موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان

معرفی موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان

(دپارتمان حقوقی دادستان)

موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان یا “دادسیما” یکی از بهترین موسسات و آموزشگاه های حقوقی آزمون وکالت، قضاون و سر دفتری میباشد که دارای سه شعبه در مشهد بنام “موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان” و تهران بنام “موسسه آموزش عالی آزاد فرهنگ تفاهم” و شعبه دیگری هم در اصفهان میباشد.

آموزشگاه اندیشه سازان با دارا بودن اساتید برجسته حقوق چون:

استاد آیین دادرسی کیفری به شیوه شبکه ای دکتر شاهچراغ، استاد ممتاز اصول فقه دکتر مروارید، استاد حقوق جزا به شیوه مفهومی و رمز نگاری دکتر مجید قاضی زاده ، استاد حقوق مدنی به شیوه مفهومی و بنیادی دکتر یاسر سهرابی، استاد حقوق تجارت به شیوه مفهومی استاد احمد حیدری و… مشغول به فعالیت در زمینه تدریس و آموزش جامعه حقوقی برای شرکت در آزمون وکالت، قضاوت و سردفتری با روشهای نوین و مفهومی میباشد.

برخی خدمات موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان

دوره پیشرفته

این دوره برای افرادی تعریف شده است که دارای سطح علمی بالایی بوده و تجربه آزمون وکالت را نیز دارا هستند. در این دوره های کلاسی مطالب کلیدی و نکات مهم به صورت فشرده و کارگاهی مطرح شده و با مدیریت اساتید صاحب سبک برگزار می گردد.

دوره ویژه

آنچه سبب تمایز داوطلبین مختلف در رشته حقوق می‌گردد آشنایی آنها با سبک های جدید مطالعه و یادگیری‌ست. کلاسهای دوره ویژه توسط اساتید صاحب سبک اداره می‌گردد که هر کدام صاحب سبک ویژه‌ای در تدریس عناوین حقوقی می‌باشند.

دوره مجد

در دوره کلاسی مجد مطالب مقدماتی تر تدریس شده و تلاش می‌گردد با برطرف سازی ضعف‌ها و اشکالات علمی پایه‌ای، داوطلبان برای حضور در کلاس های اساتید صاحب سبک آماده گردند.

کارگاه های علمی تخصصی

کارگاههای علمی تخصصی از منضمات آزمون های مفهوی مهارتی محسوب شده و در آن اساتید صاحب سبک قوانین خاص مهم، آراء وحدت رویه جدیدتر و مباحث سوال خیزتر را تدریس می‌کنند. برخی از کارگاههای تخصصی: کارگاه ارث، کارگاه صدور چک، دیوان عدالت اداری و ….

دوره امهات و جمع بندی

دوره جمع بندی، مرور و تثبیت آموخته هاست که باعث افزایش عمق یادگیری و تسلط نهایی می گردد. دوره امهات در دو ماه پایانی منتهی به زمان برگزاری آزمون وکالت، برگزار گشته و در طی آن نکات مهم و کلیدی توسط اساتید صاحب سبک ایران طبقه بندی می شود.

دوره کلاسی ویژه آزمون مشاوران حقوقی

سـرفصل هــای متفـاوت آزمـــون مشاوران، نیاز به آموزش متفاوت دارد. اساتید صاحب سبک ایران در طی این دوره با تدریس نکات کلیدی و با اهمیت، داوطلبان را برای موفقیت در این آزمون آماده می سازند.

آدرس شعبات مختلف موسسه اندیشه سازان:

مشهد: بلوار فردوسی – حاشیه میدان استقلال – پلاک ۳۷۵ (موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان)
تهران: میدان توحید – ابتدای نصرت شرقی – روبروی دانشکده پرستاری – پلاک ۲۳۰ (موسسه آموزش عالی آزاد فرهنگ تفاهم)
اصفهان: اصفهان – میدان ازادی – بلوار دانشگاه – کوچه شماره ۵ شهید موذن صفایی – جنب مجتمع آموزشی بورس

بزودی در نکا شعبه دیگری راه اندازی میشود.

تلفن تماس:

(۶خط) ۷۲ ۵۰۰ ۳۶۰ – ۰۵۱ (مشهد)

۶۶۵۶۵۵۱۱ – ۰۲۱ (تهران)

۳۶۲۸۸۹۷۳ – ۰۳۱ (اصفهان)

سامانه پیامک: ۳۲ ۳۰۰۰

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *