آموزشگاه کنکور هشترودی

آموزشگاه کنکور هشترودی

آموزشگاه کنکور هشترودی با بیش از ۲۰ سال سابقه در امر آموزش و مشاوره و بهره گیری از اساتید مجرب توانسته رضایت دانشجویان رادر تمام مقاطع تحصیلی به دست آورد.

آموزشگاه کنکور هشترودی در محیطی مطمئن و صمیمی با مجور رسمی از وزارت آموزش و پرورش در زمینه کلاس های کنکور و تقویتی در تمام رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، زبان و هنر آماده انجام خدمات آموزشی به شما عزیزان می باشد.

آموزشگاه هشترودی با سابقه آموزشی درخشان در امر آموزش کنکور و کلاس های تقویتی ویژه نهم ، دهم ، یازدهم فعالیت داشته و توانسته طی این مدت کارنامه افتخار آمیزی را برای خود رقم بزند.

این آموزشگاه با بهره گیری از برترین اساتید کنکور و با استفاده از مشاوران حرفه ای همراه با برترین جزوات و تکنیک های تست زنی توانسته موفقیت مخاطبان خود را محقق سازد.

یکی از راه های به موفقیت رسیدن شما عزیزان این است که امور درسی شما در چهارچوب خاصی پیش رود تا هم از اتلاف وقت جلوگیری شود هم رسیدن شما به اهداف مورد نظرتان را محقق سازد.

آموزشگاه هشترودی با بکارگیری مشاوران با سابقه و حرفه ای این امور را برای شما عزیزان محقق ساخته است.

اینکه دانش آموز بداند با چه برنامه ای و با چه ساعاتی درس بخواند، کدام درس ها را بیشتر کدام را کمتر، چگونه تست بزند ، با وجود این همه منابع از کدام کتاب در بازار استفاده نماید همه ، کار یک مشاور و برنامه ریز خوب برای شماست که شما را از این سردرگمی نجات می دهد.

اکثر دانش آموزانی که به اهداف خود رسیده اند با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم پیشرفته اند.

تجربیات ما + تلاش و کوشش شما = موفقیت شما + سربلندی شما

شما می توانید برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب رشته و کلاس های آموزشگاه ، با شماره تماس های ذیل تماس حاصل فرمایید.

آموزشگاه کنکور تهران

آموزشگاه کنکور کرج

لیست آموزشگاه های کنکور

پل ارتباطی

  • تلفن تماس: ۴۴۲۰۱۳۳۲ – ۴۴۲۲۸۹۱۹
  • آدرس: خیابان ستارخان ، مابین چهارراه خسرو و پل یادگار امام ، روبروی پست بانک ، پلاک ۳ ، طبقه ۳
  • شنبه تا پنج شنبه ساعت ۸ صبح الی ۸ شب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *