آیلتس 7 به بالا

مراکز آیلتس برای آیلتس ۷ به بالا

Comparison of the best IELTS class to target IELTS 7 and above

آزمون آیلتس (IELTS) یکی از سرنوشت‌سازترین آزمون‌ها برای مهاجرت بوده و متقاضیان باید نمره قابل قبول را کسب کنند. کسب آیلتس ۷ از جمله شرایط بسیاری از کشورها و دانشگاه‌های خارجی است. داوطلبان باید پیش از آزمون، برای اخذ آیلتس ۷ به بالا، آمادگی‌های لازم کسب کنند.

متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس IELTS میتوانند برای آمادگی آزمون آیلتس با شرکت در بهترین کلاس آیلتس، به نمره دلخواه خود برسند. کلاس‌های زیادی برای آیلتس وجود دارد، اما آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، ویژگی این کلاس‌ها و تأثیر آن در موفقیت آزمون است. در ادامه به بررسی کلاس‌های آیلتس برای کسب نمره ۷ به بالا می‌پردازیم.

مطلب مرتبط: آیلتس چیست؟

آیلتس نمره 7 به بالا

هدف از دریافت آیلتس نمره ۷ به بالا چیست؟

What is the purpose of getting IELTS score 7 or above?

نمرات آیلتس برای گرفتن ویزا در کشورهایی انگلیسی‌زبان چون آمریکا، استرالیا، کانادا، بریتانیا و بسیاری دیگر مورد نیاز است. نمره آیلتس، مهارت‌های زبانی را برای کار و زندگی مستقل در کشورهای انگلیسی نشان می‌دهد. در واقع این نمره مشخص می‌کند که داوطلب چقدر صحبت‌کردن، گوش‌دادن، نوشتن و خواندن به انگلیسی را متوجه می‌شود.

دامنه نمرات این آزمون بین ۱ تا ۹ است. افرادی که نمره ۹ را در این آزمون کسب می‌کنند، سطح بسیار بالایی داشته و به‌عنوان متخصصین این زبان شناخته می‌شوند. اما برای مهاجرت و اخذ ویزا لازم نیست که داوطلبان نمره ۹ را دریافت کنند، زیرا این سطح، جزو شرایط کار و زندگی در کشورهای انگلیسی‌زبان نیست.

در واقع سطح ۹ تنها توسط افراد معدودی کسب می‌شود. هدف بیشتر داوطلبانی که در این آزمون شرکت می‌کنند، کسب نمره ۷ است. در سراسر جهان، دانشگاه‌ها، دولت‌ها، کسب‌وکارها، به دنبال افرادی هستند که آیلتس ۷ را گرفته باشند؛ بنابراین اگر نمره ۷ به بالا را کسب کنید، به‌عنوان یک داوطلب خوب شناخته خواهید شد.

 

ویژگی‌های مؤسسه آموزش آیلتس

ویژگی‌های مؤسسه آموزش آیلتس

داوطلبان آزمون آیلتس باید در بخش‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن، مهارت لازم را داشته باشند. یک مؤسسه آموزشی خوب می‌تواند در تقویت این مهارت‌ها نقش مؤثری داشته باشد.

مؤسسات آموزشی زیادی وجود دارد که از لحاظ کیفیت آموزش با یکدیگر متفاوت هستند؛ بنابراین لازم است تا یک آموزش خوب که ویژگی‌های لازم را داشته باشد، انتخاب شود. از جمله ویژگی‌های مؤسسه مناسب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برخورداری از اساتید مجرب آیلتس
  • تنوع در خدمات آیلتس مبتدی تا پیشرفته
  • وجود مشاوره پشتیبانی در هر سطح از یادگیری
  • ارائه خدمات آنلاین
  • هزینه مقرون‌به‌صرفه
  • بهره‌گیری از متدهای روز در آموزش

اساتید مجرب و دستیابی به آیلتس ۷

وجود اساتیدی که از تجربه و دانش بالایی در آیلتس برخوردار باشند، می‌تواند در کنار دیگر عوامل، موفقیت داوطلبان را تضمین کند. نکته قابل توجهی که در این خصوص وجود دارد، توانایی اساتید در انتقال مفاهیم آموزشی است. یعنی علاوه بر اینکه مدرس زبان باید دانش کافی در زمینه زبان داشته باشد، بتواند مفاهیم را به‌خوبی منتقل کند.

مدرسان باتجربه به داوطلبان کمک می‌کنند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناخته و آنها را بهبود و تقویت کنند. بررسی رزومه اساتید به انتخاب بهتر آنها و دستیابی به آیلتس ۷ کمک خواهد کرد.

مقایسه چند تا از کلاس آیلتس معتبر

مقایسه چند تا از کلاس آیلتس معتبر

Comparison of several valid IELTS classes

کلاس‌های آموزشی معتبر IELTS ، یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری بیشتر زبان انگلیسی و آمادگی در امتحان آیلتس است. در این آموزشگاه‌ها انواع تکنیک‌ها برای موفقیت در آزمون ارائه می‌شود. داوطلبان می‌توانند به‌صورت خصوصی یا نیمه‌خصوصی و حضوری یا آنلاین در این کلاس‌ها شرکت کنند.

آنها با شرکت در دوره‌هایی که توسط آموزشگاه‌های معتبر برگزار می‌شود و همچنین استفاده از سایر امکانات آن، نحوه دستیابی به نمره ۷ به بالا را فرامی‌گیرند. انواع آموزشگاه‌ها معتبر در شهر تهران وجود دارد که خدمات مختلفی برای آزمون آیلتس را ارائه می‌دهند. در ادامه به بررسی بهترین مؤسسه‌های آیلتس در تهران، می‌پردازیم.

البته برای مشاهده کامل مشخصات این مراکز میتوانید وارد صفحه ویژه آیلتس شوید: لیست ۱۰ کلاس آیلتس تهران

نام  آموزشگاه شماره تماس
۱ آموزشگاه زبان ایران اروپا ۰۲۱۴۹۱۰۹۰۰۰
۲ آکادمی زبان اکسیر ۰۲۱۲۲۲۵۴۲۱۴

۰۲۱۲۶۷۰۹۹۱۷

۳ آموزشگاه زبان اسپیکان ۰۲۱۸۸۰۱۷۰۳۹
۴ مرکز آموزش عالی زبان بیان برتر ۰۲۱۲۴۵۷۶
۵ مؤسسه زبان نصیر ۳۶۱۷۷
۶ آموزشگاه پردیسان ۰۲۱۴۵۱۷۴
۷ آموزشگاه زبان ایران آکسفورد IELTS ۸۸۸۹۱۶۶۹
۸ آموزشگاه زبان گات ۰۲۱۴۴۱۵۴۹۵۰
۹ مؤسسه ایران کانادا ۰۲۱۸۸۵۵۸۸۱۲
۱۰ مؤسسه زبان گاما ۰۷۱۳۶۴۷۵۲۹۲

 

بهترین کتاب‌ها برای کسب نمره ۷ در آیلتس

The best books to score 7 in IELTS

کتاب‌ها می‌توانند تأثیر بسزایی در موفقیت آزمون آیلتس داشته باشند. در کلاس‌های معتبر آیلتس از کتاب‌های آموزشی مهمی استفاده می‌شود. مؤسسات کتاب‌های متنوعی را پیشنهاد می‌دهند.

هر یک از این کتاب‌ها به افزایش هر یک از مهارت‌های زبان کمک می‌کند. در زیر برخی از مهم‌ترین کتاب‌هایی برای یادگیری زبان و تقویت مهارت‌های زبانی برای کسب نمره ۷ در آیلتس کمک می‌کند، بیان شده است.

  • The Official Cambridge Guide To IELTS
  • Simone Braverman’s Target Band 7
  • The Barron’s IELTS Superpack
  • Cambridge IELTS 15 Academic Student’s Book
  • IELTS Trainer
  • The Road To IELTS
  • IELTS Advantage
  • Check Your English Vocabulary For IELTS
  • Focus On IELTS Foundation: Foundation Coursebook

چرا باید مراکز آیلتس را انتخاب کنیم؟

مراکز آیلتس کلاس‌های آموزشی برای یادگیری بیشتر داوطلبان برگزار می‌کنند. کسب نمره بالا در آزمون آیلتس بسیار مهم است و هر چه نمره شما بیشتر باشد می‌توانید از دانشگاه‌ها و شرکت‌هایی با سطح بالاتر پذیرش بگیرید. علاوه بر این جهت آمادگی برای شرکت در آزمون آیلتس وقت زیادی نخواهید داشت؛ بنابراین انتخاب مرکز آیلتس در این شرایط می‌تواند انتخاب درست و به‌جایی باشد. آموزش آیلتس در مراکز مزایای متعددی دارد که در زیر بیان کردهایم.

  • برنامه زمان‌بندی شده برای آموزش
  • تعیین سطح زبان‌آموزان
  • برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس
  • برگزاری کلاس آنلاین و حضوری

هزینه کلاس آیلتس در آموزشگاه آیلتس چقدر است؟

هزینه کلاس آیلتس در آموزشگاه آیلتس به عوامل زیادی بستگی دارد. شهریه دوره آیلتس بر اساس تعداد شرکت‌کنندگان، تجربه اساتید، نوع دوره، اعتبار آموزشگاه و مدت‌زمان دوره تعیین می‌شود. در زیر هر یک از این عواملی که در هزینه دوره آیلتس تأثیرگذار هستند گفته شده است.

  • تعداد شرکت‌کنندگان
  • تجربه اساتید
  • نوع دوره
  • اعتبار آموزشگاه
  • مدت زمان دوره

پرسش و پاسخ

هدف از دریافت آیلتس نمره ۷ به بالا چیست؟

در سراسر جهان، دانشگاه‌ها، دولت‌ها، کسب‌وکارها، به دنبال افرادی هستند که آیلتس ۷ را گرفته باشند.

این مراکز آیلتس آموزشگاهی هستند یا خصوصی؟

مراکز معرفی شده آموزشگاهی هستند اما صفحه مربوط به اساتید اموزش خصوصی آیلتس هم معرفی شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *