مجتمع فنی راهبرد - مجتمع فنی در غرب تهران

مجتمع فنی راهبرد - مجتمع فنی در غرب تهران


مجتمع فنی راهبرد

مجتمع فنی راهبرد در غرب تهران محله شهران قرار دارد و با هدف آموزش رشته های فنی و حرفه ای و کاربردی چون دوره های تخصصی رشته های انفورماتیک، عمران، مکانیک، حسابداری و فنی و مهندسی برای آماده سازی هنرجویان جویای کار در سال ۱۳۸۲ تأسیس گردید.

به منظور رسمیت بخشیدن به فعالیت های مجتمع فنی راهبرد و خدمات رسانی بهتر به مهارت جویان گرامی مجوزها و خدمت رسانی بیشتر اخذ شده از نهادهای رسمی، ارگان ها و شرکت های طرف قرارداد به شرح زیر ارائه می شود:

  1. مجوز و پروانه تأسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای
  2. نمایندگی آموزشی دوره های انستیتو ایزایران در غرب تهران
  3. مجوز نمایندگی و برگزاری دوره های آموزشی همکاران سیستم ویژه کاربران آزاد
  4. مجوز آموزش و آزمون از بنیاد ICDL ایران
  5. مجوز آموزشی زبان های خارجی از وزارت آموزش و پرورش ویژه خواهران و برادران و …

دوره های آموزشی مجتمع فنی راهبرد

هم اکنون مجتمع راهبرد دارای دپارتمان های کامپیوتر، حسابداری، عمران، مکانیک، معماری، بورس، گردشگری، طلا و جواهرسازی، خوشنویسی، صنایع دستی و زبان های خارجی است و افزون بر دوره های عمومی و دوره های تخصصی با برگزاری دوره های فوق تخصصی در همه دپارتمان ها و دوره های ویژه با یاری ایزد منان به افزایش مهارت حاضران در بازار و دنیای کسب و کار کمر همت بر بسته است.

هدف مجتمع فنی بالا بردن مهارت دانشپذیران و مهارت جویان و ارائه با کیفیت مهارت ها و استانداردهای بالای آموزشی است.

در طی سال هایی که از تأسیس مجتمع فنی راهبرد می گذرد، این مجتمع، عرصه خدمت رسانی خود در زمینه آموزش و مهارت آموزی را تنها منحصر به دانشپذیران و مهارت جویان ندانسته است.

با شرکت ها و موسسات گوناگون دولتی و غیر دولتی در ارتباط بوده و در زمینه دانش افزایی و مهارت آموزی، یا ارتقا مهارت در دوره ها و تخصص های گوناگون، با آنها همکاری داشته است. بدین منظور، مجوز آموزش به کارکنان دولت و نیروهای مسلح را، از طریق انستیتو ایزایران، دریافت نموده است و همچنان به خدمت رسانی به شرکت ها و موسسات دولتی ادامه می دهد.

پل ارتباطی

  • تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۳۳۸۸۲۰- ۰۲۱۴۴۳۳۸۸۲۱ مجتمع فنی در غرب تهران
  • آدرس آموزشگاه: تهران، انتهای اتوبان هاشمی رفسنجانی، فلکه اول شهران، جنب بانک توسعه تعاون، پلاک ۱۱۱، طبقه دوم
  • انتهای اتوبان نیایش غرب، فلکه اول شهران، جنب بانک توسعه تعاون، پلاک ۱۱۱ – طبقه ۲

برای کسب اطلاعات دقیق از دوره ها و ساعت آموزشی بهترین آموزشگاه فنی و حرفه ای و نیز اطلاع از هزینه هر دوره و نام اساتید با شماره های ذکر شده در آگهی تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورت سوال در مورد آموزشگاه های فنی و حرفه ای به بخش مقالات آموزشی مراجعه کنید و یا در گفتگوی آنلاین سایت (آیکون شناور پایین سمت چپ)، بخش تماس با ما و همینطور بخش نظرات انتهای هر آگهی با ما ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *