دوره آموزش مانیکور و پدیکور

دوره آموزش مانیکور و پدیکور، پارافین تراپی + معرفی آموزشگاه پدیکور و مانیکور

دوره آموزش مانیکور و پدیکور و پارافین تراپی مانند تمامی دوره های مراقبت و زیبایی در آموزشگاه های مجاز و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کل کشور برگزار می شود. هدف نهایی از دوره پارافین تراپی و پدیکور آموزش روش های مختلف برای درمان و التیام پوست پا و ترمیم و تزیین ناخن های پا است. شما در بخش آموزش پدیکور با روش هایی برای آراستن ناخن های پا آشنا خواهید شد و در بخش آموزش پارافین تراپی نیز نکاتی درمانی و مناسب برای پا را آموزش خواهید دید. این دوره در ۸ ساعت برگزار می شود که جلسات می تواند به صورت فشرده یا معمولی باشد. از طرفی شما برای گذراندن دوره پدیکور و پارافین تراپی نیاز به گذراندن هیچ پیش نیازی ندارید. در این محتوا قصد داریم در مورد آموزش پدیکور و پارافین تراپی و مراحل و هزینه های مربوط به آن توضیحاتی ارائه کنیم. پس با ما همراه باشید.

سرفصل‌های آموزش مانیکور و پدیکور، پارافین تراپی:

  • پدیکور کلاسیک
  • پدیکور تخصصی
  • پدیکور اوکراینی
  • پدیکور VIP
  • پدیکور روسی
  • پارافین تراپی
  • کفسابی با سوهان
  • کفسابی با پدو دیسک
  • شناخت آناتومی ناخن و پا
  • شناخت ابزار کار
  • دورگیری و پدیکور خشک
  • ژلیش ناخن پا و ریموو
  • اصلاح ناخن های دفرمه
برای مشاهده کلیک کنیدصفحه را جمع کنید
_

هزینه دوره پدیکور و مانیکور

کلاس های آموزش مانیکور و پدیکور و پارافین تراپی در آموزشگاه هایی تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شوند. مربی های این دوره ها نیز افرادی متخصص هستند که مورد تایید کامل سازمان فنی و حرفه ای بوده و از توانایی کافی در کار خود برخوردارند. این کلاس ها در سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شوند. در کلاس های خصوصی ۱ تا ۳ نفر از شرکت کنندگان تحت آموزش قرار می گیرند. با توجه به تعداد محدود شرکت کننده در دوره های خصوصی بدیهی است که مربی وقت و تمرکز بیشتری برای این افراد صرف خواهد کرد. پس هزینه دوره های خصوصی از دو دوره دیگر بیشتر است. دوره های نیمه خصوصی با تعدادی حدود ۵ تا ۷ نفر شرکت کننده تشکیل می شوند و کلاس های عمومی نیز معمولا با تعدادی بالاتر از ۱۰ نفر قابلیت تشکیل دارند. هزینه دوره آموزش پدیکور و پارافین تراپی مطابق جدول زیر می باشد:

نوع دوره  هزینه دوره
دوره عمومی  ۵۰۰ هزار تومان
دوره خصوصی و نیمه خصوصی حرفه ای حدود ۸۰۰ هزار تومان
دوره خصوصی و نیمه خصوصی مبتدی حدود ۱ میلیون تومان

بهترین آموزشگاه مانیکور و پدیکور در تهران کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های مانیکور و پدیکور وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آموزش آرایشگری در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های مانیکور و پدیکور پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی آموزشگاه معتبر برای مانیکور و پدیکور تهران و ایران:

وارد مطلب زیر شوید

وارد مطلب زیر شوید

_

آموزش دوره مانیکور و پدیکور

آموزش مانیکور و پدیکور و پارافین تراپی، از جمله دوره‌هایی است که هم شامل آموزه های درمانی و هم شامل آموزه های زیبایی شناسی است. شما در این دوره با ابزار پدیکور و نحوه آراستن ناخن های پا به وسیله آن ابزار آشنا خواهید شد. همچنین با روش ساخت کوکتل ها و ماسک های التیام آور برای درمان پوست پا نیز آشنا می شوید. ابزار پدیکور و نحوه کار با ابزار را به خوبی خواهید شناخت و از آنها برای ترمیم پا و طراحی ناخن های آن استفاده خواهید کرد. همانطور که گفته شد، این آموزش شامل دو بخش جداگانه تحت عنوان های آموزش پدیکور و آموزش پارافین تراپی می باشند. بنابراین شما در بخش اول با آموزش دیدن روش استفاده از ابزار پدیکور نحوه طراحی و آراستن ناخن های پا را خواهید آموخت و در بخش دوم نیز با آموزش های درمانی، روش تهیه ماسک هایی مناسب برای پوست پا را یاد خواهید گرفت.

_

مراحل آموزش دوره مانیکور و پدیکور، پارافین تراپی

همانطور که گفته شد، مراحل دوره آموزش پدیکور و پارافین تراپی شامل مراحل درمانی و زیبایی می باشد. در مراحل درمانی شما با اصولی برای مراقبت از پا آشنا خواهید شد. انواع ماساژ درمانی برای اجزای مختلف پا را فرا خواهید گرفت و با این روش به التیام دردهای عضلانی پا کمک خواهید کرد. همچنین روش ساخت محلول ها یا ماسک های مناسب برای لایه برداری پوست پا و التیام آن را آموزش خواهید دید. در مرحله زیباسازی نیز با ابزار پدیکور و روش استفاده از آنها آشنا می شوید. در ادامه به بیان مهمترین مراحل آموزش این دوره می پردازیم.

  • آشنایی با روش هایی برای التیام به پوست پا: ماساژ درمانی کف پا، یکی از مهمترین روش ها برای از بین بردن دردهای عضلانی پا محسوب می شود. شما در دوره پارافین تراپی، با ماساژ درمانی اصولی آشنا خواهید شد. همچنین ساخت محلول ها و انواع ماسک های التیام دهنده و لایه بردار می تواند تا حد زیادی به التیام و سلامت پوست پای مشتری شما کمک کند. شما ساخت اصولی و صحیح این محلول ها و ماسک ها را در آموزش پارافین تراپی یاد خواهید گرفت.
  • آشنایی با ابزار پدیکور: برای کار پدیکور، ابزارهایی مورد نیاز است که شرط استفاده درست از آنها در مرحله اول، آشنایی با روش کار این ابزارها می باشد. شما با ابزارهای پدیکور و روش استفاده از آنها آشنا خواهید شد و سپس به اجرای آموخته های خود روی مدل های مصنوعی می پردازید.
  • اجرای کار روی مدل واقعی: پس از یادگیری کامل آموزش پدیکور و پارافین تراپی، تمام آموخته های خود را روی یک مدل واقعی اجرا خواهید کرد. در این مرحله، مربی به طور کامل به کار شما نظارت می کند و نقص های کار را به شما گوشزد خواهد کرد تا به طور کامل برای آزمون نهایی آماده شوید.

دوره آموزش مانیکور و پدیکور

روی مطلب زیر کلیک کنید

روی مطلب زیر کلیک کنید

_

لوازم مورد نیاز برای دوره آموزش مانیکور و پدیکور، پارافین تراپی

آموزش پدیکور و پارافین تراپی مانند تمامی مهارت های دیگر نیاز به خرید ابزار و وسایلی دارد. شما می توانید از این ابزار حین آموزش و هنگام ورود به بازار کار استفاده نمایید. ابزار و وسایل دوره پدیکور و پارافین تراپی معمولا با هم اندکی تفاوت دارند. این ابزارها و وسایل به شرح زیر می باشند:

  • ابزار دوره پدیکور: برای آموزش پدیکور ابزارهایی مانند ناخن گیر، سوهان در ابعاد متفاوت، انواع لاک و استون، تاپ کات، انواع ژل و اکلیل و… می باشد. شما با استفاده از این ابزار می توانید ناخن های پا را به سبک مورد نظر مشتری طراحی و رنگ آمیزی کنید.
  • ابزار دوره پارافین تراپی و التیام پا: برای آموزش پارافین تراپی نیز به ابزاری مانند حوله، روغن کوتیکول، لوسیون های مختلف، ماسک های اسکراب، سوهان کف پا و… می باشند. شما با استفاده از این مواد و ابزار می توانید انواع ماساژ درمانی، ماسک درمانی، لایه برداری و… را انجام دهید.

ابزارهای مورد نیاز برای دوره آموزش پدیکور و پارافین تراپی در قالب پکیجی به کارآموزان ارائه می شوند. البته باید توجه داشته باشید که هزینه این پکیج ها جدا از هزینه ثبت نام در دوره های آموزشی محاسبه خواهد شد.

توانایی شما پس از دوره پدیکور و پارافین تراپی

بعد از اتمام دوره آموزش پدیکور و پارافین تراپی شما قادر خواهید بود، ناخن های پا را به روش هایی متنوع و زیبا به وسیله سوهان طراحی کنید و آنها را با انواع لاک، ژل و اکلیل پوشش دهید. از طرفی با انواع روش های ماساژ درمانی پا آشنا خواهید شد و می توانید پاکسازی کف پا را در سطح بالا انجام دهید. همچنین می توانید با بررسی پوست پا و میزان خشک یا چرب بودن آن از ماسک یا محلولی مناسب برای ترمیم پوست پا استفاده نمایید.

اعتبار مدرک دوره آموزش پدیکور و پارافین تراپی

شما پس از دوره آموزش پدیکور و پارافین تراپی مدرک فنی و حرفه ای مربوط به آن را دریافت خواهید کرد. اعتبار این مدرک بسیار بالاست به طوری که با ارائه مدرک خود می توانید در کوتاهترین زمان ممکن جذب بازار کار شوید و فعالیت خود را در سالن های آرایشی آغاز نمایید. بدین وسیله می توانید به سرعت هزینه های ناشی از دوره آموزشی و خرید ابزار خود را جبران نمایید.

مدت زمان دوره آموزش پارافین تراپی

مدت زمان دوره آموزش پارافین تراپی ۴ تا ۶ جلسه است که در این مدت نحوه پدیکور، دورگیری، کفسابی، ژلیش ناخن، اصلاح ناخن، ریموو ناخن و شناخت انواع وسایل پارافین تراپی آموزش داده می‌شود. این دوره به دو صورت فشرده و عادی برگزار می‌شود که دوره فشرده پارافین تراپی نسبت به دوره عادی مدت زمان کمتری دارد.

تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس پارافین تراپی

تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس پارافین تراپی بسته به نوع دوره ۱ تا ۸ نفر است. این دوره بهصورت خصوصی،نیمهخصوصی و گروهی برگزار میشود که تعداد شرکتکنندگان در دوره خصوصی ۱ تا ۳ نفر، دوره نیمهخصوصی ۴ تا ۶ نفر و دوره گروهی ۷ تا ۸ نفر هستند. شما به هنگام ثبتنام در دوره پارافین تراپی میتوانید نوع دوره و تعداد شرکتکنندگان را انتخاب کنید.

نحوه دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای پارافین تراپی

مدرک فنی و حرفه‌ای پارافین تراپی برای ورود به بازار کار و همچنین استفاده از برخی تسهیلات مناسب است. علاوه بر این شما می‌توانید از این مدرک برای دریافت ویزای کاری یا تحصیلی در بیش از ۱۸۰ کشور دنیا استفاده کنید. برای دریافت این مدرک باید مراحلی را پشت سر بگذارید که در زیر بهصورت کلی شرح داده شده است.

  1. ابتدا لازم است که در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور فعالیت می‌کند پیدا کنید.
  2. در مرحله بعد طبق شرایط خود در یکی از دوره‌های خصوصی، نیمه‌خصوصی یا گروهی پارافین تراپی ثبت‌نام کنید.
  3. در این مرحله و پس از ثبت‌نام در کلاس‌های پارافین تراپی باید آموزش‌های تئوری و عملی آن را بگذرانید.
  4. در نهایت و پس از اتمام دوره آموزش پارافین تراپی می‌توانید در آزمون فنی و حرفه‌ای شرکت کرده و در صورت قبولی مدرک آن را دریافت کنید.

مزایای شرکت در دوره آموزش پارافین تراپی

دوره آموزش پارافین تراپی یک دوره تخصصی است که در آن صفر تا صد پدیکور، کفسابی و ژلیش آموزش داده می‌شود. این دوره دارای مزایای متعددی است که در زیر به برخی از آنها پرداخته شده است.

  • آموزش تخصصی پارافین تراپی: سرفصل‌های آموزشی در این دوره مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده و به‌صورت تخصصی به هنرجویان آموزش داده می‌شود.
  • دریافت مدرک معتبر پارافین تراپی: پس از اتمام دوره آموزش به شما مدرک معتبری داده می‌شود که می‌توانید از این طریق وارد بازار کار شوید.
  • کسب درآمد بالا: شما با آموزش تخصصی و همچنین دریافت مدرک می‌توانید در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شده و از این راه کسب درآمد کنید.
_

کلاس پدیکور و پارافین تراپی در تهران

_

گالری تصاویر رشته

_

سوالات متداول دوره پدیکور و مانیکور

_
مدت و هزینه دوره آموزش پدیکور و پارافین تراپی چقدر است؟

هزینه دوره اموزش پدیکور و پارافین تراپی بنا به دوره خصوصی یا عمومی در مراکز مختلف از ۳۰۰ هزارتومان تا ۸۰۰ هزار تومان است.

برای شرکت در دوره آموزش پدیکور و پارافین تراپی نیاز به چه وسایلی است؟

ابزار مورد نیاز برای شرکت در دوره های اموزش پدیکور و پارافین تراپی می‌توان به مواردی همچون: انواع لاک و استون، تاپ کات، انواع ژل، اکلیل، حوله، روغن کوتیکول، لوسیون های مختلف، ماسک های اسکراب اشاره کرد.

در آموزشگاه پدیکور و پارافین تراپی بدن، چه مهارت هایی آموزش داده می شود؟

در دوره آموزش پدیکور و پارافین تراپی شما قادر خواهید بود، ناخن های پا را به روش هایی متنوع و زیبا به وسیله سوهان طراحی کنید و آنها را با انواع لاک، ژل و اکلیل پوشش دهید و می توانید پاکسازی کف پا را در سطح بالا انجام دهید.

در دوره پدیکور و پارافین تراپی ، انجام پدیکور و پارافین تراپی روی چه نقاطی از بدن آموزش داده می شود؟

در کلاس پدیکور و پارافین تراپی نحوه ایجاد پدیکور و پارافین تراپی روی پا داده می شود.

آیا برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای دوره آموزش پدیکور و پارافین تراپیپیش نیاز خاصی لازم است؟

شما برای ثبت نام در آموزشگاه پدیکور و پارافین تراپی به پیش نیاز خاصی نیاز نخواهید داشت.

آیا در کلاس پدیکور و پارافین تراپی، روش های بهداشتی مراقبت از پدیکور و پارافین تراپی نیز آموزش داده می شود؟

در مباحث تئوری دوره آموزش پدیکور و پارافین تراپی ، روش های بهداشتی مراقبت از پا بعد از پدیکور و پارافین تراپی نیز آموزش داده می شود.

آیا برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای دوره پدیکور و پارافین تراپی بدن، باید سطح تحصیلی خاصی داشته باشیم؟

برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای دوره آموزش پدیکور و پارافین تراپی نیاز به داشتن سطح تحصیلی خاصی نیست. شما با هر سطح از تحصیل می توانید در این دوره شرکت کرده و مدرک خود را اخذ کنید.

تفاوت دوره خصوصی پدیکور و پارافین تراپی، با دوره نیمه خصوصی در چیست؟

لازم است بدانید مربی در دوره های خصوصی آموزشگاه پدیکور و پارافین تراپی به دلیل داشتن تعداد کمتر هنرجو، تمرکز و وقت بیشتری صرف آموزش می کند. پس کیفیت دوره خصوصی پدیکور و پارافین تراپی از دوره های نیمه خصوصی بالاتر است.

بازار کار دوره آموزش پدیکور و پارافین تراپی چگونه است؟

بازار کار دوره آموزش پدیکور و پارافین تراپی از رونق خوبی برخوردار است. چرا که در سالهای اخیر و با توجه به مد روز، استفاده از پدیکور و پارافین تراپی بسیار مرسوم شده است.

آیا آموزش پدیکور و پارافین تراپی در موارد ممنوعه هم آموزش داده میشود؟

طبق چارت آموزش سازمانی فقط پدیکور و پارافین تراپی موارد مجاز انجام میشود اما ممکن است در برخی مراکز انتقال تجربیات آموزشی بصورت تجربی صورت گیرد.

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *