درباره موسسه زبان سفیر گفتمان

موسسه زبان سفیر گفتمان نخستین ارائه دهنده‌ی سیستم آموزش ترکیبی حضوری  و آنلاین  و خودآموز، با بیش از ۲۰ سال سابقه آموزشی در آموزش زبان انگلیسی است.

این موسسه با یک سیستم آموزشی یکپارچه و از پیش تعیین شده با بیش از ۱۰۰ شعبه در تهران و مراکز استانهای کشور دارای سابقه ای درخشان در صنعت آموزش زبان کشور است.

خدمات آکادمی زبان سفیر گفتمان:

در موسسه سفیرگفتمان دوره های زبان انگلیسی براساس طبقه بندی زیر و به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شوند.

  • دوره های آموزشی کودکان
  • دوره های آموزشی نوجوانان
  • دوره آموزشی بزرگسالان
  • دوره های آموزش زبان فرانسه
  • دوره های آموزشی آیلتس (IELTS)
  • دوره های مترجمی کاربردی
  • دوره های انگلیسی تجاری ( ESP)
  • دوره های هنرهای نمایشی

گواهینامه ها و اعتبارات آموزشگاه سفیر گفتمان

مجموعه موسسه زبان سفیر گفتمان موفق به اخذ ۵ گواهی نامه استاندارد جهانی ایزو ۹۰۰۱ در مدیریت کیفیت، ایزو ۱۰۰۰۲ در مدیریت شکایات مشتریان و ایزو ۱۰۰۱۵ در مدیریت و آموزش، ایزو ۲۹۹۹۱ در سیستم مدیریت یادگیری زبان و ایزو ۲۹۹۹۰ استاندارد سیستم کیفیت مراکز آموزشی، همچنین کسب نمایندگی تربیت مدرسین بین المللی زبان از دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج شده است.

سیستم آموزشی زبان موسسه زبان سفیر گفتمان

سیستم آموزش زبان در آکادمی زبان سفیر گفتمان بر پایه جدید ترین یافته های متخصصان آموزش زبان بوده و همواره تلاش بر این بوده که زبان آموز در فضای کاملاً دوستانه و بدون نگرانی و با اعتماد به نفس ضمن استفاده از CD ها و فیلم های زبان اصلی و شرکت در کارگاه های مکالمه به آموزش زبان انگلیسی بپردازد. هر چند قسمت عمده آموزش در کلاس اتفاق می افتد، انجام تکالیف Workbook و سایر فعالیت های شنیداری با استفاده از CD های آموزشی در منزل اجتناب ناپذیر است .
آزمون های میان ترم و پایان ترم آکادمی زبان سفیر گفتمان توسط کارشناسان Testing تهیه شده و همواره مورد بازبینی و ویرایش قرار می گیرند. ترکیب این آزمون ها به صورتی است که آموخته های زبان آموز را مورد ارزیابی دقیق قرار داده و نمره واقعی از این آموخته ها در اختیار اساتید قرار می دهند.

به منظور دسترسی و رفاه حال زبان آموزان کلیه کلاسهای آموزشی براساس الگوهای مختلف کلاسی در نظر گرفته شده است که این الگوها شامل کلاس های ترمیک (۳ روز در هفته)، فشرده(۳ روز در هفته )، فوق فشرده ، دو روز در هفته و یک روز در هفته هستند.

کتاب مورد تدریس در دوره بزرگسالان، کتاب Touchstone در چهار سطح است که توسط انتشارات کمبریج به چاپ رسیده است .با تحقیقات فراوانی که در بخش زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج انجام شده، Touchstone به گونه ای طراحی شده که زبان آموزان را در معرض زبان و مکالمات واقعی و روزمره قرارمی‌دهد و توانایی ایجاد مکالمات متنوع را همراه با اعتماد به نفس در اختیارشان می گذارد.

اساتید موسسه زبان سفیر گفتمان

اساتید، کتب آموزشی، روش های آموزش زبان و آزمون ها چهار عنصر تشکیل دهنده یک سیستم آموزشی موفق در یک موسسه زبان را تشکیل می دهند.
اساتید آموزشگاه زبان سفیر پس از گذراندن آزمون ها و دوره های موسسه همه این افراد دارای مدرک دانشگاهی لیسانس، فوق لیسانس و یا دکترا هستند و کلیه کلاسهای آنلاین و حضوری به صورت منظم و هر ترم مورد پایش و ارزیابی قرار می گیرند.

اطلاعات تماس آموزشگاه

  • نوع مجوز: با مجوز رسمی
  • تلفن تماس: ۰۲۱۸۴۳۴۶
  • آدرس آموزشگاه: تهران، خیابان دکتر شریعتی، خیابان یزدانیان، پلاک ۱۴ کدپستی : ۱۹۱۳۹۴۳۶۵۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *