آموزشگاه حقوقی

_

بهترین آموزشگاه آزمون های حقوقی کجاست؟

_

آموزشگاه های علمی و حقوقی یکی از تخصصی‌ترین مراکز علمی کشور محسوب میشوند. بطور معمول این مراکز زیر نظر وزارت علوم و آموزش عالی کشور قرار دارند و مجوز فعالیت خود را نیز از این مراکز دریافت مینمایند. یکی از تخصصی ترین مراکز، کلاس های حقوقی است که برگزار کننده کلاس های وکالت، کلاس های قضاوت، کلاس های سردفتری و کلاس های کارشناسی ارشد و دکتری است.

اگر بدنبال یافتن بهترین آموزشگاه حقوقی برای آمادگی در آزمون های تخصصی وکالت، آزمون قضاوت، آزمون وکالت مشاوران قوه قضائیه، آزمون سردفتری، آزمون دفتر ازدواج و طلاق، آزمون کارشناسی ارشد حقوق و آزمون دکتری حقوق هستند ما را در این مطلب همراهی نمایید تا بهترین انتخاب مرکز آموزشی را برای آماده سازی آزمون های تخصصی حقوقی به شما معرفی نماییم.

همچنین برای ارتقای سطح کیفی و روش های مطالعه، توجه شما را به مطالعه مطلب مفیدی که قبلا تحت عنوان “بهترین شیوه مطالعه برای آزمون وکالت” منتشر نموده ایم جلب مینماییم.

 

فهرست عناوین این مطلب

 

بهترین موسسه حقوقی آزمون وکالت در تهران کجاست؟

بهترین موسسه حقوقی آزمون وکالت در تهران و ایران کجاست؟ این سوال بسیار از فارغ التحصیلان حقوق و شرکت کنندگان در آزمون های کارآموزی وکالت، قضاوت، سردفتری و کنکور تحصیلات عالی کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد و دانشجویان و متقاضیان شرکت در آزمون های حقوقی همواره بدنبال پیدا کردن یک موسسه درجه یک برای آموزش با متدهای و اساتید برترهستند تا ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه، آموزش مطالب هم بصورت اصولی و دقیق فرا گیرند.

ما در این مطلب چند موسسه و آموزشگاه برتر حقوقی که در رشته حقوقی بصورت تخصصی در حال فعالیت هستند را معرفی میکنیم تا شما با بهترین موسسات حقوقی در سطح کشور آشنا شوید.

دقت داشته باشد که ما معیار انتخاب این موسسات حقوقی نظر سنجی دانش آموزان، سطح کیفیت آموزشی، دوره های ارائه شده برای آموزش (ترمیک – فشرده – خصوصی و ..)، کیفیت تجهیزات آموزشگاه، هزینه آموزش دوره ها و … قرارداده شده است. ممکن است این آموزشگاه ها دارای شعبات متعددی در شهرهای مختلف باشند و در این بین ممکن است که بعضی شعب سطح کیفی آموزشی متفاوت تر از باقی شعبه ها داشته باشند، پس در انتخاب شعبات هم دقت لازم را داشته باشید.

بهترین-موسسات-حقوقی-کشور

معرفی آموزشگاه های زیر بر اساس تجربه و تحقیق مستقیم ایران آموزشگاه صورت گرفته و کیفیت آموزش در موسسات ذکر شده درجه یک میباشد.

_

معرفی بهترین کلاس های حقوقی و وکالت، قضاوت

آموزشگاه وکالت، قضاوت، سردفتری، ازدواج و طلاق، وکالت مشاوران قوه قضائیه

_

موسسه طرح نوین اندیشه

موسسه طرح نوین اندیشه

_

موسسه طرح نوین اندیشه نیز جزو برترین آموزشگاه‌ها در حوزه تدریس تخصصی و آموزش حقوق است که بنام موسسه فرهنگی و انتشاراتی طرح نوین اندیشه یا همان طرح نوین اندیشه معروف میباشد که با معتبر ترین کادر اساتید به پرورش و گسترش علم حقوق فعالیت دارد.

موسسه با دارا بودن اساتید حقوق نامدار و تراز اول و با متدهای اختصاصی تدریس بصورت حضوری و غیر حضوری همراه با چاپ کتب ویژه و تخصصی حقوق مشغول به تدریس در حوزه حقوق میباشد

آموزشگاه طرح نوین دارای شعبات متعددی در سراسر کشور میباشد و در حوزه های آمادگی برای آزمون علمی پروانه وکالت، آمادگی برای آزمون علمی کارشناسی ارشد، آمادگی برای آزمون علمی سردفتری، آمادگی برای آزمون علمی قضاوت مشغول به آموزش دانشجویان گرامی است.

اطلاع از تمامی شعب: شعبات متعدد

موسسه آموزش عالی ندا

موسسه آموزش عالی ندا

_

در ادامه بهترین آموزشگاه حقوقی آزمون وکالت می‌توان به موسسه آموزش عالی ندا در محدوده انقلاب اشاره کرد که یکی از موسسات توانمند در زمینه آماده سازی برای کنکور وکالت و کنکور کارشناسی ارشد می‌باشد. امر آموزش در موسسه حقوقی ندا بصورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود، همچنین دوره‌های مختلف و آزمون‌های جامع پیشرفته فرصت مناسبی برای آشنایی با تست‌ها و محک زدن داوطلب قبل از آزمون کارآموزی وکالت می‌باشد.

از خدمات موسسه آموزش عالی ندا میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • آزمون های آزمایشی موسسه ندا
  • مشاوره و برنامه ریزی تخصصی موسسه ندا
  • کلاس های حضوری موسسه ندا

آدرس سایت: www.neda.ac

موسسه حقوق دکتر شهبازی

موسسه حقوق دکتر شهبازی

_

مؤسسه حقوقی دکتر شهبازی در محدوده خیابان ولیعصر بهترین آموزشگاه حقوقی و وکالت و قضاوت در تهران میباشد که توسط دکتر محمد حسین شهبازی (برترین دانشجوی پدر علم حقوق ایران دکتر کاتوزیان) تاسیس شده است.

موسسه با رجوع به اصول اخلاق حرفه‌ای و استانداردهای پذیرفته شده بین‌المللی راه اندازی شده و آنچه سرلوحه کار در مؤسسه مطالعات حقوقی دکتر محمدحسین شهبازی قرار گرفته و دست‌ مایه بیست ساله فعالیت‌های علمی و تدریس و تحقیق ایشان میباشد.

موسسه حقوقی دکتر شهبازی پس از جدایی و انحلال موسسه دادآفرین شکل گرفت که بعد از انحلال جناب دکتر کمالوند “موسسه مشاهیر مهر دادآفرین” را راه اندازی و افتتاح نمود و دکتر شهبازی نیست “موسسه حقوقی مطالعاتی دکتر شهبازی” را افتتاح نمود.

آدرس سایت: www.drshahbazi.org

موسسه آموزش عالی آزاد مشاهیر مهر دادآفرین

موسسه آموزش عالی آزاد مشاهیر مهر دادآفرین

_

موسسه حقوقی دادآفرین یکی از بهترین موسسات تخصصی حقوقی در تهران با دو شعبه متمرکز در تهران در محدوده محله امیرآباد شمالی در کارگر شمالی میباشد و یکی از اولین موسسین مراکز آموزش تخصصی حقوق در زمینه ی آماده سازی علاقه مندان حقوق برای آزمون وکالت و قضاوت و نیز آزمون های تحصیلات عالی کارشناسی ارشد و دکتری میباشد و توسط جناب آقای کمالوند تاسیس شده است.

دادآفرین با برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون‌های آزمایشی جهت ورود دانشجویان به مشاغل حقوقی و دوره‌های آمادگی جهت شرکت در آزمون‌های کارشناسی ارشد حقوق و چاپ کتب علمی و آموزشی خدمات شایانی را به متقاضیان ارائه داده است.

از نکات شاخص موسسه حقوقی دادآفرین می‌توان به دقت بسیار بالا در برنامه‌ریزی آموزشی در حوزه‌های مختلف آموزشی اشاره کرد.

فضای آموزشی و مزایای مشاهیر مهر دادافرین:

  • کلاس‌های استاندارد آموزشی شامل سامانه‌های سرمایش، گرمایش، نور، صدا و انواع تجهیزات کمک آموزشی بصری
  • فضای مناسب جهت مشاوره‌های آموزشی
  • فضای پاسخگویی به متقاضیان
  • فضای ویژه جهت انجام امور اداری و ثبت نام
  • واحد انتشارات و تکثیر مستقل در هر ساختمان
  • وب سایت‌های تخصصی
  • خبرنامه‌های حقوقی
  • مرکز تلفن گویا
  • سامانه پیام کوتاه اختصاصی
  • سامانه ویدیو تکست
  • سامانه مرکزی بلوتوث

موسسه آموزش عالی آزاد چتر دانش

موسسه آموزش عالی آزاد چتر دانش

_

بادریافت موافقت قطعی شماره ۲۰۶۸/۲۴ از وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، برای پویایی آموزشی در گستره ی «حقوق»، میانه میدان موسسات آموزش عالی آزاد، درفش «بودن» برافراشتیم . ماه هایی چند، به کنکاش و برنامه ریزی با هدف ارایه خدماتی برتر، شایان تر ونوآورانه تر به داوطلبان آزمون های وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی، اختبار و… دانشجویان حقوق سپری گشت.

  • ارایه مشاوره وبرنامه ریزی تحصیلی بیش از ۴۰۰۰۰ نفر از داوطلبان آزمون های مختلف حقوقی
  • چاپ ۳۶۰ عنوان کتاب ونشر افزون بر ۶۰۰ هزارجلد کتاب درزمینه های گوناگون حقوقی
  • برگزاری :
  • ۵۲ دوره کلاس های آمادگی آزمون وکالت
  • ۲۱ دوره کلاس های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد حقوق
  • ۷ دوره کلاس های آمادگی آزمون اختبار
  • ۶ دوره کلاس های آمادگی آزمون دکترای حقوق
  • ۴ دوره کلاس های آمادگی آزمون قضاوت
  • ۲ دوره کلاس های آمادگی آزمون مشاوران حقوقی
  • ۱ دوره کلاس های آمادگی آزمون سردفتری
  • ۴۷ کارگاه آموزشی ویژه وکلا و قضات
  • ۲۱ نشست گفتمان حقوقی (نقد وبررسی موضوعات مختلف حقوقی ) با حضور سرآمدان و نخبگان عرصه حقوق و قضا
  • ۱۴ همایش روانشناسی برای آمادگی ذهنی داوطلبان

آموزشگاه حقوقی دانشور

_

موسسه نقش راه آینده دانشور کلاسهای آمادگی وکالت و سایر آزمونهای حقوقی تحت نظر آقای دانشور مبتکر دوره های آموزشی آزاد حقوق در ایران.

دوره جامع ویژه آزمون وکالت: بسته های آموزشی ویژه آزمون وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی، کارشناس ارشد حقوق بسته های آموزشی ویژه آزمون وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی، کارشناس ارشد حقوق

کارگاه های آموزشی: بسته های آموزشی ویژه آزمون وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی، کارشناس ارشد حقوق بسته های آموزشی ویژه آزمون وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی، کارشناس ارشد حقوق

نکته و تست: بسته های آموزشی ویژه آزمون وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی، کارشناس ارشد حقوق بسته های آموزشی ویژه آزمون وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی، کارشناس ارشد حقوق

موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان

موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان (سایت حقوقی دادسیما (داداِستان)

_

هرگونه تحول و پیشرفت ناشی از نوآوریها، ابداعات و اختراعات بوده که همه آنها زاییده فکر و اندیشه بشر میباشد؛ بنابراین جوهره تکامل، فکر و اندیشه است. اکنون که در این برهه از زمان به گذشته خود مینگریم، مفتخریم که توانسته ایم با استعانت از خداوند بلندمرتبه شاهد موفقیتهای بینظیر در عرصه حقوق باشیم که تمامی آنها را از الطاف بیکران الهی میدانیم.

بدیهی است آنچه یک مجموعه را متمایز از سایرین میکند، صرفا یک عامل نیست بلکه عوامل بسیاری دست به دست یکدیگر میدهند و تمایزات را ایجاد میکنند. به گونه ای که همگان آن را تحسین میکنند و با اظهارات خود مهر تایید بر تمایزات میزنند و آن مجموعه نیز در پاسخ به الطاف اظهارکنندگان قدمی بزرگتر در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی بر میدارد و زمینه را برای ایجاد تحولی بزرگ فراهم مینماید.

موسسه آموزش عالی آزاد فاضل

موسسه آموزش عالی آزاد فاضل

_

موسسه آموزش عالی آزاد فاضل با مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فن آوری از سال ۱۳۷۹ تاکنون طرح آماده سازی داوطلبان آزمون ورودی (کنکور) کارشناسی ناپیوسته ، کارشناسی ارشد ، دکتری و وکالت دادگستری و فراگیر پیام نور را در جنوب کشور اجرا کرده است و هر ساله با روش های کاملا علمی نسبت به بهینه سازی فرایند آموزشی داوطلبان خود مبادرت ورزیده است . آمار درخشان قبولی داوطلبان موسسه بیانگر درستی راهکار های موسسه در برخورد با مشکلات داوطلبان می باشد.

شیـــراز- پارامــــونت – ابتــدای خیابان قصــرالدشت – کـــوچه ۱- پـــلاک ۱

آموزشگاه وکالت
_

معرفی بهترین کلاس وکالت و قضاوت

آموزشگاه وکالت، قضاوت، سردفتری، ازدواج و طلاق، وکالت مشاوران قوه قضائیه

_
نام مجموعه آدرس دفتر مرکزی
ورود به سایت مرکز آموزش

موسسه آموزش عالی آزاد چتر دانش

تهران – خیابان انقلاب، روبروی درب اصلی دانشگاه تهران، خیابان فخررازی بعد از تقاطع خیابان روانمهر، نبش کوچه انوری-پلاک ۲۷ – ۶۶۴۱۴۸۴۸ chatredanesh.com

موسسه آموزش عالی فاضل

شیراز – پارامونت، ابتدای خیابان قصرالدشت – کوچه ۱ – ۰۷۱۳۲۳۵۳۰۱۶ fazel.ac.ir

موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان (دادستان)

مشهد: بلوار فردوسی، حاشیه میدان استقلال، پلاک ۳۷۵ (موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان) – ۰۵۱۳۶۰۵۰۰۷۲

اصفهان: خیابان فرایبورگ، نبش کوچه ١۴ – ۰۳۱۳۶۶۹۴۶۶۱

dadsima.com

موسسه آموزش عالی سپهر سخن

کرج، بلوار طالقانی به سمت آزادگان، روبروی کوچه ناصری، کوچه شهید ورزدار، پلاک ۷ – ۰۲۶۳۴۲۰۹۱۰۰  sepehresokhan.com

موسسه آموزش عالی نیایش

شیراز – میدان جام جم، ابتدای بولوار جمهوری، کوچه ۲۶، پلاک ۱۹ – ۰۷۱۳۲۲۷۶۸۴۲ niac.ir

موسسه آموزش عالی آزاد فرداد (نمایندگی انحصاری موسسه مطالعات حقوقی دکتر شهبازی در استان البرز)

 کرج – چهارراه نبوت به سمت خیابان مطهری، کوچه میعاد ۲، پلاک ۴۰ – ۰۲۶۳۴۴۶۸۲۶۲ myfardad.com

موسسه دانش افزایی مکتوب

تهران – خیابان انقلاب اسلامی، خیابان دانشگاه، تقاطع ژاندارمری، پلاک ۵۶ طبقه دوم واحد ۱۰۱ – ۰۲۱۶۶۴۰۳۰۴۵ maktoobakhar.ir
آموزشگاه حقوق معصومه نیک بین رشت – خیابان تختی، کوچه شمس، نبش بن بست غفاری، ساختمان میثم – ۰۹۱۱۶۵۴۴۳۳۱ –   

کدام یکی از آموزشگاه های حقوقی را انتخاب کنیم؟

آموزشگاه های متعددی در زمینه آموزش وکالت و قضاوت و آزمونهای حقوقی وجود دارد و ایران آموزشگاه چندتا از بهترین آموزشگاه های حقوقی ایران و تهران را نسبت به نظر سنجی دانش آموزان، سطح کیفیت آموزشی، دوره های ارائه شده برای آموزش، کیفیت تجهیزات آموزشگاه و … انتخاب کرده تا به شما معرفی کند.

این آموزشگاه ها دارای شعبات متعددی میباشند و در این بین ممکن است که بعضی شعب سطح کیفی آموزشی متفاوت تر از باقی داشته باشند پس در انتخاب شعبات هم دقت لازم را نمایید.

در ادامه توجه شما را به مطلبی مفید در این حوزه جلب مینمایم:

مراکز آموزش حقوقی، کنکوری و تخصصی

 

 

در موسسات آموزشی حقوقی چه چیزی تدریس میشود

در موسسات آموزشی حقوقی چه چیزی تدریس میشود؟

در موسسات حقوقی همانطور که از نام آنها مشخص است دوره های آمادگی برای آزمون های حقوقی تدریس میشود که به چند مورد از مهمترین ها اشاره میکنیم.

کلاس وکالت برای آمادگی آزمون وکالت

وکالت یکی از مهم ترین آزمون های حقوقی محسوب میشود. این آزمون در کنار آزمون قضاوت جزو مهمترین آزمون های حقوقی بوده و هر ساله تعداد زیادی شرکت کننده دارد. این آزمون یک بخش کتبی و یک بخش شفاهی بنام اختبار در انتهای کارآموزی است. در کلاس های وکالت شما برای آزمون آماده میشود. این آزمون در ۲ مدل زیر انجام میشود:

  • آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری
  • آزمون وکالت مشاوران قوه قضائیه

تفاوت آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و مشاوران قوه قضائیه چیست؟

تفاوت این دو آزمون در مرجع برگزار کننده آن است. آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری از سمت کانون وکلای دادگستری “اسکودا” برگزار شده و نحوه طرح سوال آن متفات بوده و معمولا سختگیرانه تر است. اما آزمون وکالت مشاوران قوه قضائیه آسان تر است و از سوی “قوه قضائیه” برگزار میشود. این آزمون هر چند سال یکبار برگزار میشد اما پس از کشمکش های فراوان از سال ۱۴۰۱ شروع به برگزاری در هر سال و در تعداد بیشتر نمود و نحوه قبولی در این آزمون ها نسبت به قبل بسیار متفاوت شد.

ویژگی یک موسسه حقوقی خوب

موسسات حقوقی با باقی موسسات تفاوت زیادی دارند چراکه آزمون های حقوقی جزو آزمون های تخصصی کشور محسوب میشوند. پس برنامه ریزی در آموزش، امکانات آموزشی خوب، اساتید مطرح و معتبر یکی از ویژگی های اصلی آنهاست.

کلاس قضاوت برای شرکت در آزمون قضاوت

همانطور که گفتیم قضاوت هم از آزمون های مهم حقوقی است. منابع آزمون قضاوت کمی با وکالت تفاوت دارد و این آزمون توسط قوه قضائیه برگزار میشود. این آزمون یک بخش کتبی و یک بخش شفاهی بنام اختبار در انتهای کارآموزی است.

کلاس سردفتری اسناد رسمی

کلاس سردفتری اسناد رسمی متقاضی را برای شرکت در آزمون دفتر اسناد رسمی که هر چند سال یکبار برگزار میشود آماده میکند. در کنار این آزمون آزمونی هم برای دفتریاری اسناد رسمی هم برگزار میشود.

کلاس سردفتری ازدواج و طلاق

کلاس سردفتری ازدواج و طلاق متقاضی را برای شرکت در آزمون دفتر ازدواج و طلاق که هر چند سال یکبار برگزار میشود آماده میکند.

از دیگر آزمون ها میتوان به موارد زیر هم اشاره کرد.

  • آزمون کارشناسان رسمی
  • آزمون مشاوران خانواده

آزمون های حقوقی دانشگاه سراسری و آزاد کارشناسی ارشد و دکتری

یکی دیگر از فعالیت های موسسات آموزشی حقوقی آماده سازی متقاضیان برای شرکت در آزمون های دانشگاهی است.

ایران آموزشگاه همواره سعی دارد تا در ارتقاء سطح دانش هنرجویان و موسسین مراکز علمی سهیم باشد و از توجه شما به این مطلب قدردان است.

آموزشگاه قضاوت

پرسش و پاسخ

کلاس های وکالت در دوران کرونا برگزار میشود؟

کلاس های موسسات حقوقی باز بوده و در زمان کرونا بصورت گروهی فعالیت ندارند و تمامی آموزشها بصورت خصوصی یا تعداد پایین و یا آنلاین انجام میشود.

موسسات حقوقی چه آموزش هایی را دارند؟

مراکز آموزش حقوقی معمولا در حوزه آمادگی آزمون های تخصصی وکالت، آزمون قضاوت، آزمون وکالت مشاوران قوه قضائیه، آزمون سردفتری، آزمون دفتر ازدواج و طلاق، آزمون کارشناسی ارشد حقوق و آزمون دکتری فعال هستند.

برای آمادگی آزمون وکالت و قضاوت چند ماه مطالعه نیاز هست؟

یکی از فاکتورهای مهم در آمادگی برای آزمون های تخصصی سابقه مطالعه یا وقفه در آخرین زمان مطالعه میباشد. کسانی که مدت طولانی از مطالعه دور بوده اند نیاز به زمانی حداقل بیش از ۶ ماه دارند. افرادی که بصورت سابقه شرکت در آزمون را دارند در مواردی با ۳ ماه مطالعه هم نتیجه مطلوب را بدست آورده اند اما این زمان های اعلامی حداقل زمان بوده و برای دوره و تکرار مطالب باید زمان بیشتری را در نظر داشت.

آزمون های حقوقی وکالت و قضا و سردفتری چه تاریخی است؟

تاریخ این آزمون ها متغیر است اما طی تاریخچه زمانی چند سال گذشته میتوان گفت که تاریخ آزمون وکالت کانون وکلا هر ساله در آذرماه، آزمون مشاوران قوه قضاویه  مهرماه، تاریخ آزمون قضاوت آذر ماه میباشد.

البته این تاریخ برگزاری در طی سال های گذشته متغیر بوده و در مهر، آبان یا آذر نیز برگزار گشته که از قبل اطلاع داده خواهد شد.

آزمون سردفتری و دفتر ازدواج و طلاق نیز بنا بر نیاز ممکن است هر سال یا هر چند سال یکبار انجام شود که از پیش اعلام میگردد.

۹ دیدگاه

  • دوستان به هییییچ وجه چتر دانش ثبت نام نکنید.اشتباه من و خیلیای دیگه رو تکرار نکنید.حتما بپرسید ازونایی که ثبت نام کردن جدیدا بعد تصمیم بگیرید
    برگذاری ازموناشون فوق العاده بی نظمه،جواب هیچ ازمونی رو تا الان به من و خیلیای دیگه ندادن.زنگم میزنیم طلبکارن کارمنداشون.پاسخویی ضعیف.سوالاشونم اصلا استاندارد نیست.فقط پولمو ریختم دور

    • سلام وقت بخیر
      ممکنه راهنماییم کنی؟
      ببینومن میخوام آموزشگاه طرح نوین اندیشه مشاوره بگیرم ،فقط منابعشون روبگیرم بخونم
      اطلاعاتی داری ازموسسه؟

  • سلام وقت بخیر
    بنده ارشد فقه و حقوق هستم. کارشناسی ام رشته غیرمرتبط (طراحی صنعتی) است. آیا می توانم در آزمون وکالت شرکت کنم؟

  • سلام من میخواستم بدونم امکان داره آموزش وکالت رو از طریق آموزشگاه های خصوصی ادامه داد طوری که به کنکور ارتباطی نداشته باشه و با پرداخت هزینه مثل یه آموزشگاه زبان که ترم به ترم هزینه پرداخت میشه باشه و مدرک معتبری هم بدن

    • سلام
      شما با داشتن لیسانس حقوق یا کارشناسی ارشد و یا حتی دکترای حقوق هم نمیتونید وکالت کنید. نهایتا میتونید دفتر مشاوره حقوقی بزنید. برای وکالت یا قضاوت حتما باید توی آزمون وکالت کانون وکلا یا آزمون وکالت مشاوران قوه قضائیه و یا در آزمون قضاوت شرکت کنید و بعد از قبولی و گذراندن دوره کارآموزی، آزمون اختبار یا شفاهی رو بدید و بعد از اون پروانه وکالت براتون صادر میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *