مرکز آموزش نقاشی نور

مرکز آموزش نقاشی نور

مرکز آموزش نقاشی نور اصفهان در رشته ی نقاشی، آموزش انواع تکنیکها چون طراحی، رنگ روغن، پاستل، مداد رنگ و آبرنگ، آماده سازی جهت آزمون عملی ورودی هنرستان ها به سه صورت زیر هنرجو میپذیرد:

۱- دوره های پیوسته

۲- دوره های آزاد

۳- آموزش مبانی نظری هنر و منطق

لازم به ذکر است آموزشگاه مخصوص بانوان و از رده ی سنی ۱۴ سال به بالا می باشد و به دلیل بیماری کرونا به صورت تک نفره و نهایتاً دو نفره برقرار می باشد. برای آشنایی بیشتر و دیدن آثار و نوع آموزش به گروه ما در واتساپ بپیوندید.

بسیاری از ما به طور ذاتی استعداد نقاشی کشیدن نداریم و نمی توانیم از همان اول نقاشی های خوبی بکشیم اما اکثر ما با یادگیری مهارت ها و نکته هایی می توانیم کم کم سطح نقاشی خود را بالاتر ببریم. شما هم می توانید نقاشی کشیدن را تمرین کنید.

آموزش نقاشی با آبرنگ

نقاشی با آبرنگ را می‌توان یکی از ابتدایی ترین انواع نقاشی دانست. ترسیم نقاشیهای آب رنگ سرگرم کننده و مقرون به صرفه است. این سبک و تکنیک امکانات زیادی برای ابراز وجود همراه با خلاقیت را به شما خواهند داد. آبرنگ ها بر پایه آب و رنگ های غیر سمی هستند و از این رو ابزاری ایده آل برای آموزش نقاشی به کودکان است.

بنابراین اگر فقط یک مبتدی هستید یا می خواهید، خلاقیتان را به جریان بیندازید، ترسیم نقاشی های آبرنگ یک شروع عالی خواهد بود! آبرنگ به عنوان یک تکنیک متنوع و انعطاف پذیر می تواند نتایج فوق العاده ای را به همراه داشته باشد.

آموزش نقاشی با تکنیک رنگ روغن

کار با رنگ های روغنی برخلاف اکریلیک و آبرنگ ها کار سختی است زیرا خشک شدن آن ها مدت زمان زیادی طول می کشد. با این حال اگر آموزش شما به درستی انجام شود، رنگ ها به زیبایی به زیبایی هرچه تمام روی بوم ظاهر می شوند. می‌توانید تصاویر طبیعت بی جان، مناظر، پرتره ها و بسیاری از سوژه های دیگر را به تصویر بکشید. چه برای گذران اوقات فراغت دوره ای بگذرانید و چه آرزو کنید که پیکاسو بعدی شوید، از شرکت در کلاس نقاشی رنگ روغن پشیمان نخواهید شد.

آموزش نقاشی با تکنیک سیاه قلم

سیاه قلم یکی از تکنیک های منحصر به فرد نقاشی است که می توانید برای یادگیری آن اقدام کنید. خطوط سیاهی که روی کاغذ سفید جان می گیرند. کنتراستی که با سایه های تیره و روشن ایجاد می شود در کنار هم یک اثر هنری جذاب را می سازند. یاد می گیرید که چگونه صبورانه خطوط را ایجاد کنید.

آموزش نقاشی با تکنیک پاستل گچی

این تکنیک به واسطه گچ های رنگی اجرا می شود. این گچ ها برای نقاشی هنری طراحی و تولید شده اند. بسیار نرم هستند و رنگدانه های آن پوشاننده سطح کار شما خواهند بود. هنگامی که به صورت چندین لایه متوالی استفاده می شود، آثار هنری را جذاب تر می کند. این تکنیک شما را برای ایجاد خطوط ملایم و کشیدن نقاشی های شاد آماده می کند.

آموزش نقاشی با تکنیک اکرلیک

مزایای کار با اکریلیک در مقایسه با انواع دیگر تکنیک ها و متریال این است که سریع خشک می­ شوند. به راحتی تمیز می شوند و بوی کمی دارند. این مواد رنگدانه های زیادی دارند. این به معنای آن است که رنگ ها بسیار پررنگ و زنده هستند. در مقایسه با رنگ های روغنی که ممکن است یک روز کامل یا بیشتر طول بکشد تا کاملا خشک شود، رنگ های اکریلیک ظرف چند دقیقه خشک می­شوند.

آموزش نقاشی با تکنیک طراحی

هر شی یا شکل دارای خصوصیات متمایز و شکل منحصر به فردی است. بنابراین برای ایجاد یک نتیجه واقع گرایانه، کار طراحی باید دقیق باشد. برای این که بتوانیم به روشی دقیق ترسیم کنیم، باید آنچه را که به دنبال آن هستیم بفهمیم و به یاد داشته باشیم که آن چه را می بینیم ترسیم می کنیم و آنچه را می دانیم ترسیم نمی کنیم. این کار دشوار است. چرا که قوانین پرسپکتیو چیز دیگری می گوید. یاد می گیرد که واقع گرایانه طراحی کنید. دنیایی سیاه و سفید اما شبیه به واقعیت.

آموزش نقاشی با تکنیک میکس مدیا

شما می توانید چند سبک و متریال را ترکیب کنید. در واقع اگر طرف دار هنرهای سو رئال هستید و یا روتین­های معمول را دوست دارید، راه تبلور احساسات شما این تکنیک جذاب است. این پدیده جدید نیست و سالیان بسیار زیادی است که هنرمندان آثار خود را به این روش ارائه می­ کنند.

منبع: ایسنا

اطلاعات تماس آموزشگاه

  • نوع مجوز: فعالیت بصورت آزاد
  • نام مدیریت: نسرین پوردکان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *