آموزشگاه موسیقی ادوار

آموزشگاه موسیقی ادوار


آموزشگاه موسیقی ادوار

آموزشگاه موسیقی ادوار از بهترین آموزشگاه های موسیقی مشهد و محدوده خراسان رضوی می‌باشد و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح مشهد مشغول به فعالیت می‌باشد. آموزشگاه از سال ۱۳۹۳ شرع به فعالیت آموزش هنر موسیقی در رشته های مختلف هنر موسیقی در کلاس‌ها آموزشی سازهای مختلف و همچنین آموزش رشته سازهای خاص مانند ویولنسل، عود، باغلاما، سازدهنی و … در مشهد دوره‌های تخصصی برگزار می‌کند.

اطلاعات تکمیلی آموزشگاه آزاد موسیقی ادوار

پذیرش هنرجو در سنین مختلف از ۳/۵ سال تمام، در تمامی رده های سنی صورت می‌پذیرد و کلاسها در قالب انفرادی و ترمیک برگزار می‌شود. همچنین هنرجویانی که آشنایی قبلی با موسیقی ندارند، ملزم به طی دوره ی پیش نیاز ضروری ( آشنائی با مبانی نظری موسیقی ) می‌باشند.

آموزشگاه موسیقی ادوار با هدف پرورش بنیادی موسیقی به هنرجویان کودک و نوجوان، انتقال علوم موسیقائی به سیاقی اصولی و آکادمیک به جــوانــان و آموزشی علمی همراه با شیوه های ویژه ی بزرگســــالان در مشهد تاسیس شد و از افتخارات این مرکز آموزشی، بهره گیری از فارغ التحصیلان موسیقی و اساتید مجرب می باشد.

پل ارتباطی

  • آدرس آموزشگاه موسیقی ادوار: مشهد، بلوار وکیل آباد، صیاد شیرازی ۵، پلاک ۱۳
  • تلفن تماس: ۳۸۹۳۵۲۶۰-۳۸۶۴۷۳۵۶-۰۹۱۲۶۱۵۶۵۷۵
  • مدیریت هادی رضائی

برای کسب اطلاعات دقیق از دوره ها و ساعت آموزشی بهترین آموزشگاه موسیقی و نیز اطلاع از هزینه هر دوره و نام اساتید با شماره های ذکر شده در آگهی تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورت سوال در مورد آموزشگاه های موسیقی به بخش مقالات آموزشی مراجعه کنید و یا در گفتگوی آنلاین سایت (آیکون شناور پایین سمت چپ)، بخش تماس با ما و همینطور بخش نظرات انتهای هر آگهی با ما ارتباط برقرار کنید.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *