خانه زبان سُرایش


خانه زبان سرایش

خانه زبان سُرایش ابهر اولین برگزار کننده ی آزمون های آزمایشی آیلتس در سطح منطقه بوده و برگزاری دوره های متعدد تخصصی و عمومی در حوزه ی زبان های خارجی از افتخارات این مجموعه میباشد. خانه زبان سُرایش در مقاطع بزرگسالان، نوجوانان و کودکان، در تمامی سطوح فعال بوده و با ارتقاء سطح آموزشی و ارائه برترین متدهای آموزش زبان بر اساس جدیدترین و بروز ترین کتاب های بین المللی و نیز با بهره گیری از کادر متخصص و مجرب همواره یکی از آموزشگاههای پیشرو در زمینه آموزش زبان های خارجی می باشد.

خانه زبان سُرایش در راستای آموزش زبان های بین المللی با تمرکز بر زبان های انگلیسی، فرانسه و ترکی استانبولی در ۱۵ مهر ماه سال ۱۳۹۱ آغاز بکار کرد. این مرکز، اولین برگزار کننده ی آزمون های آزمایشی آیلتس در سطح منطقه بوده و برگزاری دوره های متعدد تخصصی و عمومی در حوزه ی زبان های خارجی از افتخارات این مجموعه میباشد. خانه زبان سُرایش در مقاطع بزرگسالان، نوجوانان و کودکان، در تمامی سطوح فعال بوده و ارتقاء سطح آموزشی و ارائه برترین متدهای آموزش زبان بر اساس جدیدترین و بروز ترین کتاب های بین المللی را همواره سرلوحه ی کار خود قرار داده است.

خانه زبان سرایش جهت دستیابی به چشم اندازهای برتری که همواره به دنبال آن بوده است، تمامی تلاش خود را مبذول داشته تا از بهترین و مجرب ترین اساتید زبان که در دانشگاه ها و مراکز آموزشی معتبر مشغول به کار بوده اند کمک گیرد تا در جهت خط مشی و نگرش والای آموزشی خود، این مرکز را یاری رسانند. از این رو، اساتید همکار، همواره بر مبنای استانداردهای بین المللی ارزیابی و سنجیده و برگزیده شده اند تا رضایت خاطر زبان آموزان عزیز را تامین نمایند.

منبع: خانه زبان سرایش

 

اطلاعات تماس آموزشگاه

  • ویدیوی معرفی آموزشگاه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *