آموزشگاه موسیقی بهرنگ

آموزشگاه موسیقی بهرنگ


آموزشگاه موسیقی بهرنگ

آموزشگاه موسیقی بهرنگ در شمال تهران محدوده میدان هروی پاسداران یکی از آموزشگاه های برتر با مجوز رسمی در عرصه آموزش موسیقی و انواع ساز در تهران می‌باشد که از تیر ماه سال ۱۳۹۰ مشغول فعالیت شد و هم اکنون کلاسهای آموزش ویولن ایرانی، آواز ایرانی، تار، سه تار، سنتور، موسیقی کودک، تمبک، گیتار، پیانو و دف در این آموزشگاه دایر می باشند.

معرفی اساتید و سوابق

آموزشگاه با حضور کارشناسان ارشد موسیقی ایرانی آزاده شمس و بهرنگ آزاده اولین آموزشگاه ایست که نگاه تخصصی و آکادمیک به ویولن ایرانی دارد و کتابهایی به منظور بهبود شیوه های آموزشی ویولن ایرانی با همکاری انتشارات تصنیف به چاپ رسانده است

آموزش ویولن ایرانی (۱) و (۲) (کتاب های هنرستان موسیقی سابق) ؛ آثار برگزیده استاد علی تجویدی برای ویولن ایرانی؛ هجده قطعه پیش درآمد برای ویولن ایرانی و چند کتاب دیگر که در دست چاپ می باشند.

از جمله فعالیت های آموزشگاه موسیقی بهرنگ می توان به برگزاری کلاسهای گروهی در پایان هر ترم و برگزاری کنسرتهای دوسالانه هنرجویی اشاره کرد.
در کلاس های گروهی پایان هر ترم، هنرجویان در جمع های کوچک به ارائه آموخته های خود می پردازند و در پایان کارنامه دریافت می کنند.

از مزایای این کلاس های گروهی، ایجاد اعتماد به نفس در هنرجویان و از بین بردن ترس در مقابل جمع ساز زدن، رفع اشکال های گروهی و ایجاد انگیزه و حس رقابت در هنرجویان است.

کنسرت های آموزشی دوسالانه به منظور ایجاد فضای حرفه ای برای اجرا و نوازندگی هنرجویان و افزایش تجربه هنرجویان در اجرای صحنه ای برگزار می شود. تشکیل دو ارکستر بزرگ در کنسرت اسفند ۱۳۹۳ از جمله فعالیت های این آموزشگاه بوده است که بسیار مورد توجه و تشویق خانواده ها و حاضرین در کنسرت قرار گرفت.

پل ارتباطی

  • آدرس آموزشگاه: تهران، میدان هروی، وفامنش، آزادی، شهید افتخاریان، نبش کوچه طریقت، ساختمان مریم، پلاک ۲۳، طبقه پنجم، واحد ۱۰
  • تلفن تماس: ۲۲۹۷۴۸۱۰ -۲۲۹۷۶۱۸۷ -۲۲۹۶۴۶۵۳ – ۲۲۹۶۴۶۵۱
  • همراه : ۰۹۱۹۰۲۳۸۱۵۹
  • ساعات کاری: ساعت ۱۲ – ۲۰
  • مدیر مسول: بهرنگ آزاده

برای کسب اطلاعات دقیق از دوره ها و ساعت آموزشی بهترین آموزشگاه موسیقی و نیز اطلاع از هزینه هر دوره و نام اساتید با شماره های ذکر شده در آگهی تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورت سوال در مورد آموزشگاه های موسیقی به بخش مقالات آموزشی مراجعه کنید و یا در گفتگوی آنلاین سایت (آیکون شناور پایین سمت چپ)، بخش تماس با ما و همینطور بخش نظرات انتهای هر آگهی با ما ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *