آموزش انواع افکت سنجابی گربه ای عروسکی گلمور مژه

افکت مژه مناسب می‌تواند زیبایی و گیرایی چشم را بیشتر کند

در سال‌های گذشته دنیای آرایش مژه تحولات بسیار زیادی کرده است. از معرفی انواع افکت مژه جدید تا ظهور استایل‌های نو همگی باعث شده است تا این حوزه بسیار خاص و جذاب‌تر از گذشته شود. افکت‌ مژه با اکستنشن مژه ایجاد می‌شود و علاوه بر برطرف کردن مشکلاتی چون کم‌پشت یا کوتاه بودن مژه حالت‌ آن‌ را نیز بهتر می‌کند. علاوه بر این افکت مژه بر ظاهر و حالت چشم‌ها نیز تاثیر می‌گذارد و می‌تواند آن‌ها را درشت‌تر یا ریزتر کند. مژه‌های مصنوعی با روش‌های مختلف بر روی مژه طبیعی قرار می‌گیرند و چهره‌ شما را برای چندین هفته جذاب‌تر می‌کنند. در ادامه با نکات آموزش انواع افکت مژه آشنا می‌شویم.

انواع افکت مژه

انجام اکستنشن و استفاده از افکت‌های مژه بلافاصله موجب بهبود زیبایی چشم‌ها و جذابیت آن‌ها می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از افکت مژه مناسب و بدون نیاز به محصولات آرایشی چشم‌های گیرا و زیبا داشته باشید. این تکنیک‌ها می‌توانند با توجه به نوع و حالت چشم متفاوت باشند. در ادامه با آموزش انواع افکت مژه آشنا می‌شویم.

افکت مژه گربه ای

افکت مژه گربه‌ای

افکت مژه گربه‌ای یک استایل کلاسیک است که به خاطر ظاهر متراکم و دراماتیک خود شهرت دارد. این استایل شامل مژه‌های بلندتر در گوشه‌های خارجی چشک‌ها می‌شود که برای افراد دارای چشم‌های گرد و بادامی کاملا ایده‌آل است. افکت مژه گربه‌ای تقریبا برای هر نوع حالت چهره مناسب است. افکت مژه گربه‌ای چشم‌ها را بازتر و شاداب‌تر می‌کند و حالت خستگی را از چشم‌های شما می‌گیرد. شما می‌توانید مژه گربه‌ای را با اکستنشن حجم‌دهنده و اکستنشن کلاسیک اجرا کنید.

دلیل اصلی محبوبیت افکت مژه گربه‌ای طبیعی بودن آن است. چیدمان بسیار خاص این نوع اکستنشن با استفاده از مژه‌های استاندارد ۱۴ تا ۶ میلی‌متری انجام می‌شود و ضخامت تارهای مورد استفاده بین ۰.۰۳ تا ۰.۱۵ هستند. باید توجه داشته باشید که مژه‌ها نباید پلکانی دیده شوند تا حالت طبیعی خود را از دست ندهند. در کل طراحی نهایی اکستنشن به شکل طبیعی مژه‌ها فرد بستگی دارد و باید آن را لحاظ کنید.

آموزش افکت عروسکی

افکت مژه عروسکی

افکت مژه عروسکی برای کسانی که چهره طبیعی می‌خواهند ایده‌آل است. در این استایل طول مژه‌ها در تمام بخش‌ها یکسان است و حالتی شبیه به چشم عروسک به شما می‌بخشد. این افکت مژه برای کسانی که چشم‌های کوچک دارند بسیار مناسب است. کاشت مژه عروسکی موجب افزایش حجم مژه‌های شما می‌شود و اگر به رنگ تیره و طبیعی مژه‌ها علاقه دارید بهترین گزینه برای شما است. مژه عروسکی خود دارای انواع اکستنشن‌های جداگانه است که عبارتند از:

  • اکستنشن مژه کیم کارداشیان
  • اکستنشن مژه اسپایکی
  • اکستنشن مژه کلاسیک عروسکی
  • اکستنشن مژه والیوم عروسکی
  • اکستنشن مژه موقت عروسکی
  • اکستنشن مژه عروسکی بلند

افکت سنجابی

افکت مژه سنجابی

اکستنشن و افکت مژه سنجابی از تارهای مو با طول‌های مختلف تشکیل می‌شود و ظاهری طبیعی و افشان دارند. این استایل برای چشم‌های بادامی و افتاده مناسب است و می‌‎توان آن را بر روی انواع فرم صورت به کار برد. شما می‌توانید این افکت جذاب را برای چشم‌هایی که بدون حالت یا رو به پایین هستند استفاده کنید. برای انجام این تکنیک باید مپ‌کشی مناسب و دقیق انجام شود. در ادامه باید طول مژه‌ها را با دقت بالا انتخاب کنید؛ در این بین کوتاه‌ترین بخش‌ها مژه ۶ یا ۷ میلی‌متری و بلندترین بخش‌ها مژه ۱۲ میلی‌متری خواهند داشت. این نوع مژه را می‌توان با مراقبت کافی بین ۴ تا ۶ هفته به کار برد.

یکی از بزرگترین مزایای اسکتنشن سنجابی آن است که در پایان به چشم‌ها ظاهر خشک و آبکی نمی‌بخشند و چهره طبیعی حفظ خواهد شد. این افکت برای کسانی که چشمان باریک، ابروهای بلند و مژه‌های خاص با رشد بیشتر در گوشه بیرونی چشم دارند، بسیار مناسب است. مپ این افکت نیز متناسب با شکل طبیعی مژه‌ها ایجاد می‌شود و تارهای مصنوعی در کنار مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند.

مژه گلمور

افکت مژه گلمور

اگر می‌خواهید ظاهر طبیعی مژه‌های خود را حفظ کنید و همزمان صاحب مژه‌های فر و زیبا (تا حدودی شبیه به افکت کیم کارداشین) شوید حتما افکت مژه گلمور را امتحان کنید. در این افکت بخش‌های داخلی چشم مژه‌های کوتاه‌تر دارند در بخش خارجی مژه‌های با سایز یکسان را داریم. در این تکنیک بیشتر مژه‌ها رد بخش انتهای چشم نصب می‌شوند و می‌توان آن را تا دو ماه یا حتی بیشتر مورد استفاده قرار داد. معمولا کسانی که چشم‌های درشت دارند افکت مژه گلمور را بیشتر می‌پسندند و جذابیت بیشتری به چهره آن‌ها می‌بخشد. فراموش نکنید برای جلوگیری از حذف مژه‌ها باید صورت خود را تنها با مایع شست‌وشو دهنده مخصوص تمیز کنید. در صورت استفاده از دستمال آرایش، روغن بچه یا شامپو بچه، به دلیل روغن موجود در این محصولات، طول عمر مژه‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

انجام انواع افکت مژه

آموزش انجام انواع افکت مژه

انجام افکت مژه به صورت گام به گام انجام می‌شود. شما می‌توانید با دنبال کردن این مراحل افکت مژه مدنظر را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید. در ادامه با مراحل کلی اکستنشن مژه را با هم بررسی می‌کنیم. افکت مژه به صورت زیر انجام می‌شود:

  • پیش از هر چیز آرایش پلک‌ها به طور کامل پاک کنید. توجه داشته باشید که صورت باید کاملا بدون چربی و خشک باشد تا چسباندن مژه‌ها به آسانی انجام گیرد
  • در ادامه با پدهای مخصوص مژه‌های پلک پایین پوشیده می‌شود تا پس از مصرف چسب مژه‌های بالا و پایین به یکدیگر نچسبند. انجام دقیق این مرحله اهمیت بسیار زیادی دارد و بی‌توجهی به آن تمام زحمات را بر باد خواهد داد
  • با استفاده از میکروبراش مژه‌ها و پلک را به خوبی بشویید؛ نظافت مژه‌ها در این بخش طول عمر مژه‌های مصنوعی را افزایش می‌دهد
  • سپس پرایمر را اضافه کنید تا به چسبندگی مژه‌های طبیعی و مصنوعی به یکدیگر کمک کند؛ مدت زمان ماندگاری مژه‌های مصنوعی به عمر چسب آن‌ها بستگی دارد
  • چسب را روی پالت ریخته و با دقت انتهای تارهای مژه مصنوعی را با موچین داخل چسب کرده و نزدیک ریشه مژه طبیعی بچسبانید. مژه‌های مصنوعی را در فاصله ۱ تا ۱.۲۵ میلی‌متر از ریشه مژه طبیعی قرار دهید. در این مرحله مژه‌ها با توجه به افکت مدنظر چسبانده می‌شوند
  • پس از پر شدن ردیف مژه آن‌ها را شانه کنید؛ این کار با استفاده از شانه مخصوص و به آرامی انجام می‌شود تا مژه‌ها کنده نشوند
  • در پایان پد را از روی پلک بردارید؛ به این ترتیب صاحب مژه‌های جذاب و چشم‌های گیرا‌تر از گذشته خواهید شد

نکات مهم در افکت مژه

نکات مهم درباره افکت مژه که باید رعایت کنید

اجرای افکت مژه نیازمند رعایت نکات گوناگون است. شما باید پیش و پس از انجام این تکنیک آرایشی با توجه به این توصیه‌ها از ماندگاری و جذابیت افکت مژه خود مطمئن شوید. برخی از مهمترین نکات درباره افکت مژه عبارتند از:

  • پس از انجام اکستنشن و افکت مژه به هیچ عنوان چشم‌‎های خود را مالش ندهید
  • از کندن و دست کشیدن بر روی مژه‌ها بپرهیزید
  • تنها از مواد پاک‌کننده آرایش بدون روغن استفاده کنید
  • برای حفظ حالت مژه‌ها به صورت منظم و با دقت آن‌ها را شانه کنید
  • هنگام خوب چشم‌های خود را بر روی بالش نگذارید و پتو را روی سر خود نکشید
  • با استفاده از سرم مخصوص مژه‌های خود را تقویت کرده و رشد آن‌ها را تقویت کنید
  • تا ۲۴ ساعت پس از انجام افکت چشم‌های خود را در برابر تماس آب محافظت کنید
  • از انجام آرایش سنگین و غلیظ خودداری کنید

آموزش انواع افکت سنجابی گربه ای عروسکی گلمور مژه

افکت مژه را باید متناسب با حالت چهره و چشم خود انتخاب کنید

انتخاب بهترین اکستنشن و افکت مژه می‌تواند به صورت طبیعی زیبایی چهره شما را افزایش دهد و ظاهر شما را دگرگون کند. از مژه‌های پرپشت و دراماتیک گرفته تا انواع طبیعی و ظریف را می‌توان در میان افکت‌ها پیدا کرد. شما می‌توانید پس از اجرای افکت و با رعایت نکات مراقبتی گوناگون برای هفته‌ها از مژه‌های جدید و اعتماد به‌نفس بیشتر برخوردار شوید. فراموش نکنید که برای انجام انواع افکت مژه و رسیدن به نتیجه بهتر حتما به مراکز معتبر و آرایشگرهای حرفه‌ای مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید با آموزش انواع افکت مژه یک مهارت درآمدزا را فرا بگیرید و در آرایشگاه‌ها مشغول به کار شوید.

سوالات متداول

طول عمر انواع افکت مژه چقدر است؟

انواع افکت مژه در صورت اجرای صحیح تا هشت هفته ماندگاری دارند. شما باید هر دو تا سه هفته با شرکت در جلسه‌های ترمیمی نواقص افکت‌ها را برطرف کنید.

معمولا انجام مراحل مختلف افکت مژه چقدر زمان می‌برد؟

اکستنشن و اجرای افکت مژه معمولا بین ۱.۵ تا ۲ ساعت زمان می‌برد تا کامل شود.

آیا می‌توان همراه با اکستنشن و افکت مژه از محصولات آرایشی استفاده کرد؟

بله، شما می‌توانید از محصولات آرایشی استفاده کنید. با اینحال باید همیشه از پرایم استفاده کنید و تا جای ممکن به سراغ محصولات آرایشی بدون روغن بروید. داشتن ظرافت و دقت نیز بسیار ضرورت دارد.

اگر فاصله چشم‌های شما به یکدیگر نزدیک باشد کدام افکت مژه گزینه بهتری است؟

برای کسانی که چشم‌های نزدیک به هم دارند افکت مژه گلمور بهترین گزینه برای شما است. این تکنیک جذابیت بسیار خاص به چشم‌های شما می‌بخشد.

بهترین مواد برای پاک کردن آرایش در هنگام استفاده از مژه مصنوعی چیست؟

در صورت استفاده از مژه مصنوعی باید از پاک‌کننده آرایش بدون روغن و بدون گلیکول استفاده کنید. محصولاتی که روغن دارند به چسب مژه آسیب می‌زنند و طول عمر آن را به شدت کاهش خواهند داد. در این شرایط پاک کردن آرایش با استفاده از مواد شستشو دهنده ویژه انجام می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *