یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین

مختصری از روش یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین

آموزش زبان انگلیسی یک ضرورت غیر قابل انکار است که باید هر چه زودتر آن را شروع کنید. تنوع بالا در روش‌های آموزشی، سرعت یادگیری مهارت‌های مختلف زبان دوم را افزایش می‌دهد. کتابخانه‌های آنلاین به‌عنوان یک مرجع معتبر طیف وسیعی از انواع آموزش‌های سطح‌بندی شده و تخصصی را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهند. بر همین اساس در این مطلب به روش‌های یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین می‌پردازیم.

قبل از خواندن ادامه مطلب جهت آشنایی بیشتر با روش های جدید آموزش زبان میتوانید از صفحه ” روشهای نوین آموزش زبان انگلیسی ” دیدن فرمایید.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین

روش‌های یادگیری زبان انگلیسی در یک کتابخانه آنلاین

آموزش زبان انگلیسی یک فرایند تخصصی و زمان‌بر است که باید با جدیت و وسواس خاصی دنبال شود. علاقه‌مندان به زبان دوم متناسب با سطح خود، روش‌های مختلفی را برای تقویت مهارت‌‌ها به کار می‌گیرند. شما می‌توانید برای آشنایی با انواع روش‌های آموزش انگلیسی، به صفحه یادگیری زبان در سایت ایران آموزشگاه مراجعه کنید. در این صفحه اطلاعات کاملی از چگونگی آماده‌سازی خود با استفاده از دیدن فیلم و سریال، انجام بازی‌های کامپیوتری، پادکست‌ها و … به دست می‌آورید.

کتابخانه‌های آنلاین یک مرجع بزرگ از انواع محتواهای متنی و ویدئویی هستند که متناسب با سطح علاقه‌‌مندان، از روش‌هایی کاربردی و تخصصی برای آموزش استفاده می‌کنند. آشنایی با روش‌های یادگیری زبان با استفاده از این مراجع، به چگونگی بهره‌‌مندی از آموزش‌های آن‌ها کمک می‌کند. در ادامه به روش‌هایی می‌پردازیم که بهترین کتابخانه‌های آنلاین از آن‌ها برای تقویت زبان علاقه‌مندان کمک می‌گیرند.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین ۱. پاورپوینت‌های طبقه‌بندی شده

یکی از روش‌های مهم برای یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین استفاده از مطالب آموزشی طبقه‌بندی شده در قالب پاورپوینت‌های بصری زیبا است. این مطالب متناسب با سطوح مختلف علاقه‌مندان تدوین شده‌اند و مهم‌ترین درسنامه‌ها را آموزش می‌دهند.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین۲.بازی‌های سرگرم‌کننده؛ روشی مناسب برای کودکان

استفاده از گیمینگ در روش آموزشی کودکان، یک روش تضمینی و تثبیت‌شده است. کتابخانه‌های آنلاین برای افزایش تاثیرگذاری فرایند آموزش، بازی‌هایی سرگرم‌کننده را برای تقویت دانش زبان انگلیسی طراحی می‌کنند. این بازی‌ها برای کودکان و بزرگسالان کاربرد دارند؛ اما با توجه به پردازش ذهنی متفاوت کودکان تاثیر آن‌ها برای کوکان بیشتر است.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین۳. معرفی فیلم و سریال

دیدن فیلم و سریال‌های جذاب همیشه از محبوب‌ترین روش‌های تقویت مهارت‌های زبان دوم بوده است. یکی از مزایای مهم یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین دسترسی به لیستی بلند از بهترین و کاربردی‌ترین فیلم و سریال‌های مناسب آموزش زبان است. این فیلم‌ها در سه سطح Elementary، Intermediate و Advanced در این سایت‌ها دسته‌بندی شده‌اند.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین ۴. محتواهای تصویری و ویدئویی

تاثیر تصاویر بر تثبیت مطالب زبان انگلیسی را نمی‌توان انکار کرد. یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین برای شما امکان آموزش گرامر، افزایش دایره واژگان، مطالعه استوری بوک‌ها و تقویت مهارت اسپیکینگ را به‌صورت تصویری و ویدئویی به وجود می‌آورد. این محتواهای تصویری با لهجه استاندارد و توسط بهترین مدرسان زبان بین‌المللی تولید شده‌اند.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین۵. مقالات و کتاب‌های آموزشی در قالب PDF

در یک کتابخانه آنلاین بیش از چندین هزار مقاله آموزشی و کتاب‌های کمک آموزشی در قالب ای‌بوک‌ها و با فرمت PDF قرار داده‌ شده‌اند. شما می‌توانید این محتواهای متنی را به‌راحتی بر روی گوشی‌های هوشمند، آی‌پدها، لپ‌تاپ و سیستم‌های کامپیوتری باز کنید و همیشه به آن‌ها دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر تنوع موضوعات پشتیبانی شده در این مقالات بسیار بالا است و برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آموزش گرامر مبتدی و تخصصی
  • آموزش تکنیک‌های لازم برای تقویت مهارت رایتینگ
  • ترفندهایی برای برنامه‌ریزی مناسب شروع آموزش زبان
  • روش‌های اصولی مطالعه زبان برای مهارت‌های چهارگانه
  • شناخت کامل آزمون آیلتس و ساختار آن‌ها
  • تکنیک‌هایی کاربردی برای افزایش دایره واژگان

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین۶. پادکست‌های صوتی

روش دیگر مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین، وجود تعداد زیادی پادکست‌های صوتی آموزشی است. این پادکست‌ها برای افراد شاغل و کسانی که فرصت چندانی برای مطالعه منابع متنی را ندارند، یک گزینه منحصربه‌فرد به‌شمار می‌رود. گوش‌دادن به این پادکست‌ها علاوه بر تقویت مهارت لیسنینگ، در تقویت مهارت درک مطلب نیز نقشی اساسی را بر عهده دارند.

سایت یادگیری زبان

بهترین سایت‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین

برای شروع یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین باید با سایت‌های مهم و کاربردی آشنا بود. با جست‌وجویی در اینترنت تعداد زیادی از این سایت‌ها پیدا می‌شوند؛ اما مراجعی که سطوح مختلف زبان را پشتیبانی کنند و تنوع بالایی در ارائه مطالب خود داشته باشند، زیاد نیستند.

بهترین سایت‌های کتابخانه آنلاین برای آموزش زبان انگلیسی عبارت‌اند از:

  • سایت BBC Learning English: مرجعی مناسب برای تقویت مهارت‌های شنیداری
  • سایت Babel: با یک امتحان تعیین سطح در اولین ورود شما به سایت، درس‌ها و مطالب مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد
  • سایتEnglish Central : دارای بیش از ۱۰ هزار ویدئو با موضوعات رسانه، سفر، تجارت، اجتماعی و موضوعات مناسب کودکان است که به افزایش درک مطلب و تقویت دایره واژگان شما کمک زیادی می‌کند
  • سایت IELTSpodcast: مقالات، تمرین‌های نوشتاری، گفتاری، شنیداری، خواندنی و پادکست‌هایی دارد که مبتنی بر آموزش آیلتس است. این سایت بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین برای شرکت در آزمون آیلتس به‌شمار می‌آید

یادگیری زبان با کمک کتابخانه آنلاین؛ مکملی برای کلاس‌های آموزشی

آموزش زبان انگلیسی به یک برنامه مدون و روش‌های یادگیری اصولی نیاز دارد. کتابخانه‌های آنلاین صرفا یک روش مکمل در کنار آموزش‌های اصولی و کاربردی هستند و جای دوره‌های آموزش زبان را نمی‌گیرند. شما باید زمانی از این روش استفاده کنید که آموزش‌هایی کاربردی و تخصصی را پشت سر گذاشته‌اید یا در حال گذراندن این آموزش‌ها در آموزشگاه‌های معتبر مکالمه زبان هستید.

پرسش و پاسخ

آیا می‌توان با یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتابخانه آنلاین برای آیلتس آماده شد؟

به برنامه‌ریزی‌های شما بستگی دارد؛ اما بهتر است برای نتیجه بهتر در دوره‌های آموزش آیلتس ثبت نام کنید.

در یک کتابخانه آنلاین زبان انگلیسی چه مطالبی وجود دارد؟

انواع مقالات و کتاب‌ها، پادکست‌های صوتی، ویدئوهای آموزشی، معرفی فیلم و سریال و بازی‌ها.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *