دوره فست فود فینگرفود پیتزا

شرکت در دوره فست فود، فینگر فود و پیتزا با بهترین شرایط و امکانات

وجود ذائقه‌های مختلف، عادات غذایی متنوع، رشد زندگی شهری و نبود زمان کافی در بیشتر مواقع برای پخت غذاهای خانگی، باعث شده است تا انواع فست فودها و پیتزاها جای خود را در بین وعده‌های غذایی افراد باز کنند. به همین دلیل بسیاری از رستوران‌ها، کافه‌ها  و هتل‌ها به دلیل تقاضای بالا برای تهیه این نوع از غذاها و سود بالای ناشی از آن، به دنبال استخدام آشپزهایی ماهر به تهیه انواع این غذاها هستند. شرکت در دوره فست فود، فینگر فود و پیتزا یک پیشنهاد مناسب برای افرادی است که قصد دارند یک درآمد دائمی و کافی داشته باشند. بر همین اساس در این صفحه از ایران آموزشگاه به معرفی سرفصل‌های این دوره‌ها می‌پردازیم و ویژگی‌های کلی آن‌ها را بررسی می‌کنیم

سرفصل‌های دوره فست فود، فینگر فود و پیتزا

اولین گام برای پیمودن مسیر حرفه‌ای شدن در پخت انواع غذاهای فست فودی، آموزش است. دوره‌های تخصصی آموزش فست فود، پیتزا و فینگر فود علاقه‌مندان را در یک برنامه آموزشی سریع و کاربردی قرار می‌دهند و هنرجویان می‌توانند پس از پایان دوره آموزشی با پخت انواعی از بهترین غذاهای فست فودی آشنا شوند. بااین‌حال سرفصل‌های دوره فست فود، فینگر فود و پیتزا با یکدیگر تفاوت دارند و برای انتخاب دوره مناسب باید با مطالب آموزشی ارائه‌شده در هر یک از این دوره‌ها آشنا باشیم. در ادامه به سرفصل‌های این دوره‌ها اشاره می‌کنیم.

دوره فست فود فینگرفود پیتزا

عناوین آموزشی دوره فست فود؛ جامع و کاربردی

فست فودها غذاهایی هستند که در سریع‌ترین زمان ممکن پخته شده و شامل انواع غذاهای سرد و گرم می‌شوند. مراکز تجاری، فرهنگی، آموزشی، رستوران‌ها، مراکز خرید، هتل‌ها، دانشگاه‌ها، کافه‌ها، باغ ویلاها و … طیف وسیعی از مکان‌هایی هستند که فروش این غذاها را در دستور کارشان قرار می‌دهند.

مهم‌ترین سرفصل‌های دوره فست فود عبارت‌اند از:

  • آشنایی با اقدامات ضروری پیش از شروع پخت: راه‌اندازی ماشین‌آلات پخت، شست‌وشو و نگهداری تجهیزات پخت طبق اصول GHP، اندازه‌گیری مواد اولیه و آماده‌سازی اولیه مواد
  • تهیه ساندویچ سرد: ژامبون گوشت، کاناپ و ژامبون مرغ
  • تهیه ساندویچ گرم: سوسیس و هات داگ، کباب لقمه، انواع برگر، استیک گوشت قرمز، استیک مرغ، رست بیف، فیله مرغ، ژامبون مرغ تنوری، ژامبون گوشت تنوری، چیکن برگر، فلافل و بیفتک
  • تهیه انواع پیتزا: پیتزا قارچ و گوشت، پیتزا مارگریت، پیتزا قارچ و مرغ، پیتزا کاری مرغ، پیتزا پپرونی، پیتزا نان تست، پیتزا مخلوط، پیتزا تونا، نان سیر، پیتزا سبزیجات و پیتزا قارچ
  • تهیه انواع غذاهای پرسی: سیب زمینی، پیراشکی گوشت، مرغ سوخاری، چیپس و پنیر، میگو سوخاری، کروکت مرغ، قارچ سوخاری، سمبوسه، استیک با سس قارچ، سالاد الویه، انواع پاستا و انواع سالاد

سرفصل های دوره فینگر فود

مطالبی که در دوره فینگر فود آموزش داده می‌شوند

فینگر فودها غذاهایی هستند که به راحتی با دست خورده می‌شوند و اندازه کوچکی دارند. در واقع برای خوردن آن‌ها به قاشق و چنگال نیازی ندارید. شرکت در تخصصی‌ترین دوره فست فود، فینگر فود و پیتزا  امکان آموزش تهیه انواع این غذاها را برای شما به وجود می‌آورد.

مهم‌ترین سرفصل‌های آموزشی دوره فینگر فود عبارت‌اند از:

  • تهیه انواع کاناپ: کاناپ سبزیجات، کاناپ‌های دریایی و کاناپ‌های خاص
  • آموزش کرپ: کرپ مرغ و ریحان، کرپ ژامبون و پنیر، کرپ سبزیجات و کرپ بادمجان
  • تهیه فینگرفودهای سرد: راتا میرزاقاسمی، راتا مرغ و بادام، راتا ژامبون، راتا تن ماهی و راتا مرغ و کرفس
  • تهیه فینگر فود لقمه‌ای: سبزیجات و سوخاری
  • تهیه انواع میان وعده‌ها: اسپرینگ رول سبزیجات، اسپرینگ رول پستو، اسپرینگ گوشت و قارچ، اسپرینگ رول مکزیکی، اسپرینگ رول مرغ و خوراک‌های ساندویچی
  • آموزش گارنیش فینگرفودها و کاناپ‌ها: با استفاده از تخصصی‌ترین متدهای به‌روز گارنیش

سرفصل های دوره پیتزاپزی

سرفصل‌های آموزش پیتزاپزی

تهیه درست پیتزا و تسلط کامل به طرز تهیه انواع این غذاهای خوشمزه، فرصت‌های شغلی بی‌نظیری را در اختیار آشپزها قرار می‌دهد. مدرسان بهترین دوره فست فود، فینگر فود و پیتزا با ارائه سرفصل‌هایی تخصصی برای تهیه انواع پیتزاهای پرتقاضا و لذیذ، به‌روزترین سرفصل‌های آموزشی را به هنرجویان آموزش می‌دهد. هنرجویان در این دوره‌ها روش‌های مختلف پخت پیتزا، کار با تجهیزات، تهیه سس‌های ترکیبی، تکنیک‌های باز کردن خمیر، تهیه خمیر پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی، ترکیب پنیرهای مختلف و … را یاد می‌گیرند.

بر همین اساس طرز تهیه پیتزاهای زیر در دوره‌های تخصصی پیتزاپزی آموزش داده می‌شوند:

  • پیتزا پپرونی
  • پیتزا کاپریچیوزا
  • پیتزا دیابلو
  • پیتزا ایتالیایی
  • پیتزا پستو
  • پیتزا چانو
  • پیتزا سوپریم
  • پیتزا آمریکانو
  • پیتزا میلانو
  • پیتزا پن پن
  • پیتزا مخلوط
  • پیتزا سبزیجات
  • پیتزا آمریکایی
  • پیتزا سبزیجات
  • پیتزا سیسیلی
  • پیتزا مخصوص

بهترین آموزشگاه فست فود کشور کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های فست فود وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آموزش فست فود در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های فست فود پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی دوره ها و آموزشگاه های مرتبط برای رشته آشپزی و فست فود:

اگر دنبال یک کلاس فست فود معتبر در تهران میگردید بهتر است صفحه لیست بهترین کلاس فست فود تهران را نیز مشاهده کنید. چرا کلاس فست فود در تهران؟! خب مشخص است چون تهران یکی از شهرهایی است که مراکز معتبر زیادی در ان فعالیت دارند و در این بین بسیاری از این مراکز کلاس های آنلاین نیز برگزار میکنند. همینطور امکان برگزاری کلاس های آخر هفته برای شهرستانی ها را نیز دارند. یعنی با در اخیار قرار دادن پانسیون میتوانید اخر هفته ها برای آموزش به تهران بروید.

قیمت دوره آموزش فست فود فینگرفود پیتزا

قیمت دوره آموزش‌ فست فو‌د، فینگر‌ فو‌د و پیتز‌ا‌

آموزشگاه‌های معتبر متناسب با طول دوره، آموزش‌های تخصصی، امکانات، روش برگزاری عملی یا آنلاین، عمومی یا خصوصی بودن دوره و تجربه مدرسان تعرفه‌های مختلفی را برای برگزاری دوره‌های فست فود‌، فینگر فود ‌و پیتزا‌ در نظر می‌گیرند.

دوره آموزشی قیمت
دوره حضوری صفر تا صد کیک ۱۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان
دوره حضوری تخصصی پیتزا ۱۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان
دوره حضوری نان های حجیم و نیمه حجیم ۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان
دوره حضوری سوسیس و کالباس ۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان
دوره تخصصی فست فود ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان
کلاس عمومی پیتزاپزی ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان
کلاس خصوصی پیتزاپزی ساعتی ۹۰۰ هزار تومان
کلاس عمومی فینگرفود ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان
کلاس خصوصی فینگرفود ساعتی ۹۰۰ هزار تومان

 

به دوستان علاقه مند به آشپزی پیشنهاد میدهم حتما از صفحه ” بهترین کلاس آشپزی ” دیدن نماییند چرا که قطعا یک کلاس معتبر بر وفق مراد خود را خواهند یافت.

مدت دوره فست فود فینگرفود پیتزا

مدت دوره آموزش فست فود‌، فینگر فود ‌و پیتزا‌

مدت‌زمان برگزاری دوره فست فود‌، فینگر فود ‌و پیتزا‌ به سرفصل‌های آموزشی بستگی دارد. بااین‌حال بهترین دوره‌های فینگر فود در ۴ جلسه، دوره‌های فست فود حداکثر ۱۰ جلسه و دوره‌های تهیه پیتزا حداکثر بین سه روز تا یک هفته تشکیل می‌شوند.

مدرک دوره فست فود فینگر فود پیتزا

مدرک بین‌المللی دوره‌ آموزش‌‌ فست‌ فود، فینگر‌ ‌فود‌ و پیتزا‌

با توجه به فعالیت مراکز برگزارکننده دوره فست فود‌، فینگر فود ‌و پیتزا‌ زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، هنرجویان پس از پایان دوره‌های خود می‌توانند باتکیه‌بر اعتبار جهانی این مدرک شانس خود را برای حضور در بازار کار جهانی افزایش دهند؛ زیرا این مدرک مورد تایید سازمان جهانی کار می‌باشد. از سوی دیگر مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای نزد تمام مراکز آموزشی و مجموعه‌های تهیه غذای داخلی اعتبار دارد و در حال حاضر معتبرترین مدرک اعطایی برای دوره فست فود‌، فینگر فود ‌‌و پیتزا‌ به‌شمار می‌رود.

دوره فست فود فینگرفود پیتزا

بهترین دوره فست فود‌، فینگر فود ‌و پیتزا‌ را با ایران آموزشگاه پیدا کنید

ایران آموزشگاه یک کتگوری معتبر در زمینه معرفی برترین آموزشگاه‌ها و تخصصی‌ترین دوره‌های آموزشی است که به شما در انتخاب مناسب‌ترین دوره پیتزا، فست فود و فینگر فود کمک می‌کند. مجموعه ما با ارائه لیستی معتبر از معتبرترین مراکز آموزشی کار شما را برای بررسی ویژگی‌های این مراکز راحت کرده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، از لیست منتشر شده در سایت ما کمک بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *