_

بهترین آموزشگاه آرایشگری اشتهارد (زنانه – مردانه)

_

هم اکنون که در حال مطالعه این مطلب هستید مطمئنا بدنبال یک آموزشگاه آرایشگری زنانه اشتهارد یا آموزشگاه آرایش و پیرایش مردانه در محله اشتهارد هستید. هدف ما از انتشار این مطلب معرفی چند کلاس آرایشگری زنانه در اشتهارد است. البته مراکز معرفی شده فقط ویژه بانوان نبوده و شامل کلاس های آرایش و پیرایش مردانه نیز میشود. این مراکز همگی بصورت مجاز مشغول به فعالیت هستند. در ادامه با ما همراه باشید.

آموزشگاه آرایشگری اشتهارد شامل دو دسته آموزشگاه های آرایشگری زنانه اشتهارد و آموزشگاه های آرایش و پیرایش مردانه اشتهارد هستند که در این مطلب به معرفی آنها میپردازیم. هر یک از این دو آموزشگاه وظیفه آموزش دوره های آرایشگری را به بانوان و آقایان دارند.

مطالب مفید:

🔻 آموزشگاه آرایشگری ماهان

_

مدیریت: سر کار خانم راحله صادق زاده – نوع فعالیت: « با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور »

آموزشگاه آرایش و پیرایش (مراقبت زیبایی) ماهان با مدیریت راحله صادق زاده مدرس بین الملل و استاد دانشگاه و نویسنده صد و ده عنوان کتاب های آرایشی ریاست کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد استان البرز عضو هیئت مدیره کانون کشوری و انجمن آموزشگاه های مراقبت زیبایی با ۳۰ سال سابقه درخشان دارای تیم حرفه ای متشکل از اساتید بین المللی برگزارکننده ۱۸ دوره فشرده فنی و حرفه ای عروس، میکروبلید و میکروپیگمنتیشن (هاشور) هیرکات و رنگ ولایت فوق حرفه ای و… | راحله صادق زاده ( ۱۱۰ عنوان جلد کتاب تخصصی در زمینه زیبایی). تلفن تماس: ۰۹۱۲۱۴۳۸۹۵۹

بی شک آموزشگاه آرایشگری ماهان کرج یکی از برترین آموزشگاه های آموزش آرایشگری کرج می باشد که با مدیریت سرکار خانم راحله صادق زاده با هدف آموزش صحیح به هنرجویان این رشته هنری مشغول به فعالیت می باشد. مجموعه آموزشی ماهان با سابقه درخشان و تدریس اصولی رشته های مختلف آرایشگری با جدیدترین متد های روز سعی در اشتغال زایی و پرورش صحیح جوانان استان البرز است. مجموعه پس از پایان دوره ها به هنرجویان مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای را اعطا مینماید. آموزشگاه دارای ۲ شعبه فعال با خدمات آموزشی زیر می باشد.

دوره های آموزشی مجموعه آموزشی زیبایی ماهان

آموزش کوپ و کوتاهی مو – آموزش کار با مواد شیمیایی – آموزش اکستنشن و شینیون مو – آموزش طراحی و میکروپیگمنتیشن ابرو – آموزش مانیکور و پدیکور –گریم تخصصی و پرتره – آموزش تخصصی بافت – آموزش تخصصی کاشت ناخن – اصلاح صورت و ابرو کاملا حرفه ای – آموزش تخصصی – کاشت مژه – آموزش تخصصی اپیلاسیون – اکستنشن مو – شینیون – آموزش فوق حرفه ای رنگ و لایت – ریباندینگ – کراتینه (احیا و صاف) – آموزش خدمات مراقبت و زیبایی مو – آموزش پاکسازی و لایه برداری و استفاده کلاژن سازها و الاستین و…

مشاهده اطلاعاتبستن

🔻 آموزشگاه آرایشگری زنانه صوفیا چهر

_
  • ⇐ مدیریت: سر کار خانم زهرا یوسفی
  • نوع فعالیت: « با مجوز از سازمان فنی و حرفه ای و پیشرو در اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار »
  • تلفن تماس: ۰۹۳۷۵۴۴۴۹۳۹
  • آدرس اینستاگرام: soofiachehr_amozeshgah
  • واتساپ: «کلیک کنید»
  • آدرس: گوهردشت، فلکه اول خ اول غربی، مجتمع بارمان، پلاک ۶۶، طبقه سوم، واحد ۶

آموزشگاه آرایشگری صوفیا چهر کرج با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور همراه با ارائه مدرک معتبر بین المللی مشغول به فعالیت است. مجموعه صوفیا چهر برگزار کننده دوره های آرایشگری با ١٧ مدرک فنی حرفه ای و بین المللی آرایشگری و نماینده آکادمی فی، پذیرای زیبا آموزان است. (مدل رایگان و مواد آموزشی رایگان)

یکی از ویژگی های برجسته این مجموعه حمایت از زنان سرپرست خانوار بوده و در این زمینه پیشرو می‌باشد. آموزشگاه صوفیا چهر در راستای ایجاد شغل برای زنان سرپرست خانوار، پس از گذراندن دوره های آموزشی و دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای، اقدام به بکارگیری این عزیزان در بخش کادر آموزش نموده تا قدمی در راستای حمایت از بانوان پر تلاش شهر کرج برداشته باشد.

دوره های آموزشی آموزشگاه

آموزش نانو بروز – میکاپ – بالیاژ – گلد تراپی – پاکسازی پوست – پدیکور پا – بیبی لایت مو – کار با مواد – اصلاح ابرو – هاشور – متعادل سازی چهره یا میکاپ – اکستنشن مو – کاشت مژه – طراحی ناخن – شینیون تخصصی – براشینگ – کار با مواد – پاکسازی پوست – کاشت ناخن – فیبرور – ارایش و پیرایش پایه – کوتاهی مو – میکرو – خود آرایی – رنگ و لایت و غیره.

مشاهده اطلاعاتبستن
آموزشگاه آرایشگری بانو کاظمی

🔻 آموزشگاه آرایشگری بانو کاظمی

_
  • ⇐ مدیریت: سر کار خانم ساناز کاظمی
  • نوع فعالیت: « با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور »
  • آدرس اینستاگرام: beauty.sanazkazemi
  • آدرس سایت: www.beautykazemi.com
  • تلفن تماس: ۰۹۱۰۹۰۵۹۱۱۵
  • واتساپ: «کلیک کنید»
  • (آموزش بصورت آنلاین) حتما بخش اطلاعات را مطالعه کنید

آموزشگاه مراقبت و زیبایی بانو کاظمی در شهر فردیس قرار دارد و یکی از مراکز مجاز و معتبر آموزش دوره های آرایش و پیرایش زنانه در شهر فردیس محسوب میشود. آکادمی بانو کاظمی با مجوز رسمی آموزش از سازمان فنی و حرفه ای کشور مشغول فعالیت بوده و در ۴۰ لاین آموزشی مبتدی تا پیشرفته فعالیت درخشانی دارد. هنرجویان بعد از اتمام دوره امکان دریافت مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای را دارند. از ویژگی های این مجموعه میتوان به دریافت شهریه به صورت اقساط اشاره کرد، همینطور امکان مشارکت بانک و اعطای وام بانکی برای راه اندازی سالن آرایشگری نیز وجود دارد. در ادامه به معرفی برخی از دوره های مهم مجموعه بانو کاظمی میپردازیم:

دوره فشیال پوست و پاک سازی تخصص – دوره کراتین و احیا – دوره کاشت ناخن و طراحی ناخن – ارائه مدرک هولوگرام دار پداگوژی یا مربیگری و …

توصیه خودمانی

بچه ها ما بصورت تخصصی دوره هارو آموزش میدیم. ما در شهر فردیس کرج هستیم اما شما به ۲ روش میتونید آموزش ببینید. ۱- بصورت آنلاین آموزش ببینید و ۲- بیایید فردیس و از خوابگاه رایگانی که در اختیارتون قرار میدیم استفاده کنید و آموزش ببینید.

مبلغ دوره ها رو هم میتونید بصورت قسطی با چک صیادی پرداخت کنید. 

 

مشاهده اطلاعاتبستن

فهرست کلاس آرایشگری زنانه در اشتهارد

در صورت تمایل برای معرفی مرکز آموزشی خود در لیست زیر با واتساپ  سایت ایران آموزشگاه ارتباط برقرار کنید.

نام آموزشگاه آدرس و اطلاعات مراکز مراقبت و زیبایی اشتهارد

آموزشگاه آرایشگری ماهان

آموزشگاه آرایشگری زنانه صوفیاچهر

  • آدرس: گوهردشت، فلکه اول خ اول غربی، مجتمع بارمان، پلاک ۶۶، طبقه سوم، واحد ۶
  • تلفن تماس: ۰۹۳۷۵۴۴۴۹۳۹

آموزشگاه آرایشگری بانو کاظمی

  • آدرس: (آموزش بصورت آنلاین) حتما بخش اطلاعات را مطالعه کنید
  • تلفن تماس: ۰۹۱۰۹۰۵۹۱۱۵

آموزشگاه زیبایی غزاله

  • آدرس: اشتهارد، مجتمع تجاری لیدوما
  • تلفن تماس: ۰۹۱۲۰۱۵۳۶۱۴
  • خدمات: آموزش اکستنشن مژه و مو- پوست- اپیلاسیون- آموزش لیفت و لمینت مژه

آموزش تتو باحنا-آموزش گریم

  • آدرس: اشتهارد
  • تلفن تماس: ۰۹۹۰۲۹۳۱۰۸۴
  • خدمات: تتو با رنگ- تتو با جنا

آکادمی تخصصی آرشیدا

  • آدرس: اشتهارد، بلوار چمران، خیابان امام‌، خیابان دستغیب
  • تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۵۸۱۳۵
  • خدماتآموزش کاشت ناخن- آموزش تخصصی شینیون- بافت

آموزشگاه نسترن

  • آدرس: اشتهارد
  • تلفن تماس: ۰۹۰۲۷۹۹۲۸۱۱
  • خدمات: انواع سبک تتو با بهترین مواد

مجتمع فنی جوان

  • آدرس: اشتهارد، چهارراه طالقانی، طبقه بالای پوشاک خانواده، آموزشگاه جوان
  • تلفن تماس:  ۰۲۶۳۲۲۴۳۰۸۰ 
  • خدمات: آموزش آرایش دائم صورت: شامل هاشور ابرو- قاب و سایه- دکاپاژ-  کلاموفلاژ- ریموو- خط چشم- خط لب- رژ لب- روشن کردن صورت (اسکین سازی)

در این مطلب برترین مراکز آموزش آرایشگری کشور معرفی خواهند شد. این آموزشگاه ها بنا به شرایط و دوره های آموزشی متنوع خود امکان برگزاری دوره های آموزشی آنلاین یا حضوری را خواهند دارند. بدلیل توضیحات مفصل در مورد هر مجموعه بهتر است برای مشاهده لیست آموزشگاه های هر استان روی آن کلیک کنید.

چطور یک آموزشگاه آرایشگری خوب در اشتهارد کرج انتخاب کنیم؟

توجه داشته باشید یکی از معیارهای مهم برای آموزش آرایشگری، انتخاب یک کلاس آرایشگری معتبر است. مسلما مدرسان آرایشگری برجسته، در آموزشگاه های مراقبت و زیبایی معتبر مشغول به فعالیت هستند. آموزشگاه های آرایشگری اشتهارد کرج زیرنظر سازمان فنی و حرفه ای کرج فعالیت میکنند و خدمات حوزه مراقبت و زیبایی را طبق سرفصل های ارائه شده توسط سازمان ارائه میدهند.

کلاس آرایشگری در اشتهارد کرج

آموزش دوره های آرایش و پیرایش زنانه و مردانه در مراکز مجاز [ لیست مراکز آموزش آرایشگری کشور ]، بهترین انتخاب برای ورود به بازار کار است. اگر قصد شما ورود به دنیای کار و بازار کار است، با گذراندن دوره های مراقبت و زیبایی زنانه و یا پیرایش مردانه [ مشاهده دوره های آرایشگری ] در یکی از کلاس های آرایشگری در اشتهارد، براحتی بعد از دریافت مدرک آرایشگری در لاین های مختلف اقدام به راه اندازی یک کسب و کار نمایید.

البته برای تاسیس آموزشگاه آرایشگری یا سالن آرایشگری [ راهنمای تاسیس آموزشگاه آرایشگری ] شرایط دیگری نیز مورد نیاز است که در مطلب از پیش منتشر شده ای به آن اشاره کرده ایم. پس با ما همراه باشید تا چند تا از بهترین کلاس های آرایشگری اشتهارد را به شما معرفی نماییم.

فعالیت این مراکز در زمینه برگزاری کلاس های آموزشی چون: آموزش دوره های کوتاهی مو زنانه، دوره اصلاح یا پیرایش مو مردانه، دوره گریم و میکاپ زنانه عروس، دوره گریم داماد، دوره صافی و کراتینه مو زنانه و مردانه، دوره آرایش دائم یا تاتو، دوره میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ، هاشور ابرو و فیبروز ابرو، دوره کاشت ناخن، کاشت مژه، کاشت ابرو، لیفت مژه و ابرو، لمینت مژه و ابرو، اکستنشم مو و دیگر دوره های زیرشاخته مراقبت و زیبایی در لاین مردانه و زنانه در اشتهارد است.

دریافت مدرک آرایشگری فنی و حرفه ای در اشتهارد کرج

در حال حاضر فعالیت های گسترده ای در زمینه آرایشگری انجام میشود و بسیاری از سالن های آرایشگری نیز بصورت خودجوش اقدام به آموزش دوره های آرایشگری زنان و مردان مینمایند اما باید به این نکته توجه داشت که یکی از تفاوت های بسیاری مهم سالن های زیبایی با آموزشگاه آرایشگری در اعطای مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای به هنرجویان خود می‌باشد.

این مدارک قابل ترجمه هستند و برای مهاجرت نیز میتوان بعنوان یک امتیاز ویژه روی آن حساب کرد. پس برای دریافت مدرک آرایشگری فنی و حرفه ای در کرج بهتر است به یک آموزشگاه رسمی مراجعه کرد.

آموزش آنلاین دوره آموزش آرایشگری در اشتهارد کرج !

بعد از شیوع بیماری های همه گیر بسیاری از آموزشگاه ها اقدام به راه اندازی آموزش آنلاین دوره های آرایشگری در اشتهارد کرج نمودند تا هنرآموزان براحتی از راه دور اقدام به آموزش دوره های مراقبت و زیبایی نمایند.

آموزشگاه آرایشگری مردانه در اشتهارد کرج

سعی ما معرفی تمام مراکز آرایشگری شهر کرج است و در این بین به معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه کرج نیز میپردازیم. در لیستی مجزا به معرفی بهترین کلاس های آرایشگری مردانه در کرج میپردازیم.

شهریه و هزینه کلاس آرایشگری در اشتهارد کرج چقدر است؟

مراکز آموزش دوره های مراقبت و زیبایی و آرایشگری موظف هستن طبق نرخ مصوب فنی و حرفه ای عمل کنن. نرخ آموزش درحال حاضر در دوره های مختلف حدودا از ۲۰۰ هزارتومان تا ۶میلیون تومان نسبت به حرفه ای و مقدماتی بودن دوره متغیر است.

ویدیوی معرفی آموزشگاه

سوالات پر تکرار آرایشگری

در دوران کرونا آموزشگاه های آرایشگری باز هستند؟

بجز مواقعی که وزارت بهداشت تعطیلی موقت اعلام میکند باز هستند.

آموزش آرایشگری را از کجا شروع کنیم؟

از رشته ای که علاقه بیشتری در آن دارید شروع کنید. در غیر اینصورت از دیپلم آرایشگری پایه شروع کنید.

مدرک آرایشگری را چطور بگیرم؟

بعد از هر دوره آموزشی در لاین های مراقبت و زیبایی هنرجو میتونه در آزمون ها شرکت کنه و بعد از قبولی در آزمون از طرف سازمان فنی و حرفه ای مدرک معتبر با کد ریجستری بین المللی در اون لاین دریافت میکنه.

کدام کلاس آرایشگری اشتهارد برای من بهتره؟

موضوعی که باید دقت داشته باشید این هست که هیچ وقت در مورد هیچ مجموعه ای نمیشه ادعا کرد که بهترین کدام هست. چرا که توی دنیای رقابت هر کدوم از این آموزشگاه ها ادعا دارن که بهترین کلاس های آرایشگری شهر رو برگزار میکنن، و بحق هم مجموعه های نام برده شده جز بهترین های اشتهارد هستند که از نقاط مختلف کشور برای آموزش بهشون مراجعه میشه. بهترین راه این هست که حضورا بهشون مراجعه کنید و محیط آموزشگاه رو ببینید و با مسئول دوره ها مشاوره دوره و قیمت رو انجام بدید. حتی ممکن هست که بتونید یکبار رایگان تا زمانی در کلاس ها حضور داشته باشید. همینطور از هنرجوهاشون هم میتونید بپرسید که اساتید چطور هستن.

آموزش آرایشگری را از چه سنی شروع کنم؟

میشه گفت نه محدودیت سنی نداره. اما اگر قصد داشته باشید در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کنید و مدرک رسمی بگیرید باید سن قانونی برای شرکت در آزمون هارو داشته باشید. این در مورد تمام آموزشگاه ها آزاد صادق هست چون شما میتونید مراجعه کنید و هر چیزی رو یاد بگیرید. کسی نمیتونه جلوی شمارو بگیره چون یادگرفتن حق شماست.

شهریه و قیمت کلاس آرایشگری چقدر است؟

طبق نرخ مصوب فنی و حرفه ای هر سال مشخص میشود. نرخ آموزش از ۲۰۰ هزارتومان تا ۶ میلیون نسبت به نوع آن متغیر هست.

آموزش در سالن زیبایی بهتر است یا آموزشگاه آرایشگری؟

مسلما آموزشگاه مجاز آرایشگری بهترین گزینه برای آموزش آرایشگری است.

همون طور که از نام این دو مرکز مشخصه یکی سالن هست برای انجام خدمات آرایشی و زیبایی و یکی مکانی برای آموزش دوره های مراقبت و زیبایی، پس با اینکه صنف فعالیتشون یکی هست اما نوع کارشون با هم تفاوت داره.

  • سالن زیبایی ⇐ خدمات آرایشی و زیبایی انجام میشه
  • آموزشگاه آرایشگری یا مراقبت و زیبایی ⇐ آموزش دوره ها و لاین های مراقبت و زیبایی انجام میشه
  • سالن زیبایی ⇐ مجوز اتحادیه برای خدمات اجرایی رو داره
  • آموزشگاه آرایشگری یا مراقبت و زیبایی ⇐ مجوز از سازمان فنی و حرفه ای برای آموزش داره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *