مدل مو رپ پسرانه

فرهنگ هیپ هاپ در زمینه ایجاد استایل با چند عکس مدل مو رپ پسرانه و گنگ

از زمان تولد فرهنگ هیپ هاپ در کشور آمریکا در اواخر دهه ۷۰ میلادی، مدل موها بخش مهمی از این خرده فرهنگ را تشکیل داده‌اند. از مدل موهای نمادین دهه ۸۰ میلادی تا مدل موهای خاص خوانندگان موسیقی رپ و هیپ هاپ آمریکا در دهه ۹۰ میلادی، همگی نشان از این دارند که این مدل موها در طول سال‌ها تغییرات بسیاری را تجربه کرده‌اند. در صورتی که می‌خواهید قدرت و اعتماد به نفس را به استایل خود تزریق کنید، پیشنهاد ما مدل موی رپ است. در این صفحه از وب سایت ایران آموزشگاه قصد داریم چند عکس مدل مو رپ پسرانه و مدل مو پسرانه گنگ را با هم مرور کنیم.

چند عکس از مدل مو رپ پسرانه و مدل مو پسرانه گنگ

چرا باید از عکس مدل رپ پسرانه و مدل مو پسرانه گنگ الهام بگیریم؟ به طور کلی مدل مو تاثیر فراوانی بر روی ظاهر و صورت دارد و حتی می‌توان اینطور گفت که مدل موها و چگونگی شانه کردن آن‌ها در واقع بخشی از شخصیت ما را به نمایش می‌گذارد. شما باید بر اساس فرم صورت و خط مو پیشانی خود بررسی کنید که مدل مو با استایل صورت شما هماهنگی دارد.

از متداول‌ترین مدل موهای رپ پسرانه گنگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدل مو Braids & Cornrows
  • استایل Dreadlocks
  • مدل موی High top Fades
  • استایل Buzz Cuts with Designs
  • مدل مو Afro’s

در سال‌های ابتدایی ورود فرهنگ هیپ هاپ و رپ به سراسر دنیا، بسیاری از هنرمندان این سبک از مدل موهایی کم رنگ استفاده می‌کردند که در آن زمان بسیار محبوب بود. این مدل موها توسط هنرمندانی مانند Grandmaster Flash، Kurtis Blow و Run DMC رایج شد. این دسته از مدل‌ها غالب با استفاده از ترکیبی از گریس و اسپری مو حالت می‌گرفتند و به طور معمول با یک جفت عینک با قاب ضخیم ست می‌شدند.

مدل مو رپ پسرانه

مدل مو رپ پسرانه

۱. عکس مدل مو رپ پسرانه و گنگ Braids & Cornrows

بسیاری از هنرمندان رپ موسیقی در جهان به ویژه هنرمندان سیاه پوست ترجیح می‌دهند تا موهای خود را ببافند که این مدل توسط نسل‌های مختلفی از هنرمندان این سلبک مورد استفاده قرار گرفته است. مدل مو رپ پسرانه و مدل پسرانه گنگ Braids & Cornrows را شما می‌توانید در عکس هنرمندانی مانند Ludacris، Snoop Dog و Bow Wow مشاهده کنید. هم اکنون نیز هنرمندانی مانند Asap Rocky و Travis Scott از این مدل مو استفاده می‌کنند.

مدل مو دردلاک

مدل مو دردلاک

۲. استایل Dreadlocks

توصیه می‌کنیم که عکس مدل رپ پسرانه و مدل مو پسرانه گنگ درد لاک را به دقت مشاهده کنید. Dreadlock یکی دیگر از مدل موهای محبوب مردانه است که با هیپ هاپ مرتبط است. این سبک توسط هنرمندانی مانند جی کول، فیوچر، لیل وین و اسنوپ داگ رایج شد. دردلاک‌ها اغلب با استفاده از ترکیبی از ژل مو، موم زنبور عسل و روغن‌های طبیعی مدل‌دهی می‌شدند و در بسیاری از موارد با استفاده باندانا یا روکش سر همراه بودند. خوب است بدانید که این سبک هنوز هم امروزه محبوب است و هنرمندان هیپ هاپ مدرن از این ظاهر استفاده می‌کنند.

High top Fades مدل مو

High top Fades مدل مو

۳. عکس مدل مو رپ پسرانه و مدل مو پسرانه گنگ High top Fades

تا پیش از معرفی مدل موی High top Fades به دنیا، جوانان آمریکایی با تبار آفریقایی در دهه ۸۰ میلادی با تاثیرپذیری از هنرمندانی مانند لیونل ریچی و مایکل جکسون موهای خود را فر دار می‌کردند. اما با گذشت زمان استایلی موسوم به High top Fades معرفی شد و بسیاری از سلبریتی‌ها مانند ویل اسمیت، Kid n Play و Big Daddy Kane از آن استفاده کردند.

مدل مو رپ پسرانه و گنگ Buzz Cuts with Designs

۴. مدل مو رپ پسرانه و گنگ Buzz Cuts with Designs

مدل موی Buzz Cuts with Designs همواره یکی از پرطرفدارترین مدل موها برای مردان بوده است. این مدل مو ابتدا در ارتش استفاده می‌شد اما به تدریج در فرهنگ خیابانی هیپ هاپ نفوذ کرد. این مدل موها از طرفین حالتی Fade و تراشیده دارد و هنرمندان هیپ هاپی مانند Nas معمولا از آن استفاده می‌کنند.

مدل مو آفروز

۵. مدل مو Afro’s

در طول دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی در کشور آمریکا مدل مو افرو به یک نماد سیاسی علیه خشونتی که ضد سیاه‌پوستان جریان داشت، تبدیل شده بود. فارغ از مسائل سیاسی، این مدل موی جذاب و برجسته توسط بسیاری از هنرمندان هیپ هاپ مانند  اسنوپ داگ و Ice Cube استفاده شده است.

ترند ترین مدل موهای پسرانه را از بهترین مراکز کوتاهی مو بخواهید چرا که این مراکز با شرکت در دوره های مختلف همواره سعی در به روز ماندن خود دارند.

مدل مو رپ پسرانه

حضور در برترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه با خدمات ایران آموزشگاه

همانطور که جریان موسیقی هیپ هاپ و رپ در طول سال‌ها تکامل پیدا کرده است، مدل موهای مرتبط با آن نیز تغییر کرده است. مدل موهای هیپ هاپ از مدل‌های رنگ پریده کلاسیک و تاپ‌های تخت گرفته تا مدل موی دریدلاک و بافته شده، به ظاهری خاص برای بسیاری از هنرمندان این ژانر تبدیل شده‌اند. مجموعه ایران آموزشگاه بانک جامع اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور است. شما با مراجعه به صفحه دوره‌های مراقبت و زیبایی در وب سایت ما می‌توانید با برترین دوره‌های پیرایشگری مردانه، گریم داماد، کراتینه موی آقایان و همینطور متعادل‌سازی چهره برای کسب مهارت‌های لازم آشنا شوید.

سوالات متداول

کدام هنرمندان از مدل موی Dreadlocks استفاده کرده‌اند؟

از جمله این هنرمندان می‌توان به مانند جی کول، فیوچر، لیل وین و اسنوپ داگ اشاره کرد.

آیا مدل موهای قدیمی هیپ هاپ هنوز هم توسط هنرمندان امروزی استفاده می‌شود؟

بله هنرمندانی مانند Niki minaj و Ice Cube در مواردی از مدل موهای رپ و گنگ استفاده کرده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *