موسسه کنکور ارجمند

موسسه کنکور ارجمند

سلام دوستان خوبم

خیلی وقت گران بهای شمارو رو نمیگیرم و فقط میخوام به این سوال که اینجا چی داره که بقیه ندارن پاسخ بدم؟

ما در اینجا با بهره گیری از تکنولوژی های نوین آموزشی و همکاری با تیم علمی و مشاوره ای مجرب و بهره گیری از سال ها تجربه موفق در تهران، فعالیت خودمون رو در مشهد مقدس از سال ۹۵ آغاز کردیم.

مفتخریم که بگیم با در اختیار داشتن دو بخش سخت افزاری (سالن مطالعه زیبا و جذاب، کلاس های مدرن، سالن همایش مجهز، کافی شاپ، دستگاه ماساژ، اتاق استراحت و…) و نرم افزاری (پروژه منحصر به فرد کام، روش برنامه ریزی اختصاصی و …) به جرات همه امکانات را برای تحقق رویای خودمون که ” تبدیل سال کنکور به بهترین سال زندگی ” برای دانش آموزان عزیزمون هست رو فراهم کردیم.

واقعا چرا ما؟

بدون شک مهمترین مزیت ما جدا از فضای آموزشی و مطالعاتی بی نظیر، بهره گیری از بهترین اساتید مطرح و با تجربه مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و شاهد میباشد که همه در پروژه بزرگ و استثنایی “کام” هست. این پروژه حاصل سال ها تحقیق، پژوهش و بررسی بر روی دلایل موفقیت رتبه های برتر کنکور، دانش آموزان و دانشجویان بسیار موفق سال های گذشته است.
در این پروژه همه ابزار موفقیت در کنکور یکجا برای شما مهیا شده. در اسرع وقت با ما تماس بگیرین و در یک جلسه مشاوره رایگان با ما آشنا شوید.

آموزشگاه کنکور تهران

آموزشگاه کنکور کرج

لیست آموزشگاه های کنکور

اطلاعات تماس آموزشگاه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *