آموزشگاه سینمایی اسطوره

آموزشگاه سینمایی بازیگری اسطوره در اصفهان یکی از برترین مراکز برگزاری دوره های سینمایی و هنرهای نمایشی با مدیریت جناب آقای ساسان حبیبی است. مجموعه سینمایی اسطوره با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت در زمینه اموزش میباشد. یکی از نکات قابل توجه برای علاقمندان این است که کمتر مجموعه ای دارای مجوز رسمی در زمینه آموزش دوره های هنرهای نمایشی و سینمایی وجود دارد، پس سعی کنید برای آموزش فقط به مراکز دارای مجوز مراجعه کنید.

آموزشگاه سینمایی اسطوره نصف جهان با استفاده از اساتید مجرب و با استفاده از جدیدترین متدهای بازیگری اقدام به آموزش دوره های سینمایی برای سنین کودکان تا بزرگسالان مینماید. همینطور در مجموعه نگاه ویژه ای به آموزش بازیگری برای سنین کودک و نوجوان وجود دارد و دوره های منطبق با این سنین برگزار میشود.

مطالب مفید: معرفی ۱۰ تا از بهترین کلاس بازیگری تهران و ایران

برای شروع چکار کنیم؟

شما میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی واتساپ یا تماس (تلفن تماس: ۰۹۹۰۷۰۳۸۶۷۰) با مجموعه  و یا مراجعه حضوری به آدرس اصفهان، خیابان حکیم نظامی، ابتدای نظرغربی از مشاوره رایگان و تست بازیگری مجموعه اسطوره استفاده کرده تا انتخاب یک دوره مناسب برای شما آسانتر شود.

هینطور برای راحتی حال هنرجویان عزیز امکان پرداخت شهریه بصورت اقساط نیز وجود دارد.

در مجموعه اسطوره چه دوره هایی برگزار میشود؟

مجموعه اسطوره انواع دوره های مختلف سینمایی را آموزش میدهد که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش تخصصی بازیگری
  • آموزش تخصصی فیلمنامه نویسی
  • آموزش تخصصی کارگردانی

در پایان آموزش چه میشود؟

مجموعه اسطوره همواره در تولید نمایش و فیلم و سریال فعال بوده است و در این راستا همیشه سعی دارد تا با معرفی و استفاده از هنرجویان مستعد در پروژه ها راه را برای پیشرفت عزیزان آسان سازد. البته این موضوع خارج از سرفصل های آموزشی و وظایف آموزشگاه است اما همانطور که گفته شد هدف اصلی این کار کمک به پیشرفت دانشجویان مستعد و فعال است.

اطلاعات تماس آموزشگاه

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *