آموزشگاه گذر موسیقی


آموزشگاه گذر موسیقی

آکادمی تخصصی سازهای کلاسیک و آهنگسازی و موسیقی کودک میباشد که بر اساس سیستم رویال کنسرواتوار کانادا برنامه ریزی های آموزشی خود را پیش میبرد، این آموزشگاه در منطقه ی زعفرانیه و محمودیه ی تهران واقع است و جزو برترین آموزشگاه موسیقی منطقه یک میباشد.

در این دوران قرنطینه و شرایط سخت کرونا تمامی سعی و تلاش گذر موسیقی بر این بوده است که به صورت متعهد بر تمامی برنامه ریزی و تعهدات خود پایبند باشد.

گذر موسیقی در واقع یک آکادمی تخصصی پیانو و آهنگسازی بوده و سطوح آموزشی اش به سطح پایه، میانه، پیشرفته تقسیم میشود. کتبی که در این آکادمی تدریس میشود بر اساس کتابهای روز مدرسه ها و کنسرواتور موسیقی کانادا می باشد.

دوره های اموزشی مجموعه گذر موسیقی:

گذر موسیقی یکی از آکادمی های موسیقی است که برای آموزش هنرجویانش برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت دارد.

آموزش ساز پیانو در دوازده سطح طراحی شده است. کتب مورد استفاده در برنامه ریزی برای هنر جویان مبتدی تا سطح متوسط بر اساس متد آموزشی جیم باستین و آلفرد کورس طراحی‌شده است و برای سطوح پیشرفته تر کتابهای رویال کنسر واتور کانادا را تدریس می کند.

یکی از مهمترین برنامه هایی که گذر موسیقی برای برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت تر آن تلاش می کند نشست های تخصصی گذر موسیقی می باشد.

نشست های تخصصی گذر موسیقی از مهرماه ۱۳۸۹ با هدف آشنایی و ارتباط پیوسته با نوازندگان، آهنگسازان، اساتید، پژوهشگران موسیقی و همچنین ارتقاء سطح دانش هنرجویان در ایران و خارج از کشور راه اندازی شده است و ورود برای عموم در این برنامه ها آزاد می باشد.

از دیگر برنامه های مورد استقبال گذر موسیقی کارگاههای موسیقی برای گروه سنی کودک و نوجوان و مستر کلاسها برای دانشجویان و هنر جویان پیشرفته می باشد.

معرفی بیشتر مجموعه گذر موسیقی

این مجموعه با برگزاری نشست های تخصصی موسیقی و مستر کلاسهای به روز موسیقی سعی در ارائه ی مطالب آموزشی باکیفیت دارد و با در نظر داشتن استاندارد های جهانی در تمامی برنامه ریزی های مربوط به آموزش، ارزیابی و اجرا و همچنین انتخاب کتابها و متدهای آموزشی روز دنیا، به ایجاد فرصت یادگیری برای تمام سنین، با قابلیت ها و علایق مخصوص خودشان پرداخته است. در واقع این مجموعه به نیازهای مخاطبین اندیشیده، در سیستم آموزشی خود آنها را تحلیل کرده و پاسخ داده است.

گذر موسیقی با تاکید بر تعلیم موسیقی در سنین پایین، پرورش قدرت درک و تحلیل موسیقی در سنین بالاتر، آشنایی معلمین با روشهای موثر آموزشی جدید و مسئولیت پذیری در قبال افراد، سعی بر بالا بردن کیفیت آموزشی دارد. اعتقاد این سیستم آموزشی بر این است که تمامی کودکان قابلیت یادگیری موسیقی را همچون یادگیری زبان مادری دارند که البته با ایجاد محیط آموزشی مناسب و در نظر گرفتن ویژگی های شخصی هر هنرجو این راه برای آنها هموار تر میگردد.

تمام تلاش این مجموعه بر این است که با ایجاد روابط عمیق انسانی، در هنرجویان انگیزه قوی ایجاد کرده و ضمن آموزش الفبای موسیقی، به آنها بیاموزد که چگونه انسانهایی با حساسیت بالاتر و قلبی گشاده تر باشند.

در آخر باید گفت، گذر موسیقی محیطی است غنی از آموزش، تشویق و تعهد که هیچگاه فراموش نمیکند ما در جامعه ای زندگی می کنیم سرشار از کودکان و نوجوانانی که استعدادشان کشف نشده است، بنابراین با “افزایش قابلیت های فردی “ به پرورش افرادی سالم، پویا و خلاق می پردازد.

اطلاعات تماس آموزشگاه

  • نوع مجوز: با مجوز رسمی
  • نام مدیریت: سرکار خانم نگین زمردی
  • آدرس وبسایت:
  • آدرس اینستاگرام:
  • تلفن تماس: ۲۲۶۵۷۶۸۲
  • تلفن تماس: ۰۹۳۹۳۲۹۸۴۰۹
  • آدرس آموزشگاه: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، روبروی لوکس طلایی، کوچه میرشریفی، پلاک ۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *