آموزشگاه گیتار البل

آموزشگاه گیتار البل


معرفی آموزشگاه گیتار البل

آموزشگاه گیتار البل در اراک محدوده خیابان مشهد با تخفیف های جذاب و متنوع در خدمت هنرجویان میباشد.

اهدای گیتار رایگان به علاقمندان موسیقی، تعمیر گیتار، ساخت گیتار مورد علاقه شما، و تخفیف های ویژه متنوع

کارگاه گیتار سازی البل، اولین کارگاه تخصصی ساخت و تعمیر گیتار در ایران، در پنجمین سالگرد تاسیس خود، اقدام به واگذاری گیتار رایگان به دانش آموزان و دانشجویان، کارمندان، کارگران، خانم ها، اقایان، کودکان و علاقمندان به موسیقی می نماید.

شرایط اهدای گیتار و خدمات رایگان در آموزشگاه گیتار البل:

  •  به کلیه افراد علاقمند به یادگیری گیتار.
  • هدفتان از دریافت گیتار رایگان، یادگیری نوازندگی آن باشد نه فروش و تزیین منزل.
  •  با ثبت نام در کلاس های آموزشگاه گیتار البل از روز اول یک عدد گیتار رایگان دریافت میکنید و بعد از کلاس نیز پس گرفته نمیشود، از روز اول اموزش مالک آن خواهید بود.
  • شهریه کلاس های اموزشی با ۵۰ درصد تخفیف. بابت یک ترم ۳ ماهه ( ۱۲ جلسه ) فقط ۲۸۰ هزار تومان ( طی دو ترم نامحدود، اموزش کامل و تمام میشود نامحدود یعنی اموزش تضمینی؛ چنانچه ۲۴ جلسه ( دو ترم ) هم تمام شود و هنرجو در یادگیری دوچار مشکل شود، حتی از ۲۴ جلسه به بعد هم آموزش ها  رایگان داده میشود )
  • اهدای گیتار رایگان آموزش کاملا رایگان کتاب رایگان سرویس رفت و امد رایگان برای حضور در کلاس مخصوص کودکان سرطانی و بیماریهای خاص شهر اراک
  • گیتار رایگان به همشهریان در اراک و با یک سوم قیمت به شهرهای دیگر
  • هدا گیتار رایگان و شرایط خاص ثبت نام فقط برای دانش آموزان با معدل بالای ۱۷

یکی از مشکلات هنرجویان گیتار، انتخاب گیتار مناسب اموزش و نوازندگی می باشد، متاسفانه اکثر سازهای موجود در فروشگاه ها چینی و از جنس فیبر و لمینت می باشند که باعث شده دسته گیتار تاب برداشته و اکشن گیتار بالا رفته و بد صدا شده و یادگیری را غیر ممکن کند، شما با ثبت نام در آموزشگاه گیتار البل گیتار سالم و مناسب، اموزش تضمینی و کتابهای آموزشی را رایگان دریافت کنید.

روز ها و ساعات برگذاری کلاس:

همه روز بجز پنج شنبه ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب بصورت دلخواه. برای بالا بردن کیفیت آموزش کلاس ها بصورت خصوصی و تک نفره برگذار خواهد شد اولویت در آموزش با کسانیست که زودتر ثبت نام کنند.

پل ارتباطی

آدرس: اراک، خیابان مشهد، بیست متر قبل از نمایندگی سایپا، نبش خیابان شهید قنبری (خیابان اشکانی سابق )، زیر زمین پیچ و مهره ای فروشی اسفندانی، کارگاه گیتار سازی البل

تماس۰۹۱۸۵۲۹۷۳۴۵

مدیر کارگاه گیتار سازی و مدرس گیتار آموزشگاه گیتار البل: علیرضا صادقی

__________

همواره برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزشگاه ها میتوانید به بخش مقالات و اخبار مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *