نحوه خرید مدرک آیلتس

نحوه خرید و فروش مدرک آیلتس

یکی از مشکلات بزرگ در مقوله مهاجرت، داشتن مدرک آیلتس است. مخصوص زمان‌هایی که برای نمره آیلتس حدنصاب مشخص می‌شود. بسیاری از متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس، توانایی خوبی در زبان انگلیسی دارند اما هنگام قرار گرفتن در شرایط آزمون، دچار استرس و اضطراب شده و نمی‌توانند امتحان خود را به‌خوبی پشت سر بگذارند. به‌‌دلایلی شبیه به آنچه گفته شد، این روزها تعداد متقاضیان خرید مدرک آیلتس بسیار زیاد شده است. اما آیا خرید آیلتس که یک مدرک معتبر، با استعلام و کد رسمی ارائه میشود امکان پذیر است؟

قیمت خرید مدرک آیلتس چقدر است؟

قیمت های مختلفی برای خرید تضمینی مدرک آیلتس داده میشود. هزینه خرید مدرک آیلتس بالاست و شما با شنیدن این مبلغ ممکن است از خرید آن منصرف شوید اما بسیاری از افراد نیز هستند که این مبالغ برای آنها وسوسه کننده است.

خرید مدرک آیلتس از چه طریقی انجام میشود؟

مسلما خرید مدرک آیلتس از طریق واریز کارت بکارت صورت نمیگیرد. اکثرا برای دریافت مبلغ از طریق ارزهای دیجیتال یا دلار یا حسابهای خارجی و پی پال و روش های دیگر مثل دریافت سکه انجام میشود.

چطور مدرک آیلتس بخرم

چطور مدرک آیلتس بخرم؟

درمورد خرید مدرک آیلتس باید بگوییم که این‌کار درهیچ حالتی امکان‌پذیر نیست و تمامی مدعیان فروش مدرک آیلتس تنها کلاهبردارانی سودجو هستند. اما چرا؟ هر مدرک آیلتس که به‌طور رسمی توسط سازمان بریتیش کانسل و دانشگاه کمبریج صادر شده باشد، دارای یک کد استعلام است که کد TFR نامیده می‌شود. این کد به عنوان یک کد اعتبار، قابل جعل کردن نیست و در هیچ مدرک چاپی که توسط موسسات ذکر شده صادر نشده باشد، وجود نخواهد داشت. مدرک آیلتسی هم که کد TFR نداشته باشد، هیچ ارزشی نداشته و از سوی هیچ موسسه یا سازمانی مورد قبول قرار نمی‌گیرد.

روش خرید مدرک آیلتس

روش‌های مختلفی برای خرید مدرک آیلتس از سوی سودجویان و کلاهبرداران مطرح می‌شود. این افراد مدعی هستند که با روش‌های پیشنهادی آن‌ها، خرید مدرک آیلتس معتبر به‌همراه کد TFR امکان‌پذیر است و می‌توان با پرداخت مبلغی مشخص صاحب این مدرک شد. این روش‌های شامل موارد زیر می‌شود:

  • خرید مدرک آیلتس چاپی با کد استعلام
  • شرکت شخصی دیگر به‌جای شما در جلسه امتحان
  • خرید مدرک آیلتس از مالزی
  • خرید مدرک آیلتس از ترکیه

این روش‌ها، تمامی شیوه‌های پیشنهادی برای خرید آیلتس هستند که درحال حاضر ممکن است تبلیغات آن‌ها را در فضاهای مختلف جامعه ببینید. در ادامه سعی می‌کنیم دلایل مستند و قانع‌کننده‌ای برای غیرممکن بودن داشتن مدرک آیلتس معتبر از روش‌های ذکر شده را به شما ارائه دهیم.

خرید مدرک چاپی آیلتس

این ادعا را شاید باید مضحک‌ترین روش برای خرید مدرک آیلتس دانست. مدعیان فروش مدرک آیلتس معتبر به این شیوه، به شما خواهند گفت که مدرک آیلتس ارائه شما از سوی آن‌ها را می‌توانید به هر موسسه و سازمانی بدهید. اما باید گفت، مدارک آیلتس روی برگه‌های مخصوص و کاغذ‌های پیشرفته ضدکپی چاپ می‌شوند. به‌همین دلیل مدرک جعلی آیلتس معمولا به‌مجرد در دست گرفتن از سوی افراد باتجربه، قابل شناسایی است. ضمن اینکه این افراد نمی‌توانند کد TFR که قابل استعلام باشد صادر و روی مدرک جعل شده ثبت کنند.

شرکت شخصی دیگر در آزمون آیلتس

شرکت شخصی دیگر در آزمون آیلتس

این شیوه را باید یکی از مرسوم‌ترین پیشنهادات کلاهبردارن برای خرید مدرک آیلتس معتبر دانست. روش خرید آیلتس، به تنها راه خرید آیلتس با کد استعلام یا تنها روش خرید آیلتس قابل رهگیری و معتبر معروف است. اما باید گفت این روش نیز قابل دستیابی نیست و مخاطرات بسیاری را به‌دنبال دارد. چرا؟ دلایل آن را در ادامه می‌خوانید:

چک‌گیت ورودی پیش از آزمون آیلتس

شما پیش از ورود به جلسه آزمون آیلتس، باید مدرک شناسایی خود را که شامل پاسپورت می‌شود ارائه کنید. درصورت هرگونه مغایرت چهره شما با عکس پاسپورت، پیگیری‌ها و بررسی‌های بیشتر جهت تشخیص هویت شما صورت خواهد گرفت.

چاپ عکس شما روی مدرک نهایی آیلتس

این عکس، در مرکز آیلتس و در روزی که برای شرکت در آزمون به مرکز رفته‌اید از شما توسط دوربین‌های مرکز گرفته می‌شود و روی مدرک نهایی شما چاپ خواهد شد. درنظر بگیرید، این مدرک چیزی است که شما به سازمان، دانشگاه یا … برای اخذ پذیرش ارائه می‌دهید و درکنار پاسپورت دیگر مدارک شناسایی‌تان قرار خواهد گرفت. درصورت مغایرت تصاور و عکس‌ها، درخواست شما ریجکت خواهد شد.

چک مدارک حین آزمون آیلتس

مدارک شناسایی شما، تنها پیش از ورود به آزمون چک نمی‌شود. بلکه در حین آزمون و پیش از شروع بخش‌ حضوری آن، ممتحن مجددا مدارک شناسایی شما را بررسی می‌کند و درصورت مغایرت عکس پاسپورت‌تان با چهره شما و پی‌بردن به تقلب صورت گرفته، از ادامه آزمون منع خواهید شد.

بنابراین، اگر فرد یا افرادی ادعا کردند که در مرکز آیلتس اشخاصی را می‌شناسند که امکان حضور فرد دیگری جای شما را در امتحان فراهم خواهند کرد، اطمینان داشته باشید که این یک ادعای دور از حقیقت است و حتی درصورت واقعی بودن، درنهایت تقلب صورت گرفته در پروسه اجذ مدرک شما قابل شناسایی خواهد بود.

خرید آیلتس از ترکیه یا مالزی

خرید آیلتس از ترکیه یا مالزی!

درمورد گرفتن مدرک آیلتس در ترکیه و مالزی نیست باید گفت، خرید مدرک آیلتس در هرکجای دنیا که باشد، غیرممکن است. چرا که آزمون آیلتس و پروسه صدور مدرک شرکت در این آزمون در تمام دنیا یکسان است و تحت نظارت دانشگاه کمبریج و موسسه بیریتیش کانسیل صورت می‌گیرد. بنابراین تقلب در آیلتس، به هر نحوه و شیوه‌ای که باشد در هرجای دنیا غیرممکن است. درواقع سودجویان و فریبکاران مدعی فروش مدرک آیلتس، به شما پیشنهاد خرید مدرک آیلتس از ترکیه یا مالزی را می‌دهند تا با نام بردن از یک کشور دیگر، سعی در معتبر نشان دادن کار خود و قانع کردن شما به انجام یک کار اشتباه کنند.

مطمئن‌ترین راه برای داشتن مدرک آیلتس

باتوجه به آنچه گفته شد، مطمئن‌ترین و بهترین شیوه برای رسیدن به مدرک آیلتس، گذراندن دوره آیلتس و شرکت در این آزمون است. ممکن است این شیوه زمان‌بر و سخت‌تر به‌نظر برسد اما قطعی است. درنظر بگیرید که هزینه خرید مدرک آیلتس را بین ۳۰ تا ۱۳۰ میلیون اعلام می‌کنند. پرداخت این مبلغ گزاف و درنهایت در دست داشتن هیچ، از هر منظری ضرر است. اطمینان داشته باشید که با صرف کمی زمان بیشتر و کمک گرفتن از یک مدرس خوب و باتجربه می‌توانید به‌راحتی امتحان موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارید و مدرک دریافتی خود را به موسسات و مراکز مربوطه با اطمینان کامل ارائه نمایید. ما در ادامه به معرفی چندتا از بهترین مراکز آموزش آیلتس کشور میپردازیم که جزو معتبرترین مراکز آموزش آیلتس ایران و تهران هستند.

 

لیست ۱۰ بهترین آموزشگاه آیلتس تهران و ایران

درنهایت باید به این مهم اشاره کنیم که، حتی اگر بتوانید با خرید آیلتس مراحل اولیه اپلای خود را بگذرانید، در مراحل نهایی مانند زمان مصاحبه در سفارت، محل کار یا دانشگاه دچار مشکل خواهید شد. ضمن اینکه عواقب ارائه مدرک جعلی آیلتس قرار گرفتن شما در لیست سیاه دانشگاه‌ها و سازمان‌های مهاجرتی خواهد بود که عاقبتی جبران‌ناپذیر و غیرقابل برگشت است. درنتیجه اقدام به خرید مدرک آیلتس را باید یه اشتباه بزرک و یک ضرر همه‌جانبه دانست.

پرسش و پاسخ

خرید مدرک آیلتس یعنی چه؟

یعنی شخصی که در آزمون شرکت نکرده است از طریقی قصد خرید آن را داشته باشد.

خرید مدرک آیلتس از چه طریقی انجام میشود؟

خرید ایلتس از طرق مختلفی توسط افراد خاصی انجام میشود که قابل اطمینان نیستند. مطلب را مطالعه کنید.

۹ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *