آموزش آیلتس IELTS به ساده ترین روش ها - آموزشگاه آیلتس، بسته های آموزش راه دور آیلتس، آموزش آنلاین آیلتس، آموزش مجازی آیلتس، IELTS، کلاس آیلتس

آموزش آیلتس IELTS با ساده ترین روش

آیلتس IELTS معتبرترین مدرک زبان انگلیسی در سراسر جهان است که تحت عنوان سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی که در تمام کشورهای دنیا برگزار می شود و یک آزمون بریتانیایی است.

آیلتس و تافل، دو آزمون معتبر ارزیابی مهارت های انگلیسی هستند که بر خلاف آیلتس، آزمون تافل یک آزمون آمریکایی است. (برای مشاهده تفاوت آیلتس و تافل وارد شوید)

آیلتس چیست؟

آیلتس، یک آزمون جهت سنجش مهارت زبان انگلیسی است که برای مهاجرت کاری، تحصیلی و … در اکثر کشورها مورد نیاز است. ( برای مشاهده توضیحات ” مدرک آیلتس ” مطلب منتشر شده از قبل را مشاهده کنید.)

معمولا کلاس آیلتس و تافل در اغلب یهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی برگزار می شود که زبان آموزان بر اساس هدف خود از یادگیری و ارزیابی زبان انگلیسی، مانند کشوری که به عنوان مقصد مهاجرت خود برگزیده اند و … در یکی از این دو کلاس و یا هر دوی آن ها شرکت کرده و مهارت های لازم برای کسب امتیاز مورد قبول در این دو آزمون را می آموزند.

ارزیابی مهارت های زبان انگلیسیارزیابی مهارت های زبان انگلیسی

البته آیلتس یک آزمون است و برای شرکت در آن نیاز به گذراندن دوره خاص یا تعداد جلسات و ساعات مشخص آموزشی نمی باشد. اما بسیاری از داوطلبان، برای فراگیری روش های قبولی در این آزمون، نیاز به منابع مشخص و آموزش های مربوطه دارند.

حتی افرادی که از پیش دوره های زبان انگلیسی را گذرانده اند و یا حتی تسلط کافی بر مکالمه زبان انگلیسی دارند، ممکن است به این کلاس ها و آموزش ها نیاز داشته باشند زیرا قبولی در این آزمون و نیز کسب امتیاز لازم، نیاز به مهارت های دیگری مضاف بر زبان انگلیسی دارد، که از این جمله می توان به مهارت تست زنی اشاره نمود.

آموزشگاه آیلتس

آموزشگاه برای آموزش آیلتس

آموزشگاه آیلتس، داوطلبان را برای شرکت و کسب نمره قبولی در این آزمون، آماده می سازد.

آموزشگاه آیلتس، منحصرا به آموزش مهارت های لازم در این زمینه می پردازد و شاگردان را برای شرکت در این آزمون ها آماده می کند، تمام اطلاعات مربوط به شرایط و زمان برگزاری آزمون و … را از طریق شرکت در کلاس های آیلتس همین آموزشگاه ها می توان کسب کرد.

برای مشاهده بهترین آموزشگاه آیلتس و برگزار کنندگان کلاس آیلتس تهران و ایران وارد شوید.

اما ممکن است محدودیت زمانی و یا فاصله های مکانی و نیز برخی از موانع مانند هزینه های بالا از جمله هزینه و دردسرهای رفت و آمد و … امکان استفاده از این آموزش ها را برای بسیاری از افراد و داوطلبان، با سختی و مشکل مواجه می کند. همچنین در شرایطی مانند وضعیت امروز و با وجود کرونا، باید در فکر جایگزینی روش های آموزشی غیرحضوری به جای آموزش های حضوری بود.

در این راستا، آموزش از راه دور و به شیوه آنلاین با بهره گیری از تکنولوژی های الکترونیکی، و شرکت در کلاس های مجازی، روز به روز بیشتر گسترش می یابد.

برای مشاهده آموزشگاه ها زبان برگزار کننده کلاس آنلاین زبان در تهران وارد شوید.

آموزش مجازی آیلتس

روش های یادگیری آیلتس به شیوه مدرن

در کنار کتاب ها و کلاس های حضوری، روش های دیگری با شرایط راحت تر و بدون محدودیت و هزینه های مقرون به صرفه، برای دسترسی به منابع و مواد امتحانی و نیز فراگیری مهارت های لازم، وجود دارد. این آموزش ها به ۲ صورت انجام میشود: آموزش آنلاین آیلتس یا آموزش راه دور آیلتس، که از این جمله می توان به مواردی از قبیل بسته های آموزش از راه دور آیلتس به عنوان جزوات و منابع تمرینی، آموزش آنلاین آیلتس (آموزش مجازی آیلتس) از طریق اینترنت و با استفاده از فیلم های آموزشی، و شرکت در کلاس های مربوط به آموزش مجازی آیلتس، با حضور اساتید سرشناس و متد آموزش آنلاین، با امکان طرح پرسش و استفاده از راهنمایی های استاد، اشاره نمود.

ایران آموزشگاه، پایگاه معتبر معرفی آموزشگاه های برگزار کننده انواع کلاس های مجازی برای آموزش از راه دور است که دوره های آنلاین آموزش مجازی آیلتس را نیز سامان دهی، می کند. با مراجعه به پایگاه اینترنتی ایران آموزشگاه، علاوه بر آشنایی با آموزشگاه ها و مراکز آموزشی مختلف، می توانید اطلاعات مربوط به ثبت نام و شرایط شرکت در این دوره های مجازی را به دست آورد.

دوره های مربوط به این آزمون شامل آموزش و ارتقای مهارت های نوشتاری، گفتاری، شنیداری، درک مطلب، گرامر زبان انگلیسی می باشد.

بدون محدودیت زمانی و مکانی در کلاس های آنلاین

«شرکت در کلاس آیلتس اجباری نیست»

تاکید می کنیم که آیلتس یک آزمون است و نه یک دوره آموزشی، و شرکت در کلاس های مربوط به آن الزامی نیست، بلکه هر داوطلب بر اساس نیازمندی خود به آموزش، تصمیم می گیرد که در این کلاس ها شرکت کند یا خیر، اما در عین حال باید در نظر داشت که شرکت در این کلاس ها، برنامه ای منظم همراه با زمان بندی مشخص برای فراگیری تکنیک های خاص و راحتی در یادگیری زبان انگلیسی و نیز تسلط بر منابع مورد استفاده برای آزمون را در اختیار داوطلبان قرار می دهد، خودآموزی می تواند مفید باشد اما برای اغلب افراد، ایجاد یک برنامه مشخص و متعهد ماندن به آن و نیز زمان بندی و شیوه مطالعه و تمرین، آسان نبوده و موجب سردرگمی است.

اینکه چه مطالبی را با چه ترتیبی و چه میزان مطالعه و مرور و تمرین نمایید و یا از چه روشی برای یادگیری آسان و سریع تر استفاده کنید و یا چه نکات و مواردی را بیشتر مورد توجه قرار داده و چه نظمی برای آموزش در پیش بگیرید، و … را می توانید از طریق همین آموزش ها، هم به شیوه حضوری و هم غیرحضوری، بیاموزید و با مدیریت زمان و بر مبنای استعداد خویش، بهترین نتیجه را در کوتاه ترین زمان برای آزمون آیلتس، رقم بزنید.

مزایای شرکت در کلاس آموزش آیلتس

شرکت در کلاس آموزش آیلتس می‌تواند برای متقاضیانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند نقش مهمی داشته باشد. اهمیتی که آزمون آیلتس در سرنوشت بسیاری از افراد دارد باعث شده تا آنها به دنبال بهترین راه برای قبولی در این آزمون باشند. کلاس‌های آیلتس این شرایط را برای داوطلبان فراهم کرده است تا بتوانند با شرکت در آنها، آمادگی بیشتری برای آزمون داشته باشند. از جمله مزایای شرکت در کلاس آموزش آیلتس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

آموزش تخصصی مهارت‌های انگلیسی

در آزمون آیلتس چهار مهارت اصلی زبان یعنی صحبت کردن، گوش دادن، نوشتن و خواندن مورد سنجش قرار می‌گیرد. شرکت‌کنندگان در آزمون باید در هر بخش نمره بالایی کسب کنند. با توجه به اینکه ممکن است بسیاری از داوطلبان در هر یک از بخش‌ها ضعف داشته باشند، شرکت در کلاس‌ها به آنها کمک می‌کند تا به‌صورت تخصصی آموزش دیده و بتوانند با آمادگی بیشتر در آزمون شرکت کنند.

آموزش توسط اساتید مجرب

در کلاس‌های آیلتس آموزش‌ها زیر نظر اساتید مجرب انجام می‌شود. این اساتید که معمولاً مدرک تحصیلی بالایی در زبان داشته و همچنین سابقه شرکت در آزمون آیلتس را نیز دارند، به شما کمک می‌کنند تا بتوانید مهم‌ترین نکات زبان برای آزمون را یاد گرفته و نمره بالایی بگیرید. همچنین آنها تجربیات خود را در اختیار شما قرار می‌دهند که باعث می‌شود تا با کمترین درصد خطا در این آزمون شرکت کنید.

رفع نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت

قطعاً همه افرادی که برای یادگیری زبان اقدام می‌کنند در برخی قسمت‌ها نقاط ضعف و در برخی دیگر نقاط قوت دارند. شرکت در کلاس‌های آیلتس کمک می‌کند تا ابتدا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید و سپس آنها را رفع و تقویت کنید. همچنین با توجه به اینکه بین زبان‌آموزان و اساتید تعامل وجود دارد باعث می‌شود تا درک مباحث زبان آسان‌تر شده و رفع اشکال شود.

معرفی منابع مفید آیلتس

انتخاب منابع مفید برای آزمون آیلتس در قبولی این آزمون نقش بسیار مهمی دارد. همچنین منابع بسیار زیادی در بازار وجود دارد که ممکن است شما را کمی گیج کند. در هر حال این احتمال وجود دارد که شما با انتخاب منبع اشتباه علاوه بر اینکه زمان زیادی را صرف مطالعه آن می‌کنید، نتیجه قابل قبولی نیز نمی‌گیرید. در واقع این کار باعث می‌شود تا زمان و هزینه خود را هدر دهید. در کلاس‌های آیلتس اساتید باتجربه بهترین منابع آزمون را به شما معرفی می‌کنند تا با مطالعه آنها بهترین نتیجه را بگیرید.

برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس یا ماک آیلتس

ماک آیلتس یا آزمون آزمایشی آیلتس یک آزمون شبیه سازی شده است که متقاضیان می‌توانند در آن شرکت کنند. در واقع ساختار این آزمون و همچنین نحوه نمره‌دهی آن دقیقاً مشابه آزمون آیلتس است. شما با شرکت در این آزمون می‌توانید نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید و همچنین زمان‌بندی خود برای آزمون اصلی آیلتس را مدیریت کنید. این آزمون همچنین به شما کمک می‌کند تا بتوانید بر استرس و ترس خود برای شرکت در آزمون غلبه کنید.

بهترین آموزشگاه آیلتس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

انتخاب بهترین آموزشگاه آیلتس با وجود تعداد زیادی از آموزشگاه‌ها کار سختی است. شما باید بتوانید یک آموزشگاه خوب برای آموزش پیدا کنید که علاوه بر هزینه مناسب آن، آموزش‌های اصولی و جامعی نیز داشته باشد. در زیر به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک آموزشگاه آیلتس باید داشته باشد پرداخته شده است.

  • دارای برنامه زمان‌بندی شده دقیق باشد.
  • از امکانات کافی و به‌روز برای آموزش آیلتس برخوردار باشد.
  • در آموزشگاه کلاس‌های آنلاین و حضوری برگزار شود.
  • هزینه کلاس‌ها نسبت به نوع آموزش‌ها مناسب باشد.
  • آزمون ماک آیلتس جهت آمادگی بیشتر زبان‌آموزان برگزار شود.
  • پکیج‌های کمک‌آموزشی برای تمرین و آمادگی بیشتر زبان‌آموزان ارائه شود.
  • از بهترین و به‌روزترین منابع جهت آموزش آیلتس استفاده شود.
  • اساتید آموزشگاه باید تجربه و تحصیلات بالایی داشته باشند و بتوانند تجربیات خود را به‌راحتی در اختیار زبان‌آموزان قرار دهند.
  • آموزشگاه باید آموزش‌های جامع در هر چهار مهارت زبان یعنی نوشتن، خواندن، صحبت کردن و گوش دادن داشته باشد.

کلاس آنلاین آیلتس یا کلاس حضوری؛ کدام یک بهتر است؟

بسیاری از زبان‌آموزانی که قصد شرکت در کلاس‌های آموزش آیلتس دارند را دارند همواره درگیر این موضوع هستند که کلاس آنلاین آیلتس یا کلاس حضوری برای آنها بهتر است؟ برای پاسخ به این سؤال باید ویژگی‌هایی هر یک از این کلاس‌ها بررسی شود و زبان‌آموزان بسته به شرایط خود بهترین دوره را انتخاب کنند. به همین دلیل در جدول زیر مزایا و معایب هر یک از دوره‌های آنلاین و حضوری آیلتس بیان شده است.

دوره حضوری آیلتس

مزایای دوره حضوری آیلتس معایب دوره حضوری آیلتس
امکان ارتباط چهره به چهره بین زبان‌آموزان و اساتید صرف هزینه بیشتر برای شرکت در دوره
امکان رفع اشکال در کلاس‌ها عدم امکان دسترسی به محتواهای آموزشی پس از کلاس
افزایش تمرکز زبان‌آموزان صرف زمان برای رفت و آمد

 

دوره آنلاین آیلتس

مزایای دوره آنلاین آیلتس معایب دوره آنلاین آیلتس
صرفه‌جویی در زمان رفت و آمد عدم تمرکز کافی هنگام شرکت در کلاس
صرف هزینه کمتر برای شرکت در کلاس امکان قطع اینترنت و عدم برگزاری کلاس
امکان دسترسی به آموزش‌ها پس از اتمام کلاس عدم نظارت اساتید آیلتس بر زبان‌آموز و کاهش کیفیت آموزش

 

مدت زمان دوره آیلتس چقدر است؟

مدت زمان دوره آیلتس بسته به نوع آموزشگاه‌ها و همچنین سطح زبان‌آموزان متفاوت است. به عنوان مثال زبان‌آموزانی که در سطح بالایی از مهارت زبان هستند قطعاً نیاز کمتری به شرکت در کلاس‌ها دارند. اما زبان‌آموزان در سطح پایین‌تر باید مدت زمان بیشتری در کلاس‌ها شرکت کنند تا به سطح قابل قبولی برسند.

دوره آیلتس معمولاً به‌صورت فشرده و عادی برگزار می‌شود که دوره فشرده در زمان کوتاه‌تری تمام می‌شود. دوره‌های آیلتس ۴ تا ۵ جلسه در هفته برای دوره‌های فشرده و ۲ تا ۳ جلسه برای دوره عادی است. به طور کلی مدت زمان کلاس آیلتس حدود ۳ تا ۶ ماه است که پس از تعیین سطح و زمان کلاس‌ها مشخص می‌شود.

آموزش آیلتس به‌صورت پکیج یا در آموزشگاه آیلتس؟

برای آموزش آیلتس از پکیج استفاده کنم یا به آموزشگاه آیلتس مراجعه کنم؟ این یکی از سؤالات بسیاری از داوطلبانی است که قصد دارند در آزمون سرنوشت‌ساز آیلتس شرکت کنند. با توجه به اهمیت این آزمون و هزینه بالای آن بسیار مهم است که با آمادگی کامل در آن شرکت کنید.

دو راه مهم برای یادگیری آیلتس وجود دارد که یکی مطالعه با استفاده پکیج و دیگری مراجعه به آموزشگاه‌های زبان آیلتس است. هر یک از این روش‌های مطالعه و آموزش آیلتس ویژگی‌هایی دارند که سبب تمایز آنها از یکدیگر شده است. با توجه به اهمیت این موضوع ما در زیر این دو روش را با یکدیگر مقایسه کردهایم.

یادگیری با پکیج آیلتس

پکیج آیلتس یکی از روش‌های مرسوم برای یادگیری آیلتس است. در این نوع یادگیری شما بدون نظارت مستقیم اساتید و خارج از محیط کلاس یادگیری آیلتس را انجام می‌دهید. این روش فرصت خوبی برای افرادی است که زمان کافی برای رفتن به کلاس‌های آموزشی را ندارند. این روش نیز مانند همه روش‌های مطالعه دارای مزایا و معایبی است که ما در زیر بیان کردهایم.

مزایای روش آموزش با پکیج آیلتس

  • شما به هنگام آموزش در کلاس‌های آموزشی ملزم هستید که طی زمان‌های مشخص به آموزشگاه مراجعه کنید. اما در روش مطالعه با پکیج آیلتس زمان یادگیری در اختیار شماست و می‌توانید در تایم آزاد خود مطالعه کنید.
  • در روش آموزش با پکیج آیلتس نیاز به صرف هزینه بالا جهت شرکت در کلاس‌ها نیست و شما تنها با تهیه منابع مناسب می‌توانید مطالعه و یادگیری خود را شروع کنید.
  • مطالعه انفرادی به شما کمک می‌کند تا بتوانید زمان بیشتری را صرف یادگیری کرده و عمیق‌تر به موضوعات مختلف بپردازید. همچنین با درگیری بیشتر ذهن شما با موضوعات امکان یادگیری بیشتر وجود دارد.
  • روش آموزش با پکیج آیلتس باعث افزایش عزت نفس زبان‌آموزان می‌شود زیرا یادگیری انفرادی این حس را به آنها القا می‌کند که می‌توانند به‌تنهایی از پس آن بربیایند.

معایب روش آموزش با پکیج آیلتس

  • شرکت در کلاس‌های آموزش آیلتس باعث سرگرمی بیشتر زبان‌آموزان شده و از این طریق می‌توانند تبادل اطلاعات انجام دهند. اما در روش آموزش پکیجی آیلتس به دلیل شرکت نکردن در کلاس‌ها این امکان وجود ندارد.
  • در بسیاری از موارد مشاهده شده است که در یادگیری با پکیج آیلتس زبان‌آموزان دچار سردرگمی شده‌اند زیرا معمولاً نمی‌توانند برنامه جامع و مشخصی برای مطالعه خود داشته باشند.
  • یادگیری در روش پکیج آیلتس با سرعت بسیار پایینی انجام می‌شود. دلیل آن نیز عدم برنامه، عدم وجود قوانین و مقررات مطالعه و سهل‌انگاری زبان‌آموزان است.

یادگیری آیلتس در آموزشگاه

یادگیری آیلتس در آموزشگاه یکی از روش‌های قدیمی و مؤثر برای آموزش آیلتس است. همانطور که می‌دانید برای آموزش در آموزشگاه‌ها باید به‌صورت حضوری در کلاس‌ها حاضر شده و آموزش ببینید. کلاس‌ها ممکن است به‌صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار شود. این روش نیز مانند سایر روش‌های آموزشی مزایا و معایبی دارد که ما در زیر به آنها اشاره کرده‌ایم.

مزایای روش یادگیری آیلتس در آموزشگاه

·         امکان اشتراک‌گذاری مطالب در بین زبان‌آموزان در کلاس‌های نیمه‌خصوصی و گروهی

·         تمرکز بیشتر اساتید و زبان‌آموزان هنگام آموزش

·         تأثیر بیشتر آموزش‌ها و کارایی بالای آن

·         عدم وجود مشکلاتی چون قطعی اینترنت و نیمه کار ماندن آموزش‌ها

·         پرسش و پاسخ سریع‌تر بین اساتید و زبان‌آموزان

معایب روش یادگیری آیلتس در آموزشگاه

·         شهریه گران‌تر کلاس‌های حضوری نسبت به پکیج‌های آموزشی

·         صرف وقت برای رفت و آمد به کلاس‌ها

·         صرف هزینه برای خرید جزوات آموزشی

·         عدم انعطاف‌پذیری زمانی کلاس‌ها

سؤالات متداول

برای آموزش آیلتس کدوم آموزشگاه برم؟

شما برای انتخاب آموزشگاه جهت آموزش آیلتس باید به چند مورد توجه داشته باشید که در زیر بیان شده است:

  • اساتید آموزشگاه تجربه کافی داشته باشند.
  • محتوای کلاس‌ها و متدهای آموزشی بر اساس آخرین تغییرات روز دنیا باشد.
  • امکانات و تجهیزات کلاس پیشرفته و از کیفیت بالا برخوردار باشد.
  • فضای آموزشی برای شرکت زبان‌آموزان و تعامل آنها با یکدیگر مناسب باشد.
  • هزینه کلاس‌ها نسبت به نوع آموزش‌ها مقرون به صرفه باشد.
  • منابع مورد استفاده در آموزشگاه متناسب با هر سطح آموزشی باشد.

آیا آزمون آزمایشی آیلتس در بهترین آموزشگاه آیلتس برگزار می‌شود؟

بله در بهترین آموزشگاه آیلتس آزمون آزمایشی جهت آمادگی بیشتر هنرجویان برگزار می‌شود که دارای ساختار استاندارد و دقیقاً مشابه آزمون اصلی آیلتس است.

آیا دوره آنلاین آیلتس در آموزشگاه‌ها برگزار می‌شود؟

بله در آموزشگاه‌ها دوره آنلاین آیلتس برگزار می‌شود و افرادی که شرایط شرکت حضوری در کلاس‌ها را ندارند می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

بهترین کلاس آیلتس کجاست؟

شما برای انتخاب بهترین کلاس آیلتس لازم است تا لیستی از آنها تهیه کرده و سپس فاکتورهایی چون اساتید، رزومه و تجربه زبان‌آموزان را بررسی کنید.

آیا شرکت در کلاس ایلتس در موفقیت این آزمون اثرگذار است؟

بله با انتخاب بهترین کلاس ایلتس و آموزش در آن شما می‌توانید طی مدت زمان کوتاهی با مهم‌ترین نکات زبان آشنا شده و آمادگی زیادی برای شرکت در آزمون کسب کنید.

تعداد شرکت‌کنندگان در دوره ایلتس چقدر است؟

تعداد شرکت‌کنندگان در دوره ایلتس بسته به نوع کلاس‌ها متفاوت است. دوره‌های ایلتس به‌صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار می‌شود که تعداد شرکت‌کنندگان در دوره خصوصی ۱ تا ۲ نفر، دوره نیمه‌خصوصی ۳ تا ۵ نفر و دوره گروهی ۶ تا ۸ نفر خواهد بود.

از چه منابعی در کلاس آیلتس استفاده می‌شود؟

منابع مورد استفاده در کلاس آیلتس بسته به اساتید و آموزشگاه‌ها متفاوت است و شما پیش از ثبت‌نام در آموزشگاه می‌توانید از منابع مورد استفاده مطلع شوید.

آیا در اموزشگاه ایلتس تعیین سطح انجام می‌شود؟

بله در آموزشگاه‌های معتبر ایلتس پیش از ثبت‌نام زبان‌آموزان در کلاس‌ها تعیین سطح انجام شده و هر زبان‌آموز بسته به مهارت و دانش خود می‌تواند در سطح مناسب شرکت کند.

آیا برای ثبت‌نام در آموزشگاه ایلتس محدودیت سنی وجود دارد؟

خیر برای ثبت‌نام در آموزشگاه ایلتس هیچگونه محدودیت سنی وجود ندارد و شما می‌توانید در هر سنی برای آموزش اقدام کنید.

کلاس ایلتس انلاین یا حضوری؟ کدام یک برای یادگیری سریع ایلتس بهتر است؟

انتخاب بین کلاس ایلتس انلاین و حضوری بسته به شرایط شما می‌تواند متفاوت باشد. هر یک از این کلاس‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که سبب تمایز آنها شده است. به طور کلی اگر در سطح بالایی از زبان هستید کلاس‌های انلاین می‌تواند برای شما مناسب باشد. علاوه بر این کلاس‌های انلاین برای افرادی که زمان زیادی برای آمادگی آیلتس ندارند مناسب است. از طرف دیگر آموزش حضوری آیلتس نیز می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند با اساتید و زبان‌آموزان تعامل بیشتری داشته باشند، انتخاب خوبی است.

مدت زمان کلاس حضوری ایلتس چقدر است؟

مدت زمان کلاس‌های حضوری بین ۱ تا ۲ ساعت است که تعداد کلاس‌ها در هفته برای هر سطح از زبان‌آموزان متفاوت خواهد بود.

آیا آموزش رایگان آیلتس برای زبان‌آموزان وجود دارد؟

بله شما می‌توانید از طریق کلیپ‌های آموزشی رایگان که در اینترنت و سایت‌های مختلف وجود دارد برای آموزش رایگان آیلتس استفاده کنید.

آیا برای شرکت در کلاس آیلتس به پیش‌نیاز احتیاج است؟

خیر آموزش آیلتس در کلاس‌ها از سطح پایه تا پیشرفته بوده و احتیاج به هیچ پیش‌نیازی ندارد.

آیا می‌توانم به‌صورت سلف استادی آیلتس یاد بگیرم؟

یادگیری آیلتس سلف استادی به سطح شما بستگی دارد. اگر در سطح متوسط رو به بالا هستید می‌توانید به‌صورت سلف استادی برای آیلتس اقدام کنید.

هزینه کلاس آیلتس چقدر است؟

هزینه کلاس آیلتس در آموزشگاه‌های مختلف متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد و بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان است. هزینه این کلاس‌ها بسته به نوع کلاس یعنی آنلاین و حضوری، خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی، تعداد شرکت‌کنندگان و تجربه اساتید متفاوت است.

آیا کلاس آیلتس ویژه بانوان در بهترین مؤسسه آیلتس برگزار می‌شود؟

بله در بسیاری از مؤسسات آیلتس، کلاس آیلتس ویژه بانوان برگزار می‌شود.

آیا محتوای آموزشی کلاس حضوری آیلتس با کلاس آنلاین متفاوت است؟

خیر محتواهای آموزشی در کلاس‌های حضوری و آنلاین دقیقاً مشابه یکدیگر است.

در کلاس آنلاین ایلتس از چه پلتفرمی استفاده می‌شود؟

پلتفرم‌های مورد استفاده در مؤسسات آیلتس متفاوت بوده و به هنگام ثبت‌نام به شما گفته می‌شود.

از چه کتابی برای آموزش ایلتس در موسسه ایلتس استفاده می‌شود؟

نوع کتاب‌های مورد استفاده در موسسه ایلتس متفاوت است.

تعداد جلسات کلاس آیلتس چقدر است؟

تعداد جلسات کلاس آیلتس بسته به نوع دوره که عادی یا فشرده باشد متفاوت است. در دوره عادی تعداد جلسات ۲ تا ۳ بار در هفته و برای کلاس فشرده آیلتس بین ۴ تا ۶ بار در هفته خواهد بود.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *