فروش لباس دوخته شده

بهترین راهکار برای فروش لباس دوخته شده چیست؟

بازاریابی لباس برای طراحان و خیاطان لباس فاکتوری کلیدی برای فروش و موفقیت در صنعت مد و پوشاک است. به همین دلیل داشتن استراتژی برای فروش محصولاتتان یک امر ضروری به شمار می‌آید. شما می‌خواهید با فروش لباس‌های دوخته شده خود برندی انحصاری داشته باشید تا از رقبا متمایز شده و سهم بازار را به دست بیاورید. اما با توجه به رقابت بسیار بالا در بازار باید بدانید که از کدام روش‌ها برای فروش پوشاک خود استفاده کنید. در این مطلب به شما اصول فروش لباس دوخته شده را آموزش می‌دهیم.

 

اگر به دنیای مد و فشن علاقه مندین و مایل به داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه  طراحی و دوخت لباس هستین به شما پیشنهاد میدهیم از صفحه ” دوره آموزش طراحی لباس ” دیدن نمایید.

راهکارهایی طلایی برای فروش لباس دوخته شده و عرضه آن‌ها به بازار

یکی از مهم‌ترین استراتژی‌هایی که می‌توانید برای فروش لباس دوخته شده از آن استفاده کنید، ساخت وب‌سایت است. داشتن وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین با داشتن وب‌سایت به درک بهتری از بازار هدف خود می‌رسید و با استفاده از ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکز اطلاعاتی مانند ترافیک سایت و همینطور شناسایی مکان مخاطب‌ها را به دست می‌آورید.

فروش لباس دوخته شده

۱. برای فروش لباس دوخته شده خود می‌توانید از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید

در صورتی که در ابتدای مسیر راه‌اندازی پوشاک خود هستید، اینفلوئنسر مارکتینگ گزینه مناسبی برای شما است. این روش به کسب و کارهای کوچک کمک می‌کند تا با استفاده از قدرت اینفلوئنسرهای محبوب صنعت مد بیشتر در معرض دید قرار بگیرید. به طور کلی برندهای پوشاک می‌توانند با وبلاگ‌نویسان یوتیوب، وبلاگ‌نویسان مد و همینطور سایر چهره‌های موثر در فضای مجازی وارد همکاری شوند. این کار به افزایش آگاهی از محصولات و همینطور افزایش ترافیک از راه بازاریابی دهان به دهان کمک می‌کند.

ایمیل مارکتینگ

۲. ایمیل مارکتینگ به افزایش فروش شما کمک می‌کند

 استفاده بهینه از ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل به کاربران می‌تواند افزایش فروش پوشاک شما را تضمین کند و یک روش عالی باری دسترسی به مشتریان بالقوه خواهد بود. با این کار کلمات کلیدی رقبا را هدف قرار می‌دهید و به آمار فروش خود اضافه می‌کنید.

۳. جزئیات محصول خود را به مشتریان معرفی کنید

یکی از روش‌های فروش لباس دوخته شده این است که اطلاعات دقیقی را از محصول طراحی شده خود با مشتریان در میان بگذارید. در واقع توضیح ویژگی‌های یک محصول بیانگر این مطلب است که چرا محصول مورد نظر ارزش خرید کردن دارد. هدف از توضیحات محصول ارائه مزایای محصول برای ترغیب مشتری به خرید است. در این زمینه اگر کمی خلاقیت به خرج بدهید، صفحات محصول قانع‌کننده‌تر شده و مشتریان ترغیب به خرید می‌شوند.

می‌توانید این موارد را در شرح محصول خود لحاظ کنید:

  • محصول شما برای کدام افراد مناسب است؟
  • مشتریان با خرید لباس از شما چه چیزی به دست می‌آورند؟

فروش لباس دوخته شده

۴. تاثیر بسته‌بندی جذاب بر افزایش فروش لباس را فراموش نکنید

زمانی که محصولات شما بسته‌بندی جذابی داشته باشند، مشتریان حس خوبی از خرید شما تجربه دریافت می‌کنند. توجه داشته باشید که تاثیر بسته‌بندی در خرید اینترنتی بیشتر از بسته‌بندی محصول از فروشگاه فیزیکی است. در حقیقت بسته‌بندی محصولات اغلب اولین برداشتی است که مشتریان از فروشگاه شما می‌گیرند. با بسته‌بندی ساده و زیبا، مشتریان برند و محصولات شما را باکیفیت بالایی خواهند شناخت.

دقت داشته باشید که بسته‌بندی می‌تواند یک ابزار بازاریابی آنلاین باشد و اگر مشتریان تصاویری از بسته‌بندی را در شبکه‌های اجتماعی قرار دهند به افزایش آگاهی از فروشگاه اینترنتی شما کمک کرده و در نهایت نیز باعث افزایش فروش لباس و پوشاک شما خواهد شد.

فروش لباس دوخته شده

۵. برای فروش لباس دوخته شده می‌توانید برای سایر برندها کار کنید

گاهی اوقات شما به عنوان یک خیاط یا طراح لباس ممکن است نتوانسته باشید برند خود را آنقدر خوب معرفی کنید که بتوانید به تنهایی به فعالیت خود ادامه بدهید. یکی از مزایای کار در خانه و یا به شکل آنلاین در این زمینه این است که شما در عین حال که برای دیگران کار می‌کنید و از آن‌ها حقوق دریافت می‌کنید، مستقل هستید و در اوقات آزاد خود می‌توانید برای آینده برند شخصی خود فعالیت کنید.

استفاده از پلتفرم های فروش مثل دیوار شیپور

۶. استفاده از پلتفرم‌های فروش محصول مثل دیوار و شیپور برای فروش لباس دوخته شده

یکی از روش‌های پربازده به منظور فروش لباس و پوشاک استفاده از پلتفرم‌های مشهوری مانند دیوار و شیپور است. این دسته از پلتفرم‌ها اعتبار بالایی در بین مردم دارند و از طرفی کار کردن با آن‌ها نیز بسیار راحت است. دقت داشته باشید که حتی با وجود داشتن فروشگاه فیزیکی لباس می‌توانید به منظور افزایش فروش لباس و کسب سود بیشتر به سراغ روش‌های آنلاین بروید.

بهینه سازی فروش آنلاین

۷. استفاده از استراتژی‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای افزایش آمار فروش

روش دیگری که شما می‌توانید برای افزایش فروش لباس دوخته شده استفاده کنید، بهره گرفتن از قابلیت استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجو سئو در پلن بازاریابی شما است. شما می‌توانید حضور فروشگاه آنلاین خودتان را در گوگل، یاهو، بینگ و دیگر موتورهای جستجو بهینه کنید تا در رتبه‌بندی برتر نتایج جستجو ظاهر شوید.

برای برجسته شدن برند و محصول خود باید بازاریابی را جدی بگیرید

اینترنت فضای تجارت را به طور کامل تغییر داده است و به همین خاطر امروزه بسیاری از مشاغل به دنبال ایجاد بستری آنلاین برای دسترسی به مخاطبان هدف خود هستند. ترفندهای بازاریابی مثل طراحی وب‌سایت، ایمیل مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ می‌توانند فروش محصولات شما را تضمین کنند. اگر در ابتدای مسیر راه‌اندازی برند و فروش لباس‌های خود هستید نباید دلسرد شوید. چرا که می‌توانید به کمک روش‌هایی که در این مطلب به شما معرفی کردیم، کسب و کار و محصول خود را به مردم معرفی کنید.

 

اگر علاقه مند به شرکت در کلاس های خیاطی و دوخت هستین به شما پیشنهاد میدهیم از صفحه ” بهترین کلاس خیاطی تهران ” دیدن نمایید.

سوالات متداول

آیا انتخاب نام برای فروشگاه کمکی به افزایش نرخ فروش محصول می‌کند؟

بله در صورتی که می‌خواهید برند شخصی خود را راه‌اندازی کنید می‌توانید با انتخاب اسمی کوتاه اما تاثیرگذار در ذهن مشتریان بمانید.

آیا ارائه طرح‌های لباس به بوتیک‌ها اقدام موثری برای فروش است؟

با فروش طرح به بوتیک‌ها می‌توانید با خریدار به طور واقعی ارتباط برقرار کنید چرا که او غالبا مالک است. چنین تداومی می‌تواند شما و بوتیک را شریک واقعی این تجرات کند. برای نمونه اگر طرح لباس خود را در انتهای یک فصل به آن‌ها تحویل بدهید، آن‌ها به شما اطمینان خواهند کرد.

از کدام شبکه‌های اجتماعی بهتر است برای فروش محصولات خود استفاده کنیم؟

شما با ارائه محصولات خود در اینستاگرام می‌توانید محصولات خود را به دنیا معرفی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *