آموزشگاه هنرهای تجسمی نقش سما

آموزشگاه هنرهای تجسمی نقش سما

آموزشگاه هنرهای تجسمی نقش سما در سه راه گوهر دشت با مدیریت سرکار خانم پگاه فروردین یکی از مراکز آموزش هنرهای تجسمی و نقاشی فعال با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور است. دارا بودن مجوز رسمی از فنی و حرفه ای به این معناست که این آموزشگاه در پایان دوره امکان ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای را دارد.

همینطور مجموعه نقش سما دارای مجوز رسمی فعالیت از اتحادیه نقاشان و خطاطان کرج نیز می‌باشد که این خود نشان از اعتبار این مجموعه دارد. آموزش ها ویژه بانوان و آقایان بدون محدودیت سنی انجام میشود و مجموعه با بهره مندی از مدرسین مجرب و حرفه ای و فضای آموزشی استاندارد، کلیه تکنیک های طراحی و نقاشی در گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال را آموزش میدهد.

برخی دوره های تخصصی آموزشی مجموعه

  • آموزش آبرنگ
  • خطاطی
  • آموزش سیاه قلم و نقاشی
  • آموزش نقاشی کودک
  • و …

دوره آموزش آبرنگ

برای آموزش آبرنگ در کرج، ثبت نام در دوره‌های آموزشگاه هنرهای تجسمی نقش سما، بهترین انتخاب است. با شرکت در دوره‌های هنری این آموزشگاه، می‌توانید مدرک معتبر، قابل ترجمه و بین المللی را از سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت کنید.

در آموزشگاه نقش سما، همه هنرهای نقاشی، آبرنگ، سیاه قلم، خطاطی و … با بروزترین متد دنیا توسط برترین مربیان، آموزش داده می‌شود. به کمک این + مربیان با تجربه، بین هنر‌آموزی و هنرمندی، فاصله‌ای نیست. تنها کافی است برای شروع یادگیری اقدام کنید.

دوره نقاشی و سیاه قلم

برای آموزش سیاه قلم در کرج نیاز به یک مربی حرفه‌ای و محیط هنری سرشار از آرامش دارید. شاید به جرات بتوان گفت حسی که در نقاشی سیاه قلم به افراد القا می‌شود در تابلوهای پر رنگ و نگار دیگر یافت نمی‌شود. سیاه قلم از قدیمی‌ترین انواع نقاشی است که با یک ابزار ساده مانند مداد یا زغال، قابل انجام است. برای آشنایی بیشتر با آموزش سیاه قلم به صورت حرفه‌ای تا انتهای مطلب با ما باشید.

اگر تا اینجای متن با ما همراه بوده‌اید یعنی جزو علاقمندان به هنر سیاه قلم و نقاشی هستید. مراجعه به آموزشگاه هنرهای تجسمی نقش سما، اولین گام برای ورود به دنیای زیبای سیاه قلم است. در این آموزشگاه از محضر برترین اساتید هنر و نقاشی بهره ببرید و لذت یادگیری این هنر را تجربه کنید. نقش سما، برترین آموزشگاه نقاشی در کرج همراه شما است تا در محیطی آرام و هنری به آموزش مشغول شوید. چون هنرجویان نقاشی سیاه قلم، لایق بهترین فضا برای یادگیری هستند. با آموزشگاه نقش سما، تا متخصص شدن راهی باقی نمانده است.

دوره نقاشی کودک

والدین همیشه برای آموزش کودکان خود دغدغه فراوان دارند. آن‌ها به دنبال یک آموزشگاه معتبر با کادر مجرب هستند تا بتوانند آموزش فرزندان دلبند خود را به آن‌جا بسپارند. مربیان این آموزشگاه باید با صبر و حوصله با بچه‌های هنرمند صحبت کنند و برای پیشرفت در نقاشی و خوشنویسی به آن‌ها کمک کنند. بدین گونه فرزندان شما در مسیر متخصص شدن و پیشرفت، قدم می‌گذارند و حس مثبت رشد فردی در آن‌ها مشاهده خواهد شد.

آموزشگاه هنرهای تجسمی نقش سما، یک مرکز معتبر برای آموزش نقاشی کودک در کرج است که می‌توانید با خیال آسوده، آموزش نقاشی کودک خود را به مربیان حرفه‌ای آن بسپارید. نقش سما تمام مجوزهای لازم را از اتحادیه نقاشان، خطاطان و سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت کرده است.

در این آموزشگاه، علاوه بر هنر نقاشی، خطاطی و خوشنویسی نیز به شیوه‌ای مدرن و تخصصی به کودکان آموزش داده می‌شود. بنابراین پس از این، فرزندان ما برای دست خط بد خود در مدرسه خجالت نمی‌کشند. در کنار آموزش نقاشی کودک و خوشنویسی کرج، مدرک معتبر فنی حرفه‌ای برای هنرجویان عزیز صادر می‌شود.

آموزش نقاشی در گوهردست

نقش سما آموزشگاه نقاشی در گوهردشت، به عنوان برترین مرکز نقاشی کرج، یک راه میانبر برای یادگیری نقاشی با شرایط ویژه است. هنر مربیان این آموزشگاه را می‌توان به خوبی با مشاهده آثار هنرجویان و پیشرفت آن‌ها مشاهده کرد. در آموزشگاه نقاشی کرج نقش سما، شما می‌توانید در انواع گرایش‌ها مانند سیاه قلم، آبرنگ، نقاشی کودک و … ثبت نام کنید و از هنر رقصان دست‌های خود روی بوم نقاشی لذت ببرید.

برای سفر به فضای نقاشی، یادگیری این هنر و ورود به دنیای تجارت، می‌توانید روی آموزشگاه نقاشی گوهردشت، حساب ویژه باز کنید. آموزشگاه نقش سما با ارائه تخصصی‌ترین آموزش‌های به روز و مدرن، شما را آماده می‌کند تا بتوانید از هنر خود در زمینه‌های مختلف بهره ببرید.

برای بررسی سابقه هنری این آموزشگاه، می‌توانید نظر هنرجویان قبلی را جویا شوید و آثار هنری ایشان را ملاحظه کنید. این آثار هنری، گواه تخصص مربیان مجموعه است. پس از آن، بدون شک عاشق نقاشی می‌شوید و مانند فرد یک تشنه‌ که به چشمه‌ای زلال رسیده است می‌توانید روح خود را از این هنر، سیراب کنید.

اطلاعات تماس آموزشگاه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *