موسسه فرهنگی هنری هما بصیری - بهترین آموزشگاه موسیقی در شیراز

موسسه فرهنگی هنری هما بصیری


موسسه فرهنگی هنری هما بصیری

موسسه فرهنگی هنری هما بصیری در شیراز واقع شده و یک آموزشگاه فرهنگی و هنری می‌باشد که شامل آموزشگاه های موسیقی، آموزشگاه نقاشی و آموزشگاه کامپیوتر با مدیریت خانم هما تاج بصیری می‌باشد که در سال ۱۳۸۲ با هدف ارائه برترین و استانداردترین سیستم های آموزش موسیقی روز دنیا، فعالیت خود را آغاز نموده است.
موسسه فرهنگی هنری هما بصیری بهترین آموزشگاه موسیقی در شیراز یکی از بهترین آموزشگاه های موسیقی و آموزشگاه نقاشی در شیراز می‌باشد که بهترین امکانات آموزشی درجه یک را با جدیدترین متدهای آموزشی به هنرجویان آموزش می‌دهد.

خدمات آموزشی آموزشگاه هما بصیری

  • آموزشگاه موسیقی بصیری در شیراز

پر از رازهای یادگیری با بیش از ۱۵ سال سابقه در تدریس مویسقی زیر نظر اساتید فن، بهترین انتخاب برای یادگیری موسیقی ناب است.

  • آموزشگاه نقاشی بصیری در شیراز

 ۱۸ سال سابقه در تدریس نقاشی زیر نظر اساتید فن، کلاس های آموزش طراحی، کلاس های آموزش نقاشی بصورت گام به گام است.

  • کلاس های آموزشی در آموزشگاه کامپیوتر بصیری

 آموزش پروژه محور دوره های کاربردی و تخصصی ویژه بازار کــار همراه با ارائه فیلم تصویری ضبط شده هر جلسه و مدرک رسمی از ACS امریکا و ICS کانادا و دانشگاه آزاد و سازمان مدیریت ریاست جمهوری و سازمان فنی حرفه ای.

ارتباط با ما

  • دفتر مرکزی موسسه هنری هما بصیری: شیراز، خیابان عفیف آباد، بعد از بیمارستان دکتر میر، بین کوچه ۳ و ۵، ساختمان ١٠١
  • مدیریت آموزشگاه بصیری: هما تاج بصیری
  • تلفن تماس: ۰۷۱۳۶۲۷۸۱۷۷

برای کسب اطلاعات دقیق از دوره ها و ساعت آموزشی بهترین آموزشگاه موسیقی، نقاشی و کامپیوتر و نیز اطلاع از هزینه هر دوره و نام اساتید با شماره های ذکر شده در آگهی تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورت سوال در مورد آموزشگاه های موسیقی، نقاشی و کامپیوتر به بخش مقالات آموزشی مراجعه کنید و یا در گفتگوی آنلاین سایت (آیکون شناور پایین سمت چپ)، بخش تماس با ما و همینطور بخش نظرات انتهای هر آگهی با ما ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *