آیا سوالی دارید ؟

سوالات پرتکرار را مرور کنید یا از ما بخواهید …

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ تان را پیدا نکردید، لطفا سؤال خود را برای ما ارسال کنید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

شرایط و ضوابط ثبت آگهی و نظرات در سایت

شرایط و ضوابط ثبت آگهی بشرح زیر است و در صورت خلاف آن، آگهی ثبت شده برای اصلاح از حالت نمایش برداشته شده و بعد از بررسی تصمیم به حذف یا انتشار آن گرفته می‌شود:

  • کسب و کار ثبت شده نباید با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه مغایرت داشته باشد.
  • هرگونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف در متن آگهی و بخش نظرات ممنوع است.
  • هر نوع آگهی و خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که جنبه غیرتجاری آموزشی داشته باشد ممنوع است.
  • خدمات و آموزش هایی که شائبه کلاهبرداری در آن مشاهده شود، منتشر نمی‌شود و یا پس از انتشار حذف خواهد شد.
  • وجود جملات نادرست از نظر املائی یا نگارشی و عرفی تغییر و بعد ثبت آگهی می‌گردد.
  • ایران آموزشگاه هیچ گونه مسئولیتی در برابر آگهی های منتشر شده ، سایت‌های تبلیغ شده ، نوع فعالیت ادعا شده و اطلاعات ذکر شده در آنها را ندارد اما در صورت مشاهده شکایات و ادعای ثالث در مورد مغایرت اطلاعات و یا سوء استفاده از نام و اعتبار دیگری و موارد مشابه، مدیریت حق دارد تا روشن شدن وضعیت و رسیدگی به شکایات تبلیغات را غیرفعال کند، اما تاریخ تبلیغات در موعد مقرر به اتمام خواهد رسید و در صورت سوء استفاده پس از حذف هم مبلغ عودت داده نمی‌شود.
  • تمام لینک‌ها به صورت nofollow گذاشته شده و امکان قرار دادن لینک به صورت follow فقط با هماهنگی ایران آموزشگاه امکانپذیر است.
  • هرگونه سوءاستفاده از شماره تلفن همراه یا نشانی پست الکترونیکی دیگران پیگرد قانونی دارد و آگهی دهنده مسئول آن تلقی شده و سایت ایران آموزشگاه در این مورد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
  • وبسایت ایران آموزشگاه برای به نمایش گذاشتن نظرات کاربران خود، اقدام به مدیریت نظرات و حسب مورد ویرایش آنها می‌‌نماید تا از انتشار کلمات نامشروع و غیر اخلاقی جلوگیری نماید.
  • مبالغ واریزی به شماره کارت ۶۲۱۹۸۶۱۰۳۸۶۲۳۸۵۵ بنام “فاطمه بهادری” حساب بانک سامان صورت میپذیرد و کلیه فعالیت های مالی سایت با این حساب انجام میشود.

گفتنی است ایران آموزشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده ندارد. نمایش نظرات کاربران در وبسایت ایران آموزشگاه به هیچ وجه به معنی تایید فنی محتویات نظر نیست. کاربران می‌‌پذیرند که با ارسال نظرات خود، مسئولیت کلیه عواقب قانونی آن را برعهده گیرند.

تایید آگهی های رایگان به منزله تایید محتوای آن نیست و تایید بر اساس شئونات اخلاقی و درج نام، توضیح خدمات و مشخصات تماس و آدرس برای مراجعه به آنها انجام میشد، لازم بذکر است در صورت مشاهده هر گونه مغایرت مراتب را از طریق بخش “تماس با ما” به ما اطلاع داده تا پیگیری های لازم صورت پذیرد.

سوالات متداول و پر تکرار شما از ما

روش ثبت اطلاعات مرکز آموزشی چطور هست؟

خیلی ساده، از قسمت بالای صفحه سمت چپ ارسال آگهی را انتخاب کنید و اگر از طریق گوشی موبایل این کار رو انجام میدید از طریق منوی ≡ سمت چپ اقدام کنید و لیست اطلاعات مربوطه رو کامل کنید تا برای ما ارسال بشه و پس از بررسی تیم پشتیبانی و تایید اون، منتشر بشه.

  • در لیست ارسال میتونید از مدل ارسال رایگان و ارسال ویژه استفاده کنید.
  • برای اطلاعات بیشتر نسبت به تفاوت این دو وارد این بخش بشید.
بهترین روش جستجو چیه؟

بهترین روش این هست که نسبت به نیازتون وارد دسته همون آموزشگاه یا مراکز آموزشی بشید و مخزن رو نگاه کنید و در غیر اینصورت میتونید از طریق دسته بندی شهر و استان و منطقه برای جستجو استفاده کنید. راستی یه راه ساده ترم هست که میتونید از بخش جستجو اسم مرکز مورد نظرتون رو جستجو کنید.

چطور مقالاتمون رو منتشر کنیم؟

شما میتوانید مقالات نوشته شده توسط خودتان رو که تا الان منتشر نشده برای ما ارسال کنید تا با نام خود شما منتشر بشه تا همه ازش بهره ببرن.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری در جایگاه های مختلف سایت

بهتر دیده شوید
تبلیغات بنری بصورت ماهیانه میباشد
تماس بگیرید

پیشنهاد ویژه ما برای شروع

ثبت آگهی ویژه در پلن یکساله

ثبت آگهی پلن ویژه
ثبت اطلاعات آموزشگاه با اطلاعات کامل
ثبت آگهی

خدمات جستجوی منطقه ای

خدمات پشتیبانی سئو

سئوی جستجو و رپورتاژ
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تماس بگیرید

سوالت رو برام بفرست

افزونه "فرم تماس ۷" نصب یا فعال نشده است