گروه آموزش آیلتس استاد مهدی شهبازی

گروه آموزش آیلتس استاد مهدی شهبازی


آموزش آیلتس توسط استاد مهدی شهبازی

گروه آموزش آیلتس استاد مهدی شهبازی برند هدفمند و همراه آیلتس در ایران یکی از مراکز آموزشی آیلتس و زبان های خارجی بصورت آزاد میباشد که بصورت فعال مشغول به آموزش های گسترده در این حوزه می باشد. لازم بذکر است که فعالیت های این مجموعه بیشتر بصورت مجازی میباشد.

برخی خدمات آموزشی

از خدمات این مجموعه آموزشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوره های آموزش آنلاین
  • سیستم تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ
  • رویداد های بحث آزاد مکالمه آیلتس Speaking & Listening
  • سیستم مشاوره حضوری و آنلاین
  • سیستم تعیین سطح رایگان

استاد مهدی شهبازی دانش آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی با بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس آیلتس و دارنده نمره ۹ اسپیکینگ علاوه بر مدیریت گروه تخصصی آیلتس مهدی شهبازی که توسط وی و با همکاری چندی از اساتید برجسته در این زمینه پایه گذاری شده به عنوان منتور، مشاور و اگزمینر موسسات برجسته آیلتس در تهران مشغول به فعالیت می باشد.

این گروه آموزشی تاکنون توانسته با برگزاری کارگاه ها و دوره های آمادگی آیلتس در کارنامه کاری خود، نتایج حاکی از موفقیت و رضایتمندی فراگیرانش را نه تنها در ایران بلکه در کشورهایی چون کانادا و استرالیا به ثبت رساند.

علاقه مندی مدیریت این گروه به آموختن زبان های خارجه و داشتن مدرک در زبان های فرانسه، اسپانیایی و چینی حاکی از تسلط وی بر امر زبان آموزی بوده و متعاقبا باعث موفقیت هرچه بیشتر پروژه های آموزشی اش در زمینه تدریس شده است.

وی همچنین با تجربه تدریس در دانشگاه و تمرکز بر روی تدریس آزمون های دکتری زبان در ایران توانسته به روشی نوین جهت افزایش حداکثری نمره فراگیران در آزمونهای ذیربط و در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن دست پیدا کند.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۳۵۰۸۹۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *