یادگیری آنلاین زبان انگلیسی

۳ اپلیکیشن برای یادگیری آنلاین زبان انگلیسی با ابزار تعاملی

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که فناوری بخش بزرگی از آن را تشکیل می‌دهد و نرم‌افزار‌هایی ساخته شده‌اند که انجام بسیاری از کارها را برای ما راحت کرده‌اند. یادگیری زبان انگلیسی نیز در این دوره دچار تحول شده و دیگر حضور در کلاس‌های زبان انگلیسی برای یادگیری آن ضروری نیست. اگر در حال خواندن این مطلب هستید، به احتمال زیاد نمی‌دانید کدام ابزار تعاملی آنلاین یا اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می‌تواند به شما کمک کند. در این صفحه از ایران آموزشگاه قصد داریم به بررسی یادگیری آنلاین زبان انگلیسی با ابزارهای تعاملی بپردازیم.

 وردآپ (Wordup)

یادگیری آنلاین زبان انگلیسی با ابزار تعاملی وردآپ (Wordup)

اپلیکیشن وردآپ یکی از بهترین نرم‌افزارها برای یادگیری واژگان انگلیسی است. این اپلیکیشن تمام لغات انگلیسی را بر اساس کاربرد رتبه‌بندی کرده است. پس می‌توانید مطمئن باشید که واژگان واقعا کاربردی را با این ابزار تعاملی یاد می‌گیرید.

اولین بار که وارد وردآپ می‌شوید، یک تست از شما گرفته می‌شود. سپس بر اساس این تست، واژگانی به شما نشان می‌دهد. در مرحله بعد، هدف روزانه‌تان را تعیین می‌کنید و بعد از آن، به شما کارت‌هایی نشان داده می‌شوند. وردآپ در کنار معنی هر واژه، آن را در فیلم، سریال، موسیقی، سخنان بزرگان و اخبار هم به شما نشان می‌دهد. به این شکل نه‌تنها معنی کلمه را یاد می‌گیرید، بلکه با کاربرد آن هم آشنا می‌شوید. یکی از بهترین روش‌ها این است که در یک کلاس زبان انگلیسی ثبت نام و از برنامه وردآپ به عنوان مکملی برای کلاس خود استفاده کنید. برای مشاهده بهترین مراکز و کلاس‌های زبان در تهران، می‌توانید به این صفحه از ایران آموزشگاه مراجعه کنید.

English Grammar – learn, practice & test

یادگیری آنلاین زبان انگلیسی با ابزار تعاملی English Grammar – learn, practice & test

ابتدا که وارد برنامه English Grammar – learn, practice & test می‌شوید، یک رابط کاربری ساده ولی جذاب می‌بینید. اما نکته جذاب‌تر، کامل بودن سطح گرامر زبان انگلیسی در این برنامه می‌باشد. در واقع می‌توان گفت تمامی گرامر زبان انگلیسی در این اپلیکیشن قرار گرفته است!

برنامه انگلیش گرامر از چهار بخش تشکیل شده است. بخش اول شامل گرامر زبان انگلیسی است. بخش دوم شامل آموزش زمان‌های زبان انگلیسی می‌باشد. در بخش سوم آزمون‌هایی می‌بینید که برای سنجش و تقویت گرامر انگلیسی شما طراحی شده‌اند. بخش چهارم نیز آموزش اشتباهات رایج در زبان انگلیسی است. می‌توانید با ثبت نام در یک کلاس آنلاین زبان انگلیس، از این برنامه هم برای تکمیل دانش زبان‌تان استفاده کنید. برای پیدا کردن کلاس زبان آنلاین مورد نظر خود، از این صفحه از ایران آموزشگاه دیدن کنید.

 ELSA Speak

یادگیری آنلاین زبان انگلیسی با ابزار تعاملی ELSA Speak

به جرات می‌توان گفت برنامه آموزش تلفظ زبان انگلیسی ELSA Speak، یکی از جامع‌ترین برنامه‌ها برای یادگیری تلفظ زبان انگلیسی است. پس از ورود به این اپلیکیشن، برای بهبود تجربه یادگیری، از شما چند سوال می‌پرسد. پس از پاسخ دادن به این سوالات و گذشتن از مرحله ثبت‌نام، وارد قسمت اصلی برنامه می‌شوید. قسمت اصلی از ۲۳ بخش مختلف تشکیل شده است و هرچه که برای یادگیری تلفظ زبان انگلیسی نیاز دارید، می‌توانید در این بخش‌ها پیدا کنید.

این اپلیکیشن طوری طراحی شده که با استفاده از آن نه‌تنها می‌توانید تلفظ زبان انگلیسی خود را بهبود دهید، بلکه می‌توانید سطح مهارت خود برای مکالمه را بالا ببرید. برنامه ELSA Speak یک بخش برای تعیین سطح نیز دارد. با کمک این بخش می‌توانید سطح تلفظ زبان انگلیسی‌تان را مشخص کنید. برنامه ELSA Speak می‌تواند به شما در کسب نمره مطلوب در آزمون‌های بین‌المللی کمک کند. برای دیدن لیست آزمون‌های بین‌المللی زبان به این صفحه از ایران آموزشگاه مراجعه کنید.

یادگیری آنلاین زبان انگلیسی با ابزارهای تعاملی سریع و آسان است

یادگیری آنلاین زبان انگلیسی با ابزارهای تعاملی، یکی از بهترین روش‌های تسلط روی این زبان بین‌المللی است. برنامه‌ریزی در این زمینه اهمیت بسیار زیادی دارد. برای مثال، به خود قول بدهید که هر روز حداقل نیم‌ساعت زبان انگلیسی بخوانید. سپس خودتان را به تدریج بیشتر درگیر زبان‌آموزی کنید.

سایت ایران آموزشگاه لیستی از برترین دوره‌های زبان انگلیسی را برای علاقه‌مندان به یادگیری این زبان تهیه کرده است. ما در ایران آموزشگاه معتبرترین کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی تهران را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بر حسب معیارهایی که دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

پرسش و پاسخ

آیا ابزارهای تعاملی برای یادگیری آنلاین زبان انگلیسی برای هر دو نسخه اندروید و iOS موجود هستند؟

بله، این ابزارهای تعاملی در هر دو نسخه اندروید و iOS قابل استفاده هستند.

ابزارهای تعاملی برای یادگیری چه سطحی از زبان انگلیسی مناسب هستند؟

ابزارهای گفته شده بسیار جامع هستند و برای یادگیری زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته مناسب می‌باشند.

آیا می‌توان از ابزارهای تعاملی برای تقویت هر چهار مهارت زبان انگلیسی استفاده کرد؟

بله، این ابزارها طوری طراحی شده‌اند تا به زبان‌آموزان برای یادگیری هر چهار مهارت در سطوح مختلف کمک کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *