موسسه فرهنگی و هنری نوای آفتاب مهر

موسسه فرهنگی و هنری نوای آفتاب مهر


موسسه فرهنگی و هنری نوای آفتاب مهر

موسسه فرهنگی و هنری نوای آفتاب مهر با کادری مجرب و تحصیلکرده کارنامه ای درخشان در زمینه آهنگسازی، تنظیم، ضبط و آموزش موسیقی در شهر تهران داشته اند. مجموعه مدیریتی در کنار موسسه فرهنگی آفتاب مهر اقدام به تاسیس آموزشگاه موسیقی نغمه مهر نیز نموده اند که هر دو در موازات هم در حال فعالیت هستند. این دو مرکز بصورت مکمل، بستری تخصصی و پیشرفته در امر آموزش و تولید موسیقی برای هنرمندان جوان فراهم آورده اند.

مرکز آموزش موسیقی نغمه مهر با حضور مدرسین تراز اول و مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در برخی موارد مدرسین منحصر به فرد، این امکان را به هنرجویان و علاقمندان به موسیقی می دهد تا در ژانرهای مختلف موسیقی و در زمینه آواز و نوازندگی و آهنگسازی، آموزشی خاص را تجربه کنند.

موسسه فرهنگی و هنری نوای آفتاب مهر، با برخورداری از استودیویی استاندارد و کاملا پیشرفته و کادری باتجربه، فضای ارزشمندی برای فعالیت های گوناگون در زمینه آهنگسازی، تنظیم و ضبط موسیقی و اخذ مجوز پخش ارائه می دهد.

هنرجویان گرانقدر مرکز آموزش نغمه مهر در ضمن آموزش و شکوفایی در محیطی امن و هنری به صلاحدید استادان خود می توانند از امکانات و خدمات موسسه نوای آفتاب مهر با شرایط بسیار مناسب نیز بهره مند شوند.

کادر هنری موسسه فرهنگی و هنری نوای آفتاب مهر

  • آهنگسازی و تنظیم: امین سالمی
  • تنظیم و میکس و مسترینگ : بهنام شهرکی
  • ترانه سرایان: مهدی ایوبی – سینا فلاح زاده و همچنین همکاری با کارگاه ترانه مهدی ایوبی

اطلاعات تماس آموزشگاه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *