برای شما باشد. از جمله برخی از مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره آموزشی محبوب می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • شناخت معماری ناخن
  • اصول فرم‌گذاری انواع ناخن طبیعی
  • مانیکور روسی (اسمارت مانیکور) در دو روش آپارات و کمبی
  • صدف سازی و گریم ناخن با سیستم معروف آکرولیک
  • کاشت بیبی بومر
  • کاشت فول گلس و استندگلس
  • موادگذاری تک‌مرحله‌ای با پودر
  • صدف سازی و گریم ناخن با پلی ژل
  • ترمیم گریم ناخن
  • کاشت فیبر (فایبرگلاس)
  • کاشت ژل پایه
  • ترمیم ژل پایه
  • اجرای ژلی پولیش از زیر کوتیکول
  • لمینت و استحکام سازی ناخن طبیعی
  • ساخت ژل و پلی‌ژل رنگی با سه روش

دوره کاشت ناخن

مراحل آمو‌زش کا‌شت نا‌خن در آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه کرج

مراحل آمو‌زش کا‌شت نا‌خن در آموزشگاه‌های آرایشگری از ۵ بخش تشکیل شده است. اولین بخش، همان ابتدای آموزش است که با انواع ابزارهای مورد نیاز برای کاشت ناخن آشنا می‌شوید. در مرحله دوم، مربی انواع روش‌های کاشت ناخن را به شما معرفی می‌کند. سپس و در مرحله بعدی، تمام روش‌های کاشت ناخن متناسب با نوع دوره به شما آموزش داده خواهند شد. در ادامه، چند مدل طراحی کاربردی ناخن را هم یاد خواهید گرفت. در آخر، با کمک مربی ترمیم و ریموو کاشت ناخن را روی مدل انجام خواهید داد.

مدت زمان دوره آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه آرایشگری کرج

مدت زمان دوره آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه آرایشگری کرج ۷ تا ۱۰ جلسه است. در این مدت انواع کاشت ناخن از جمله کاشت ناخن با پودر، کاشت ناخن با ژل، کاشت ناخن با فیبر، کاشت گیاهی، کاشت سیلک، ریموو کاشت، مانیکور، پدیکور، ژلیش و ترمیم ناخن‌ها آموزش داده می‌شود. همچنین دوره‌های فشرده کاشت ناخن نیز برگزار می‌شود که مدت زمان آن نسبت به دوره عادی کمتر است.

هزینه دوره آموزش کاشت ناخن در کرج

هزینه آموزش کاشت ناخن در کرج بر اساس نوع کلاس‌ها تعیین می‌شود. کلاس‌های کاشت ناخن به‌صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار می‌شود که هزینه هر یک از آنها متفاوت است. در جدول زیر مشخصات دوره و هزینه هر یک از آنها بیان شده است.

نوع دوره هزینه دوره
دوره گروهی ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان
دوره نیمه‌خصوصی ۳ تا ۳.۵ میلیون تومان
دوره خصوصی ۴ تا ۵ میلیون تومان

وسایل مورد نیاز کاشت ناخن در آموزشگاه کاشت ناخن کرج

برای شرکت در کلاس کاشت ناخن کرج به وسایل مخصوص چون سیلک، لاک ژل، پاک‌کننده کوتیکول، ناخن‌گیر، سوهان دستی، سوهان برقی، بافر، عقب زن یا پوشر، نیپر، قیچی، پد و مایع کلینزر، فرچه یا برس ناخن، تیپ ناخن، چسب ناخن، کاتر، فرمر، گوده و پمپ استون، قلم کاشت، ضدقارچ، پرایمر، مهر و شابلون فلزی، بیس کت، تاپ کت، لیکوئید، پودر کاشت ناخن، پودر دیپینگ، فیبر، نوار طراحی، ابزار دیزاین، انواع قلم طراحی ناخن، لنز و استیکر، پودرهای دیزاین، روغن کوتیکول، پلی ژل، باندر ژل، مگنت ناخن، بالشتک ناخن، فن زیر دست و استون صددرصد نیاز است.

دوره کاشت ناخن

تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس کاشت ناخن کرج چقدر است؟

تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس کاشت ناخن کرج بین ۱ تا ۸ نفر است. این کلاس‌ها به‌صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار می‌شود که تعداد شرکت‌کنندگان در آن بر این اساس تعیین می‌شود. در دوره‌های خصوصی کاشت ناخن ۱ تا ۳ نفر، کلاس نیمه‌خصوصی ۴ تا ۶ نفر و کلاس گروهی ۷ تا ۸ نفر شرکت می‌کنند.

آیا مدرک کاشت ناخن در کرج معتبر است؟

مدرک کاشت ناخن در کرج از طرف سازمان فنی و حرفه‌ای کشور صادر می‌شود و از این رو می‌توان آن را جزو یکی از معتبرترین مدارک در حوزه زیبایی دانست. مدرک فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن این امکان را برای هنرجویان فراهم می‌کند تا بتوانند در بازار کار طی مدت زمان کوتاهی مشغول شوند.

بعد از اتمام دوره آموزش کاشت ناخن در کرج چه توانایی‌هایی کسب می‌کنم؟

بعد از اتمام دوره آموزش کاشت ناخن در کرج شما تسلط کامل بر انواع تکنیک‌های کاشت و طراحی ناخن را خواهید داشت. شما با یادگیری و دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن می‌توانید در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شده و از این راه درآمد کسب کنید. همچنین شما برای اینکه بتوانید سالن زیبایی‌تان را راه‌اندازی کنید نیاز است تا دوره آموزش کاشت ناخن را بگذرانید؛ بنابراین پس از این دوره و یادگیری سایر مهارت‌های آرایشگری می‌توانید دیپلم آرایشگری بگیرید و آرایشگاهتان را راه‌اندازی کنید.

کسب اطلاعات درباره صفر تا صد جزئیات آموزش کاشت ناخن در ایران آموزشگاه

دوره آمو‌زش کا‌شت نا‌خن از دو نوع مقدماتی و پیشرفته تشکیل شده است که بسیاری آموزشگاه‌های کرج، هردوی این دوره‌ها را ارائه می‌دهند. اگر قصد آشنایی با بهترین آموزشگاه‌های کرج را در برای شرکت در این دوره‌ها دارید، ما در ایران آموزشگاه می‌توانیم نیاز شما را برطرف کنیم و تنها کافیست در سایت ما به دنبال لیست این آموزشگاه‌ها باشید.

_

سوالات متداول

_

آموزشگاه های کاشت ناخن کرج معرفی شده در این صفحه مجاز هستند؟

تمامی مراکز آموزشی معرفی شده در این صفحه جزو بهترین کلاس های کاشت ناخن کرج محسوب میشوند.

برای ثبت نام در کلاس کاشت ناخن نیاز به دانش خاصی است؟

خیر، شما با هر سطح از اطلاعات میتوانید برای آموزش اقدام کنید.

مدرک کاشت ناخن در کرج را کجا صادر میکنند؟

مدرک کاشت ناخن در کرج از طریق آموزش در آموزشگاه ها انجام شده و بعد با شرکت در آزمون فنی و حرفه ای دریافت میشود.

دوره آمو‌زش کا‌شت نا‌خن با چند شرکت‌کننده برگزار می‌شود؟

دوره‌های آموزش‌ کا‌شت ناخن به سه شکل خصوصی با دو تا سه نفر، نیمه‌خصوصی با ۴ تا ۸ نفر و گروهی با ۸ تا ۱۵ نفر برگزار می‌شوند.

آیا برای شرکت در دوره آموزش کاشت ناخن نیاز به ابزار خاصی داریم؟

بله. لازم به ذکر است که با ثبت‌نام در دوره آموزش کاشت ناخن، ابزار لازم در قالب یک پک آموزشی ارائه خواهد شد.

دوره آموزشی کا‌شت ناخن معمولا در چند جلسه برگزار می‌شود؟

دوره‌های آموزش کاشت نا‌خن معمولا در ۷ جلسه سه ساعته برگزار می‌شوند.

آیا پس از پایان دوره می‌توان فورا وارد بازار کار شد؟

بله.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *