یادگیری رایگان آیلتس با بهترین پلتفرم آموزش آنلاین

یادگیری رایگان آیلتس با بهترین پلتفرم آموزش آنلاین

از آنجایی که با توجه به شرایط حال حاضر، بخش عمده ای از کلاس های آیلتس به صورت آنلاین برگزار میشود، تیم مدرسان آیلتس در جهت هموار سازی آموزش آنلاین، دوره های رایگانی را در بستر وب سایتش تدارک دیده است تا زبان آموزان بتوانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای ازین دوره های رایگان بهره ببرند.

این تیم آموزشی اخیرا اقدام به برگزاری یک دوره برای متقاضیانی کرده است که به دنبال کسب نمره بالای هفت هستند.

یادگیری رایگان آیلتس با بهترین پلتفرم آموزش آنلاین

یادگیری گام به گام آیلتس تا رسیدن به نمره دلخواه

برای شروع یادگیری آیلتس چه بخواهید کلاس خصوصی شرکت کنید و چه به صورت خود آموز یادگیری را آغاز کنید، ابتدا می بایست به سوالات زیر پاسخ داده و سپس شروع به برنامه ریزی کنید.

  • هدفتان از شرکت در آزمون آیلتس چیست و به چه نمره ای نیاز دارید؟
  • چقدر زمان دارید؟
  • چقدر بودجه برای یادگیری دارید؟
  • در چه سطحی هستید؟

بعد از پاسخگویی به سوالات بالا میتوانید با توجه سطح فعلی تان، نوع و روش یادگیری تان را تنظیم و برنامه ریزی کنید.

ممکن است از همان ابتدا شما نیاز داشته باشید از اساتید آیلتس کمک بگیرید و یا ممکن است فقط به چند جلسه برای رفع اشکال نیاز پیدا کنید، تمام این موارد بستگی به پاسخهای شما به سوالات بالا دارد.

برخی از زبان آموزان ممکن است چندین بار در آزمون آیلتس شرکت کنند اما اگر با محدودیت زمان و بودجه روبرو هستید حتما نوع تصمیم گیری شما حایز اهمیت است زیرا در صورت تصمیم اشتباه، زمان و هزینه تان از بین میرود بنابراین توصیه میشود قبلا از تصمیم گیری در مورد نحوه مطالعه، یادگیری و برنامه ریزی با اساتید با تجربه مشورت کنید.

برای اینکه دقیق‌تر بدانید آیلتس را باید از کجا و چطور شروع کرد، پیشنهاد میشود مطالب رایگان وب سایت مدرسان آیلتس را دنبال کنید.

منبع: مدرسان آیلتس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *